OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
80% κάτω θα πέσουν οι συντάξεις με το νέο Ασφαλιστικό
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑΣ
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ (1)  Το περίπτερο παραμένει ισχυρό στη προσέλκυση πελατών που βρίσκονται στο δρόμο, ωστόσο σημειώνει χαμηλότερο τζίρο συγκριτικά με άλλα κανάλια (καθώς πωλούνται λιγότερα προϊόντα ανά επίσκεψη) και χαμηλότερη κερδοφορία.  Η διαφοροποίηση των περιπτέρων ανά τοποθεσία (πχ. κεντρικός δρόμος / γειτονιά, κλπ) φαίνεται να έχει σημαντική στατιστική σημασία.  Τα τσιγάρα (40%), το εμφιαλωμένο νερό – ποτά (22%) και ο τύπος (15%) αποτελούν κατηγορίες προορισμού για το περίπτερο.  Οι διαχειριστές περιπτέρων είναι:  Κατά πλειοψηφία έλληνες ( ωστόσο, οι αλλοδαποί αυξάνονται),  Και των δύο φύλων (με αυξανόμενο το ποσοστό των γυναικών) και κυρίως μέσης ηλικίας  Ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο περίπτερο δουλεύοντας, υποστηριζόμενοι κυρίως από συγγενείς τους

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ (2)  Οι διαχειριστές περιπτέρων:  Συνεργάζονται με περισσότερους από 1 χονδρέμπορο αποσκοπώντας σε μεγαλύτερη κερδοφορία (ενώ αγοράζουν και από C&C)  Αγοράζουν συνήθως τα πιο κινήσιμα προϊόντα καθώς και αυτά με την μεγαλύτερη ζήτηση (Για την κατηγορία του νερού, βασικό κριτήριο είναι η κερδοφορία)  Θεωρούν ότι το σημείο που είναι τοποθετημένα τα προϊόντα αλλά και η γενική παρουσίασή τους είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που θα κάνουν τον πελάτη να αγοράσει  Από το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που απευθύνονται στους ίδιους προτιμούν την έκπτωση καθώς και το επιπλέον προϊόν από τους προμηθευτές τους  Κρίνουν ότι τα ποτά, τα ζαχαρώδη και τα παγωτά ως τις πιο κερδοφόρες κατηγορίες  Δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το μέλλον.  Όταν αξιολογούν τους προμηθευτές τους:  Θεωρούν ότι η δύναμη των προϊόντων των προμηθευτών και η κερδοφορία είναι τα δύο σημαντικότερα θέματα στη συνεργασία μαζί τους.  Συγκεκριμένα, είναι ανικανοποίητοι αναφορικά με την κερδοφορία και τα πιστωτικά θέματα, αλλά αρκετά ευχαριστημένοι με άλλα θέματα συνεργασίας με τους προμηθευτές τους.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ (3)  Οι πελάτες των περιπτέρων:  Είναι κατά 55% άνδρες (που αυξάνονται την Κυριακή, και μειώνονται μεταξύ των ηλικιών )  Κυρίως μέσης ηλικίας (νεώτεροι από τους πελάτες των ψιλικών), έφηβοι (22%) που αυξάνονται τις βραδινές ώρες και από την ηλικία των 50+ (23%) αυξάνονται τις πρωινές ώρες  Αφιερώνουν κατά μέσο όρο 20 δευτερόλεπτα όταν ψωνίζουν από το περίπτερο  Επισκέπτονται το περίπτερο περίπου με την ίδια συχνότητα όπως παλαιότερα, ωστόσο  Αγοράζουν μόνο 1,2 κατηγορίες (40% από αυτές είναι τσιγάρα) – σε σύγκριση με 1,5 κατηγορίες το 2005  Ξοδεύουν περίπου €3,3 ανά επίσκεψη (που αυξάνεται τα Σαββατοκύριακα, στην Αθήνα, από γυναίκες κυρίως μέσης ηλικίας  Το 1/3 των πελατών επισκέπτονται ένα συγκεκριμένο περίπτερο (όχι τόσο οι μικρές ηλικίες) κυρίως επειδή βρίσκεται στο δρόμο τους – ωστόσο δεν έχουν καμία οικειότητα με τον διαχειριστή του περιπτέρου  Επηρεάζονται από προωθητικές ενέργειες που διενεργούνται μέσα στο περίπτερο– αξιολογούν την χαμηλότερη τιμή, το επιπλέον προϊόν και το σημείο που είναι τοποθετημένο το προϊόν ως τους σημαντικότερους παράγοντες  Αγοράζουν αναψυκτικά κυρίως για να τα καταναλώσουν εκείνη τη στιγμή (με εξαίρεση τα μεγάλα μπουκάλια)

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:  Παρατήρηση αγοραστικής συμπεριφοράς μπροστά στο περίπτερο  Συνέντευξη με Πελάτες  Συνέντευξη με Περιπτερά

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ: Συχνότητα1η το 2005, 2η το 2009 Περίοδος6 εβδομάδες (1 Ιουνίου- 10 Ιουλίου) Περίπτερα50 Παρατηρήσεις Επισκέψεις Πελατών ΜΕΓΕΘΟΣ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ : ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Τζίρος oΧαμηλός (16) oΜεσαίος (26) o Υψηλός(8) Θέση o Κεντρικός Δρόμος(26) o Εκπαιδευτ. Ίδρυμα(6) o Γειτονιά (21) o Κέντρο Πόλης(16) o Στέκια Νέων(14) Ώρες Λειτουργίς o24 hs o18 – 22 hs o16 – 18 hs o - 16 hs Περιοχή o Αττική (35) o Θεσσαλονίκη (15)

Πελάτης Περιπτέρου ΠΟΙΟΣ?

Φύλο

Ηλικίες

% Αγορασθέντων Κατηγοριών

Αγοραστική Απόφαση

Πιστότητα στη Μάρκα

Οικειότητα Περιπτερά με Πελάτη

Πιστότητα στο Περίπτερο (Συχνότητα Επίσκεψης)

Στοιχεία Αγορών KIOSK 2005KIOSK 2009 Αξία Καλαθιού ανά Πελάτη €3,3 Αρ. Κατηγοριών που Αγοράστηκαν 1,451,2

Πόσο συχνά ψωνίζετε συγκριτικά με πέρυσι

Λόγοι μείωσης Επισκεψιμότητας

Διαχειριστής Περιπτέρου ΠΟΙΟΣ?

Ταυτότητα Περιπτεράδων Ηλικία %14% %60% % 55 -7%4% Φύλο Άνδρες74%64% Γυναίκες26%36% Εθνικότητα Ελληνική93%82% Άλλη7%16% Τζίρος Ετήσιος ΑπόΈως %38% %52% %16% Ώρες Λειτουργίας h25% 22% h27% 44% h25% 10% 24 h23% 24% Αρ, Προσωπικού Σύνολο2,42.4 Συγγενείς1,82.1

Σχόλια Περιπτεράδων Σε πωλήσεις και κέρδος, τα τελευταία χρόνια πέφτουμε • Έχει πέσει 50% τουλάχιστον ο τζίρος • Έχει πέσει ο τζίρος 30% • 20-30% μείωση τζίρου από το 2006 • 20% κάτω οι πωλήσεις • 10% μείωση • έχει πέσει ο τζίρος 10% και τα κέρδη 30%. • Δεν βγαίνει κέρδος με υπαλλήλους • Διατηρώ πελάτες με χαμηλές τιμές

Σχόλια Περιπτεράδων Δύσκολο να λειτουργήσεις ένα περίπτερο: • Περισσότεροι προμηθευτές είναι πονοκέφαλος • Καλύτερα να μην έρχονται οι Merchandisers • Όλο μας κλέβουν: το ταμείο και τα προϊόντα • Τους φυλακισμένους τους αφήνουν να βγουν στην αυλή και να πάνε τουαλέτα. Εμείς δεν μπορούμε

Άποψη για Χονδρεμπόρους - Προμηθευτές

% Τζίρου για κάθε κατηγορία Μερίδιο Καπνικά 48% Τύπος 9% Κινητή Τηλεφωνία 13% Εισιτήρια 5% Ζαχαρώδη 10% Αναψυκτικά - Νερό 9% Παγωτά 4% Ψιλικά κλπ 3%

Μεταβολή Τζίρου 2005 – 2009 : ΣύνολοΑθήνα Θεσσαλο νίκη ΜικράΜεσαίαΜεγάλα Μεταβολή -21%-24%-28%-23%-16%4%

Κερδοφορία % % Καπνικά 6 Τύπος 6 Κινητή Τηλεφωνία 5 Εισιτήρια 4 Ζαχαρώδη 25 Αναψυκτικά - 23 Χυμοί 22 Νερό 45 Εμφιαλωμένο Τσάι 22 Παγωτά 39 Ψιλικά κλπ 43 Σταθμισμένη στο τζίρο 12

OMNIBUS SHOPPER & TRADE OPINION RESEARCH “The KIOSK Shopper & the KIOSK Operator“