Ανθρωποκεντρικές μέθοδοι σχεδιασμού και πρακτικές ευχρηστίας: επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν E-BUSINESS FORUM (www.ebusinessforum.gr)www.ebusinessforum.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματικότητα & ΤΠΕ - ΕΚΤ Aθήνα, 19-20/06/2007 EuropeforAll.com: σύλληψη, υλοποίηση και διδάγματα Σπ. Μιχαηλίδης
Advertisements

Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
ΕΣΠΑ \Ε.Π. Ε&ΔΒΜ\Α.Π «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8 Π.Σ., 3 Π.Σ.Εξ., 2 Π.Σ.Εισ.» Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Περιοχή / οικόπεδο πρόγραμμα / απαιτήσεις ιδιοκτήτη πολεοδομικοί κανονισμοί δομικά υλικά και προϊόντα κατασκευαστικό περιβάλλον... παρόμοιες επιλύσεις.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Cicadas – the singing insects τζιτζίκια. „Singers” are only the male cicadas Τραγουδιστές είναι μόνο τα αρσενικά τζιτζίκια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ (PATIENT SAFETY) ωφελέειν ή μη βλάπτειν ωφελέειν = θεραπευτική παρέμβαση μη βλάπτειν = ασφάλεια ασθενών.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διδάσκοντας το μάθημα Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Υπολογιστή Συμεών Δ. Ρετάλης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Ομάδα.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Μετασυλλεκτικοί Χειρισμοί Γεωργικών Προϊόντων
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Κεφάλαιο 12 Δάση.
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Business Process Management
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ημερίδα Παράδοσης Συμφωνιών Επιχορήγησης Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση ΚΑ Ιουνίου, 2018 Λευκωσία.
Ηγεσία, Φρόνηση, Αυτενέργεια: Πως δημιουργούν οι καλοί οργανισμοί
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
Find: angle of failure, α
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Λέξεις που αλλάζουν νόημα αν είναι μετρήσιμα ή μη μετρήσιμα
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανθρωποκεντρικές μέθοδοι σχεδιασμού και πρακτικές ευχρηστίας: επιπτώσεις στο ηλεκτρονικό επιχειρείν E-BUSINESS FORUM ( ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ  Συμεών Ρετάλης, & Κωνσταντίνος Σιασιάκος, Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιά RAPPORTEURS  Παναγιώτης Ζαχαριάς, & Σπύρος Μπορώτης, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Σκοπός της ομάδας εργασίας  Αποτίμηση της τρέχουσας κατάστασης σχετικά με την εφαρμογή ανθρωποκεντρικών μεθόδων και πρακτικών ευχρηστίας κατά το σχεδιασμό και ανάπτυξη e-business εφαρμογών.  Ενίσχυση του επιπέδου ενημέρωσης και προβληματισμού σχετικά με ανθρωποκεντρικές μεθόδους σχεδίασης e-business εφαρμογών.  Καταγραφή των μελετών μέτρησης ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν και των βασικών πορισμάτων τους ώστε να αναδειχθούν οι καλές πρακτικές  Καταγραφή μελετών περίπτωσης μέτρησης ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν από το διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον και διερεύνηση τάσεων.  Καταγραφή προβλημάτων και προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ομάδες σχεδιασμού και ανάπτυξης e-business εφαρμογών.  Κατάθεση προτάσεων για συστηματική και διαρκή μελέτη ευχρηστίας εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν

Γιατί μας ενδιαφέρει η ευχρηστία στο η-επιχειρείν; (Ι)  Jakob Nielsen's Alertbox, August 19, 2001: “Did Poor Usability Kill E-Commerce?”  In a recent study, we watched users make 496 attempts at performing tasks on e-commerce sites. The test spanned 20 sites based in the U.S., focusing on large sites but including a few smaller ones as well. On average, the user success rate was 56%.  E-commerce sites lose almost half of their potential sales because users cannot use the site. In other words, with better usability, the average site could increase its current sales by 79%  We've published a 389-page report with 207 guidelines for e-commerce user experience based on our usability studies

Γιατί μας ενδιαφέρει η ευχρηστία στο η-επιχειρείν; (ΙΙ)  In 1997, the American Management Association surveyed 3,500 of its members on the business use of the Internet and identified three human interface design issues among the top six obstacles to increased e-commerce:  slow response time,  lack of user friendliness, and  poor web site design  The primary factor in determining e-commerce user loyalty, according to Anders, is having a web site that is “user friendly, easy to navigate, trustworthy during the checkout process” AMA Research Reports. BusinessUse of the Internet: An Executive Assessment. American Management Association, New York, 1997

Γιατί μας ενδιαφέρει η ευχρηστία στο η-επιχειρείν; (ΙΙΙ)  At least 98% of eCommerce site visitors leave without making a purchase  and by the way, about 75% of them tried to buy, but got frustrated, bailed, and will never come back.  And of those who do buy, only 10% return to buy again. Carnegie, E-Business the Old Fashioned Way? GROK Dot Com 9/15/2000

Γιατί μας ενδιαφέρει η ευχρηστία στο η-επιχειρείν; (ΙV)  Our experience is that projects that do not undertake usability research early in the development process will typically spend between 13% and 46% of their budget on correcting the design at later stages  With an average development budget of £47,000 this means that UK online businesses may be wasting between £6,100 and £21,600 each on avoidable design and functionality changes, radically reducing their profitability and chances of survival.. Usability by Design.COM, eBusiness survey, March 2002,

Επόμενα βήματα – Άμεσα…  7 Μαρτίου, 9:00 – 14:00  Συνάντηση με θέμα «ευχρηστία στο η- επιχειρείν».  Προσκεκλημένη ομιλία, από την E. Law, ETH, project coordination of MAUSE COST 293 project  Μαΐου 2007, Πάτρα  Παν. Συνέδριο Πληροφορικής, PCI 2007, Special Session: “ Human-Computer Interaction: usability, quality and good practices of designing interactive systems and products ”

Επόμενα βήματα – Απώτερα…  Συνέδριο για «αλληλεπίδραση ανθρώπου μηχανής»  Να συνεχίσουμε το επιτυχημένο συνέδριο του 1st Panhellenic Conference with International participation, 7-9 December, 2001  Να οργανώσουμε σεμινάρια για θέματα ευχρηστίας  Έμφαση σε πρακτικά θέματα  Να δημιουργήσουμε μία ένωση επιστημόνων και επαγγελματιών σε θέματα ευχρηστίας  Στα πρότυπα του UK Usability Professionals Association,