Πώς μετράμε με το παχύμετρο;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ Όλοι μαζί για το νερό!.
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
80% κάτω θα πέσουν οι συντάξεις με το νέο Ασφαλιστικό
Ερευνητικό Πρόγραμμα: «ΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΗΣ ΠΟΛΥΣΤΕΡΙΝΗΣ ΩΣ ΥΛΙΚΟ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ» Υπεύθυνος: Καθηγητής Κ.
Ισαριθμητικές ή ισάριθμες ή χωροπληθείς καμπύλες
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Ο κύκλος της ζωής Τι είναι επιτυχία;... Η εξήγηση είναι απλή…
Η αρχή της ανεξαρτησίας των κινήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Εργαστηριακή άσκηση 1 ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ-ΧΡΟΝΟΥ-ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τεστ (χρήση διαφανειών- Αρχής Huygens)
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Περισσότερες Ασκήσεις Συνδυαστικής
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΟΓΚΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Δύο καθρέπτες τοποθετούνται όπως δείχνει το σχήμα
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
14 ημέρα ώρα Α group 1 Χ 12min ενεργοποίηση – δύναμη με το βάρος
Μονάδες μήκους και μονάδες επιφάνειας Μετατροπές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ.
Σκοπός Σκοπός της άσκησης αυτής είναι η στερεογραφική απεικόνιση του επιπέδου του ρήγματος, καθώς και του βοηθητικού επιπέδου και του επιπέδου δράσης και.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
1 ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ HYDROBOT
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
 Για να πετύχουμε τους στόχους μας σε σχέση με την αερόβια άσκηση(π.χ. καύση λίπους, βελτίωση γενικής αντοχής) πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιά ένταση.
Συμβουλές για τις Διαρροές και το Ντους
Έφηβοι και Διατροφή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
Τι μάθαμε μέχρι τώρα: Η μέτρηση μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Κάθε μέτρηση έχει ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζοντας τη μέτρηση σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων.
Μετρήσεις-Αβεβαιότητα-Σφάλματα. Η μέτρηση ενός μεγέθους στο εργαστήριο μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Στην άμεση μέτρηση το μέγεθος μετράται με κάποιο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
Ξέρουν οι μέλισσες μαθηματικά ; Για ποιο λόγο κατασκευάζουν εξαγωνικά κελιά στις κηρήθρες ; ? Βασίλης Παπαθεοδοσίου Μαθηματικός Γυμνασίου Ψαχνών.
ΕΔΡΑΝΑ Διαμόρφωση – Στερέωση εδράνου
Μέτρηση Μήκους – Εμβαδού - Όγκου
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς μετράμε με το παχύμετρο; Αυτό το αρχείο είναι μία παρουσίαση με Power Point. Επειδή έχει animations, για να το δείτε αρχίστε την παρουσίαση (π.χ. πατώντας το F5)

Με το παχύμετρο μετράμε μήκος και σε ίντσες, διαβάζοντας την πάνω κλίμακα …και την πάνω κλίμακα την ξεχνάμε εντελώς σε εκατοστά (cm), διαβάζοντας την κάτω κλίμακα Υπενθυμίζουμε ότι 1 cm = 0.01 m = 10-2 m = 10 mm Εμείς εδώ θα μάθουμε να μετράμε εκατοστά (ή χιλιοστά, που είναι το ίδιο) Άρα βλέπουμε μόνο την κάτω κλίμακα

Για ανοίξουμε ή να κλείσουμε το παχύμετρο, πατάμε το «φρένο» Τώρα, το παχύμετρο είναι κλειστό Άρα μετράει 0 cm Πράγματι, το πάνω 0 και το κάτω 0 συμπίπτουν

Το παχύμετρο μετράει Βάθος ή ύψος π.χ. μία οπή ενός σωλήνα Άνοιγμα, π.χ. διάμετρο Πάχος Δηλαδή, αυτήν τη στιγμή, και τα τρία αυτά ανοίγματα έχουν το ίδιο μήκος Οπότε, ας μάθουμε τώρα να μετράμε αυτό το μήκος!

Κατ’ αρχήν, πρέπει να ξέρουμε ότι, θα διαβάσουμε 4 σημαντικά ψηφία Τα 2 πρώτα θα τα διαβάσουμε από την κλίμακα αυτή Το 3ο και το 4ο σημαντικό ψηφίο θα τα διαβάσουμε από την κλίμακα αυτή

Κατ’ αρχήν, θα διαβάσουμε τα 2 πρώτα ψηφία, ένα - ένα Οπότε, πρώτα από όλα, ξεχνάμε εντελώς την κάτω κλίμακα Στην κλίμακα αυτή, αναγράφονται οι αριθμοί 0, 1, 2, 3, 4, … Αυτοί οι αριθμοί είναι τα cm του μήκους που θα μετρήσουμε Αφήνουμε μόνο να βλέπουμε το 0 της κάτω κλίμακας Στη δική μας περίπτωση, το 0 της κάτω κλίμακας (δείτε το μπλε κύκλο στο mouse click) έχει περάσει το 2, δηλαδή τα 2 cm (δείτε το στον μπλε κύκλο) αλλά όχι το 3 (δηλαδή τα 3 cm) (δείτε το και αυτό στον τρίτο κύκλο). Άρα, το μήκος μας είναι 2,… cm Ας βρούμε τώρα, το πρώτο ψηφίο μετά το 2 και την υποδιαστολή

Από προηγουμένως, έχουμε ήδη μετρήσει μήκος 2,… cm Ανάμεσα στο 2 και στο 3, υπάρχουν 10 μικρότερες γραμμές Η απόσταση ανάμεσά τους είναι 0.1 cm ή 1 mm (δηλ. 10 γραμμούλες x 0.1 mm = 1 cm) Στη περίπτωσή μας, το 0 της κάτω κλίμακας (που δείχνει το πορτοκαλί βέλος) έχει περάσει την 5η γραμμούλα, δηλαδή τα 5 mm (ή τα 0.5 cm) αλλά όχι και την 6η γραμμούλα (δηλαδή τα 6 mm). Άρα, το 2ο σημαντικό ψηφίο θα είναι το 5 και το μήκος μας είναι 2,5.. cm Ας βρούμε τώρα, το 3ο και το 4ο σημαντικά ψηφία

Οπωσδήποτε, μία γραμμούλα θα συμπίπτει. Από προηγουμένως, έχουμε ήδη μετρήσει μήκος 2,5… cm Τώρα ξεχνάμε τους αριθμούς της πάνω κλίμακας και βλέπουμε ΜΟΝΟ τις γραμμούλες της Το 3ο και το 4ο σημαντικό ψηφίο, θα τα βρούμε από την κάτω κλίμακα Πρώτα να δούμε τους αριθμούς που γράφει η κάτω κλίμακα Αφού ψάχνουμε 2 ακόμα ψηφία, οι γραμμές στην κάτω κλίμακα: ΔΕΝ αντιστοιχούν στα 0, 1, 2, 3, … αλλά στα: 00, 05, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, και 95 Τώρα θα βρούμε ποια γραμμούλα από την κάτω κλίμακα συμπίπτει με κάποια γραμμούλα από την πάνω κλίμακα. Οπωσδήποτε, μία γραμμούλα θα συμπίπτει. Εδώ, βλέπουμε ότι η γραμμούλα που συμπίπτει είναι αυτή στο 75 Άρα τα 3ο και 4ο σημαντικά ψηφία είναι το 7 και το 5, αντίστοιχα. Άρα το μήκος μας είναι 2,575 cm Προσέξτε ότι το τελευταίο σημαντικό ψηφίο είναι ή 0 ή 5. Οπότε, το 0 ΠΟΤΕ δεν το ξεχνάμε γιατί είναι η αβεβαιότητα στη μέτρησή μας.

Άρα, έχουμε 10,560 cm Και τώρα μόνοι μας… Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ περάσαμε τα 10 cm. Άρα έχουμε 10,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ περάσαμε τα 5 mm (αλλά όχι τα 6 mm) (δηλ. έχουμε περάσει την 5η γραμμούλα μετά τη βασική γραμμή των 10 cm). Άρα, έχουμε 10,5.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 60 Άρα, έχουμε 10,560 cm

Άρα, έχουμε 3,060 cm Και τώρα κάπως πιο δύσκολα… Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ περάσαμε τα 3 cm. Άρα έχουμε 3,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ δεν έχουμε περάσει την 1η γραμμούλα των χιλιοστών μετά τη βασική γραμμή των 3 cm. Άρα, το δεύτερο σημαντικό ψηφίο είναι 0 και άρα έχουμε 3,0.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 60 Άρα, έχουμε 3,060 cm

Άρα, έχουμε 2,205 cm Και τώρα ακόμα πιο δύσκολα… Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ περάσαμε τα 2 cm. Άρα έχουμε 2,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ μόλις έχουμε περάσει τη 2η γραμμούλα των χιλιοστών μετά τη βασική γραμμή των 2 cm. Άρα, το δεύτερο σημαντικό ψηφίο είναι 2 και άρα έχουμε 2,2.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 05 Άρα, έχουμε 2,205 cm

Και τώρα να μετρήσουμε ένα πολύ μικρό μήκος! Πρώτο βήμα: Βρίσκουμε τα εκατοστά. Εδώ ΔΕΝ περάσαμε τo 1 cm. Άρα έχουμε 0,… cm Δεύτερο βήμα: Βρίσκουμε τα χιλιοστά. Εδώ ΔΕΝ έχουμε περάσει την 1η γραμμούλα των χιλιοστών μετά τη βασική γραμμή των 0 cm. Άρα, το δεύτερο σημαντικό ψηφίο είναι 0 και άρα έχουμε 0,0.. cm Τρίτο βήμα: Βρίσκουμε τη σύμπτωση της γραμμούλας από την κάτω κλίματα. Εδώ βλέπουμε σύμπτωση στη γραμμή του 75 Άρα, έχουμε 0,075 cm ή 0,75 mm ή 750 μm ή 0,0075 m