Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν RADIO GOLD
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δημοσκόπηση για το Δήμο ΣΥΡΟΥ.  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΔΕΙΓΜΑ  ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ  ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 3o κύμα 02-04/06 Ευρωεκλογές 2009.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Τα χαρακτηριστικά της εισροής μεταναστών στην Ελλάδα σήμερα Τ. Κακλαμάνη, Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης 27 Ιουλίου 2013.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 2o κύμα 29/05-01/06 Ευρωεκλογές 2009.
1 Καλυπτόμενος πληθυσμός ετών, Ηράκλειο Δείγμα 490 άτομα Δειγματοληψία Στρωματοποιημένη με αναλογική εκπροσώπηση κάθε υποομάδας πληθυσμού Διεξαγωγή.
«Ψηφιακό χάσμα: η περίπτωση των νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών» Νατάσα Κωνσταντέλου – Πανεπιστήμιο Αιγαίου & Πέτρος Στεφανέας - ΕΜΠ.
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑΣ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Έρευνα Επιμελητηρίου Ηρακλείου για τις καταναλωτικές συνήθειες στο Νομό Ηρακλείου σε σχέση με το κρέας Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας Γιώργος Καραπιδάκης.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
3 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΕΕΕΕΚ ΜΑΝΤΙΝΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας:Ιστοσελίδα Περίοδος: 22 – 25 Μαρτίου 2016 Περιοχή.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Φορέων Δημοσκοπήσεων.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Γ’ ΜΕΡΟΣ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Β’ ΜΕΡΟΣ.
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Α’ ΜΕΡΟΣ.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
ΟΙ ΔΕΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ EΡΕΥΝΑΣ. EΝΑ ΝΕΟ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.

Εν όψει της συμφωνίας για τη συνένωση των τραπεζών ALPHA BANK & EUROBANK, η FOCUS BARI παραθέτει στις διαφάνειες που ακολουθούν ευρήματα από την έρευνα Lifestyles που διεξάγει και που αφορούν στο ποσοστό των Ελλήνων που συναλλάσσονται με τις τράπεζες γενικά και με τη κάθε μία τράπεζα ξεχωριστά. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, με τη συνένωση των δύο τραπεζών, γεννιέται στην Ελλάδα ένας ισχυρός ανταγωνιστής της καθιερωμένης για τους Έλληνες Εθνικής Τράπεζας! Εισαγωγή

 Πηγή : FOCUS BARI A.E., Έρευνα «LIFESTYLES»  Θέμα : Τράπεζες και Τραπεζικά Προϊόντα  Καλυπτόμενος Πληθυσμός: Άντρες και γυναίκες, ετών, κάτοικοι του νομού Αττικής, του νομού Θεσσαλονίκης και της λοιπής Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης (σε κάθε νομό καλύπτεται η πρωτεύουσα, τα αστικά κέντρα κατοίκων και οι αστικές και αγροτικές περιοχές που βρίσκονται σε ακτίνα 25χλμ από την πρωτεύουσα/τα αστικά )  Εκτίμηση Καλυπτόμενου Πληθυσμού (βάσει Ε.Σ.Υ.Ε., απογραφή 2001) : άτομα  Δειγματοληψία: Στρωματοποιημένη με αναλογική εκπροσώπηση κάθε υποομάδας πληθυσμού  Μεθοδολογία: Προσωπικές συνεντεύξεις με τη μέθοδο C.A.P.I.*  Περίοδος Διεξαγωγής Έρευνας: Σεπτέμβριος ΄10 – Μάρτιος ΄11 *Computer Assisted Personal Interviews Ταυτότητα Έρευνας

Κοινό που συναλλάσσεται με Τράπεζες : 77,7% Βάση : 18-70, ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  4  Παρουσιάζεται η διείσδυση των τραπεζών που συγκεντρώνουν ποσοστό ≥ 1% στο εξεταζόμενο κοινό

Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  5  ΦΥΛΟ

Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  6  ΗΛΙΚΙΑ

Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  7  ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Δημογραφικό προφίλ πληθυσμού που συναλλάσσεται με τράπεζες Βάση : 18-70, κοινό που συναλλάσσεται με την κάθε τράπεζα Πηγή : FOCUS BARI, ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ ΄10 – ΜΑΡΤΙΟΣ ΄11  8  Κ/Ο ΤΑΞΗ

 Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έρευνας, σχεδόν το 78% των Ελλήνων συναλλάσσονται με κάποια τράπεζα.  Το 40% (σχεδόν) του κοινού, δηλώνει ότι συναλλάσσεται με την Εθνική Τράπεζα και ακολουθούν οι τράπεζες Eurobank και Alpha Bank με ισοδύναμα ποσοστά διείσδυσης στον πληθυσμό.  Η διείσδυση των τραπεζών Eurobank και Alpha Bank αθροιστικά, αντιστοιχεί (σχεδόν) στο 30% των Ελλήνων (σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα).  Ως προς το δημογραφικό προφίλ του, το κοινό που συναλλάσσεται με την Εθνική Τράπεζα είναι κυρίως 35+ ετών και ανήκει στην Μέση και Κατώτερη κοινωνικοοικονομική τάξη ενώ το κοινό που συναλλάσσεται με τις τράπεζες Eurobank και Alpha Bank (αθροιστικά) είναι κατά κύριο λόγο από 25 έως 54 ετών και ανήκει στην ανώτερη και μέση κοινωνικοοικονομική τάξη. Ευρήματα Έρευνας