Μια πόλη για τους πεζούς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η πόλη Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός που γεννιέται, μεγαλώνει, ακμάζει, παρακμάζει κι ενίοτε πεθαίνει.
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Μαθαίνω τα οχήματα Πάμε!.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2ο Ποδηλατώντας με ασφάλεια στη πόλη μου.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μια Πόλη Για Πεζούς ..
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια πόλη για τους πεζούς

Τα περισσότερα δυστυχήματα με πεζούς συμβαίνουν γιατί ο οδηγός δεν τους είδε έγκαιρα. Πολλές φορές φταίει ο οδηγός, άλλες φταίει ο πεζός, τις περισσότερες φορές φταίνε και οι δύο.

Σε όλες τις περιπτώσεις όμως το βαρύτερο τίμημα το πληρώνει ο πεζός.

Όλα τα δυστυχήματα με πεζούς καταλήγουν σε τραυματισμό ή θάνατο Τα τελευταία 5 χρόνια στην Κύπρο 96 πεζοί σκοτώθηκαν και άλλοι 1 507 τραυματίστηκαν, πολλοί με μόνιμες αναπηρίες.

Πόλη ασφαλής για παιδιά

Προσοχή – παιδιά!!!

Περπατώ ΠΑΝΤΟΤΕ στο πεζοδρόμιο, αν υπάρχει.

Αν δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, τότε περπατώ στη δεξιά πλευρά του δρόμου για . . .

. . να βλέπω τα αυτοκίνητα που κινούνται προς το μέρος μου.

ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ Στα πεζοδρόμια συχνά υπάρχουν εμπόδια που εμποδίζουν την ασφαλή διακίνηση των πεζών. Μπορείτε να σκεφτείτε μερικά; - πινακίδες και στάσεις λεωφορείων - δέντρα φυτεμένα στο μέσο του πεζοδρομίου - παράνομα σταθμευμένα οχήματα - πάσσαλοι και φώτα τροχαίας Αν στο πεζοδρόμιο υπάρχει κάποιο εμπόδιο, τότε το παρακάμπτω από την εσωτερική πλευρά του πεζοδρομίου. Αν χρειάζεται να κατέβω στο δρόμο, τότε κοιτάζω πρώτα και στις δυο κατευθύνσεις.

Πεζοδρόμιο

Όταν θέλω να διασταυρώσω το δρόμο, πρέπει πρώτα να βεβαιωθώ ότι ο δρόμος είναι ελεύθερος. Δεν πρέπει να υποθέσω ότι ο οδηγός με είδε, ούτε ότι θα μου δώσει προτεραιότητα.

Διασταυρώνω πάντα σε σημείο όπου έχω καλή ορατότητα του δρόμου προς όλες τις κατευθύνσεις και για αρκετή απόσταση.

Ποτέ δεν μπαίνω στο δρόμο αν πρώτα δεν κοιτάξω Δεξιά – αριστερά – και ξανά δεξιά.

Διασταυρώνω σε διαβάσεις πεζών, όπου υπάρχουν. Περπατώ λίγα μέτρα περισσότερα

Σε διαβάσεις πεζών τύπου ΖΕΜΠΡΑ Κάνω σαφή την πρόθεσή μου να διασταυρώσω και βεβαιώνομαι ότι ο οδηγός έχει σταματήσει προτού ξεκινήσω να διασταυρώνω.

Σε διαβάσεις πεζών τύπου ΠΕΛΙΚΑΝ Πατώ πρώτα το κουμπί στο κουτί και διασταυρώνω μόνο με… «Γρηγόρη»

Φοράτε «φωτεινά» ρούχα, ιδιαίτερα την νύχτα Φορώ «φωτεινά» ρούχα» και ρούχα με αντανακλαστικές λωρίδες, ιδιαίτερα αν θα κυκλοφορήσω το βράδυ. Φοράτε «φωτεινά» ρούχα, ιδιαίτερα την νύχτα Φοράτε «φωτεινά» ρούχα, ιδιαίτερα την νύχτα

Γνωρίζετε ότι… Ένας στους τρεις πεζούς που τραυματίζονται ή σκοτώνονται στην Κύπρο είναι κάτω των 15χρόνων;

Τα παιδιά κινδυνεύουν περισσότερο γιατί δεν υπολογίζουν εύκολα την ταχύτητα των οχημάτων.

Αυτό σημαίνει ότι και οι οδηγοί δεν τα βλέπουν εύκολα Το ύψος τους δεν τους επιτρέπει να βλέπουν πάνω από θάμνους ή σταθμευμένα αυτοκίνητα Αυτό σημαίνει ότι και οι οδηγοί δεν τα βλέπουν εύκολα

…και συχνά ξεπετάγονται μπροστά στα αυτοκίνητα Επειδή τα παιδιά είναι ζωηρά και κινούνται συνέχεια, δεν σταματούν εύκολά στην άκρη του δρόμου… …και συχνά ξεπετάγονται μπροστά στα αυτοκίνητα

Στο αυτοκίνητο φοράμε ΟΛΟΙ τη ζώνη ασφάλειας.

Μπαμπά μην τρέχεις

Προσοχή στους ποδηλάτες!

Οδηγώ το ποδήλατό μου με ασφάλεια.

Όταν οδηγώ ποδήλατο πρέπει να φορώ ΠΑΝΤΟΤΕ το ειδικό προστατευτικό κράνος για να μην κτυπήσω στο κεφάλι, σε περίπτωση που πέσω.

Πριν αρχίσω να ποδηλατώ βεβαιώνομαι πώς: Οδηγώ το σωστό μέγεθος ποδηλάτου, ανάλογα με το ύψος και την ηλικία μου. 2. Τα φρένα και τα ελαστικά του ποδηλάτου μου είναι σε άριστη κατάσταση.

Όταν ποδηλατώ: Δεν ποδηλατώ ποτέ πάνω στο πεζοδρόμιο Φορώ κράνος και ανοιχτόχρωμα ρούχα ή αν είναι βράδυ, ρούχα με αντανακλαστικές λωρίδες. Κρατώ το τιμόνι και με τα δύο χέρια Δε μεταφέρω επιβάτες ή βαριά αντικείμενα.

Αν κυκλοφορώ με άλλους ποδηλάτες, ποδηλατεί ο ένας πίσω από τον άλλο. Δεν κρατιέμαι από άλλο ποδήλατο ή όχημα. Δε φορώ ακουστικά και δε μιλώ στο κινητό τηλέφωνο.

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Είναι όχημα όπως το αυτοκίνητο και το φορτηγό. Όταν οδηγώ ποδήλατο, είμαι ΟΔΗΓΟΣ.

Κάνω σαφή την πρόθεσή μου να στρίψω… ή να σταματήσω.

Οδηγώ το ποδήλατό μου πάντα στην αριστερή πλευρά του δρόμου και υπακούω σε όλα τα σήματα τροχαίας.

Μια πόλη φιλική για όλους

Μια πόλη ασφαλής για όλους Ανάπηρους Ηλικιωμένους Τραυματίες 4. Τυφλούς 5. Γονείς με καροτσάκια 6.Μέλλουσες μητέρες 7. Μικρά παιδιά Και άλλους 1 2 3 4 5 6 7

Εμποδιζόμενα άτομα

Πρέπει όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού. Πρέπει όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού.

Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων