Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΦΕΛΗ αξιοποίηση τους κατά την προετοιμασία
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Το υλικό του Υπολογιστή
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κα.ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Ποιά οπτικοακουστικά μέσα διαθέτει η σχολική τάξη; Τι θα θέλαμε να έχει η τάξη μας που θα βοηθούσε.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Δημιουργία Παρουσίασης
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Το Google Earth ως εκπαιδευτικό μέσο στο ψηφιακό σχολείο.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης 1/25

To τέλος του μαυροπίνακα Βασικά σημάδια εισβολής διαδραστικών τεχνολογιών στην εκπαίδευση: Ο υπολογιστής ΧΟ όχι μόνο μοιράζεται στους μαθητές του Τρίτου Κόσμου, αλλά δημιουργεί μόδα φθηνών φορητών για όλους. Η περίπτωση σχολείου Ιταλίας: αντικατάσταση σχολικών βιβλίων από ΧΟ, έπειτα κοινής απόφασης γονέων- καθηγητών- μαθητών. 2/25

Κατά πόσο αξιοποιούνται οι νέες τεχνολογίες στο σχολικό περιβάλλον; - Πως θα κάνει το μάθημα ο δάσκαλος; - Πώς θα χρησιμοποιούν οι μαθητές τους υπολογιστές τους; Βρετανία, Αυστραλία, Σιγκαπούρη: Σχέδιο Μετάβασης στη νέα εποχή. ΗΠΑ: Ενεργοποίηση επιχειρήσεων πληροφορικής: Συνεργασία για τις Δεξιότητες του 21ου αιώνα. Αποτελέσματα συνεργασίας: Χάρτης Δεξιοτήτων. 3/25

Τι γίνεται στην Ελλάδα; Δημόσιος τομέας: Δεν έχει αναπτυχθεί μια τέτοια στρατηγική. Ιδιωτικός τομέας: Επένδυση διδακτικού σκέλους με την αγορά διαδραστικών έξυπνων πινάκων. 4/25

Διαδραστικοί Πίνακες Η 5/25

Ο διαδραστικός πίνακας… Ορισμός: οι (Interactive whiteboards) ή διαδραστικοί πίνακες είναι συσκευές που συνδυάζουν Μια ευαίσθητη στην αφή οθόνη (πίνακας) Ένα προβολέα δεδομένων LSD(projector) Ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή (μεσω USB και Bluetooth) 6/25

Είδη διαδραστικών πινάκων Βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι τα δεδομένα δεν παρουσιάζονται ως παγιωμένα (home cinemas) αλλά αλλάζουν κατά τη βούληση του χρήστη. Με κριτήριο του τρόπου αλλαγής των δεδομένων διακρίνονται σε δυο κατηγορίες: Είτε με χρήση ειδικού καταδεικτικού (πένα) Είτε με το άγγιγμα απευθείας στη φωτοευαίσθητη επιφάνεια του πίνακα 7/25

Διαδραστικοί Πίνακες 8/25

Οι Νέοι Πίνακες Οι διαδραστικοί πίνακες συνδυάζουν: μεγάλη οθόνη προβολέας δεδομένων υπολογιστή «Διαδραστικοί»: τα προβαλλόμενα αλλάζουν κατά βούληση δασκάλου/καθηγητή: με ειδικό καταδεικτικό με το δάχτυλο σε πίνακα φωτοευαίσθητης επιφάνειας (ακριβότερη προσέγγιση) 9/25

Λειτουργίες (1/2) Υποκατάσταση παραδοσιακού πίνακα Αποδέσμευση μαθητών από την παρακολούθηση οθονών υπολογιστών 10/25

Λειτουργίες (2/2) Επιτρέπεται προσθήκη κινούμενων γραφικών, βίντεο και μαγνητοφωνημένου ήχου Επιτρέπεται ο τονισμός των σημαντικότερων σημείων από τα προβαλλόμενα καθώς και η αντιγραφή και εκτύπωση των περιεχομένων 11/25

Τρόποι αξιοποίησης – Δράσεις (1/2) Σώσιμο μαθημάτων για τους απόντες μαθητές Δημιουργία βίντεο μαθημάτων για τη σχολική ιστοσελίδα Διδασκαλία γεωγραφίας και αστρονομίας μέσω διαδικτυακών χαρτών 12/25

Τρόποι αξιοποίησης – Δράσεις (2/2) Προβολή παρουσιάσεων μαθητών και δασκάλων Δημιουργία ψηφιακών διηγήσεων Δημιουργία πορτοφόλιο εργασιών Διδασκαλία χρήσης υπολογιστών Ασκήσεις ιδεών 13/25

Απαραίτητη προϋπόθεση Συμβολή δασκάλου με: εξοικείωση με το μέσο διερεύνηση των δυνατοτήτων του συνεργασία με συναδέλφους (διαμοιρασμός πόρων, πηγών) 14/25

Τι γίνεται σε άλλες χώρες ... Ιδιαιτέρα διαδεδομένοι: ΗΠΑ Δυτική Ευρώπη και Κύπρο …σε αντίθεση με την Ελλάδα 15/25

Επιχειρήσεις και κόστος των διαδραστικών πινάκων Πληθώρα κατασκευαστικών εταιρειών με μεγαλύτερη εκπρόσωπο την Smart Technologies (οι φωτοευαισθητοι πίνακες της χρησιμοποιούνται σε 600.000 αίθουσες σε 100 χώρες) Κόστος συστήματος ιδιαίτερα υψηλό (έως και 5000 ευρώ) 16/25

Ελληνικά δεδομένα Καθόλου διαδεδομένοι-επικρατεί ο μαυροπίνακας Είδος πολυτελείας ακόμα και για ιδιωτικά σχολεία Κόστος αντίστοιχο 10 desktops 17/25

Εναλλακτικές λύσεις… Συστήματα που αξιοποιούν «έξυπνα» απλούς προβολείς και υπολογιστές σχολείων Παράδειγμα: εταιρείες με αισθητήρες για μετατροπή οποιαδήποτε επιφάνειας σε διαδραστικό πίνακα

Πλεονεκτήματα έξυπνων συστημάτων Προσιτό κόστος Εύκολη μεταφορά και χρήση 19/25

Διαδραστικά θρανία 20/25

Τι είναι διαδραστικό θρανίο; Θέση εργασίας μαθητών Διαθέτει αυτόνομο Η/Υ Δεν χρησιμοποιούνται μονάδες εισόδου (πληκτρολόγιο, ποντίκι) Διαθέτει επιτραπέζια οθόνη αφής (μονάδα εισόδου/εξόδου) Μπορεί να συνδεθεί σε δίκτυο Η/Υ Υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ μαθητών-καθηγητή

Υλοποίηση και κόστος Η εταιρεία NUI Group Smart table 8.000 $ Βρετανικό Πανεπιστήμιο Durham SynergyNet Επιχορήγηση 1,5 εκατ. Στερλίνες Πιλοτική εφαρμογή για 4 χρόνια 22/25

Εταιρεία NUI Group www.youtube.com/watch?v=b_FRmYXtneQ 23/25

Πανεπιστήμιο Durham http://smart.dur.ac.uk/index.PhP?n=main.MultitouchPage 24/25

Η πρόκληση στην εκπαίδευση Βρισκόμαστε στη μετάβαση για μια νέα εποχή με τη συμβολή της τεχνολογίας στην εκπαίδευση 25/25