ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πανελλαδική Έρευνα με την μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Το Προφίλ του Αγοραστή  Η έρευνα διεξήχθη από τα μέλη της Ένωσης Μεσιτών Ακινήτων Πιστοποιημένων Πραγματογνωμόνων Ελλάδας (ΕΠΠΑ).  Βασίστηκε σε 132 συναλλαγές.
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
«Ψηφιακό χάσμα: η περίπτωση των νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών» Νατάσα Κωνσταντέλου – Πανεπιστήμιο Αιγαίου & Πέτρος Στεφανέας - ΕΜΠ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Φεστιβάλ Βιβλίου Παρουσίαση Έρευνας 2007 Σύνδεσμος Εκδοτών Β. Ελλάδας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Περιεχόμενα 3.ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(1) 5.Σε ποιά περιοχή είναι η μόνιμη κατοικία σας;(2) 6.Έρχεστε πρώτη φορά.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ 2013-14 Πανελλαδική έρευνα ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ 2013-14 Πανελλαδική έρευνα

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ METROSTAT RESEARCH Χρόνος Διεξαγωγής 4/11/2013 – 12/11/2013 Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου Δείγμα 1743 άτομα μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδας Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας για τις κοινωνικές έρευνες που ορίζει η ESOMAR  

Ποιές πόλεις στην Ελλάδα γνωρίζετε να διοργανώνουν Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις;

Ποιές πόλεις στην Ελλάδα γνωρίζετε να διοργανώνουν Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις; Η «Ονειρούπολη» ως πρώτη αναφορά μεταξύ των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης 45,20% Κέντρικής Μακεδονίας 24,60% Θεσσαλίας 6,30% Στερεάς Ελλάδας 2,00% Πελοποννήσου 2,50% Αττικής 3,80% Δυτικής Ελλάδας Ηπείρου 10,50% Δυτικής Μακεδονίας 11,40%

Γνωρίζετε τη Χριστουγεννιάτικη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ στη Δράμα;

Έχετε επισκεφθεί ποτέ την Χριστουγεννιάτικη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ στη Δράμα;

Έχετε επισκεφθεί ποτέ την Χριστουγεννιάτικη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ στη Δράμα;

Ποιά είναι η συνολική σας εντύπωση από τη διοργάνωση της ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗΣ;

Η ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ήταν ο βασικός λόγος της επίσκεψής σας στη Δράμα;

Θα ήθελα να μου πείτε κάτι,οτιδήποτε κι αν είναι αυτό, θετικό ή αρνητικό, που θυμάστε από την επίσκεψή σας στην ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ. Ήταν όλα ωραία και οργανωμένα 25,0% Το ωραίο χριστουγεννιάτικο κλίμα 11,1% Τα παιδιά διασκέδασαν πολύ 8,3% Ήταν κλειστά το μεσημέρι,μου έκανε αρνητική εντύπωση 5,6% Πολύ κόσμο 5,4% Πολύ λάσπη και πολύ κακή οργάνωση Κρύα πόλη , θερμοί άνθρωποι 5,3% Οι πολύ πετυχημένες συναυλίες Ο κόσμος είναι πολύ ζεστός 5,2% Είχε πολλές δραστηριότητες 2,8% Το σπιτάκι του Αη Βασίλη 2,6% Δεν είχε πολλές δραστηριότητες για μικρότερα παιδιά 2,4% Το φανταστικό παγοδρόμιο Η πόλη μεταμορφώνεται με την Ονειρούπολη 2,2%

Θα ήθελα να μου αναφέρετε τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ, είτε θετικές είτε αρνητικές. Χριστούγεννα 9,62% παιδιά 7,69% χαρά 6,73% πολύ κρύο φωτισμός 5,77% γιορτή ωραία πόλη 4,81% όνειρο 3,85% διασκέδαση οργανωμένο πανηγύρι 2,88% πολύς κόσμος παραμυθένια παιχνίδια όμορφα περίπτερα τέλειος στολισμός 1,92%

Πόσο πιθανό θεωρείτε το ενδεχόμενο να επισκεφθείτε ξανά την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ στο μέλλον;

Τι μέσο χρησιμοποιήσατε για να μεταβείτε στην πόλη της Δράμας;

Πόσες μέρες μείνατε κατά την επίσκεψή σας στην ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ;

Σε ποιά πόλη διαμείνατε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής σας στην ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ;

Ποιά είναι η συνολική σας εντύπωση από την πόλη της Δράμας;

ΣΧΟΛΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η Ονειρούπολη παραμένει πρώτη σε αναγνωρισιμότητα χριστουγεννιάτικη γιορτή στην Ελλάδα παρά το μεγάλο ανταγωνισμό των τελευταίων κυρίως ετών. Μάλιστα συγκεντρώνει και τις περισσότερες πρώτες αυθόρμητες απαντήσεις των ερωτώμενων στην ερώτηση ποιά χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στην Ελλάδα γνωρίζουν.

ΣΧΟΛΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το 63,3% όλων των ερωτώμενων ανεξαρτήτου ηλικίας γνωρίζει την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Ονειρούπολης στη Δράμα, ποσοστό πολύ σημαντικό αν συνυπολογίσουμε πως το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτώμενων δεν επισκέπτεται χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις.

ΣΧΟΛΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το 7,8% των ερωτώμενων έχει επισκεφθεί τουλάχιστον μια φορά στο παρελθόν την Ονειρούπολη. Μάλιστα την έχει επισκεφθεί το 14,8% των ηλικιών 35-44 ανεξαρτήτως φύλου και περιοχής, ηλικιακή ομάδα που ανήκει στα εμπορικότερα κοινά.

ΣΧΟΛΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η εντύπωση που αφήνει η Ονειρούπολη μετά την επίσκεψη είναι συντριπτικά θετική σε ποσοστό 95,8% (άθροισμα πολύ θετικών και μάλλον θετικών απόψεων).

ΣΧΟΛΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το 72,4% περίπου των ερωτώμενων θεωρεί πολύ εώς αρκετά πιθανό να ξαναεπισκεφθεί την Ονειρούπολη στο μέλλον. Το 19% των ερωτώμενων επισκέφθηκαν τη Δράμα με βασικό λόγο επίσκεψης της Ονειρούπολη.

ΣΧΟΛΙΑ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Στη συνείδηση των επισκεπτών η Ονειρούπολη έχει ταυτιστεί με τα Χριστούγεννα, τα παιδιά, τη χαρά και τη θετική ενέργεια! Μάλιστα το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτώμενων έχει θετικές αναμνήσεις από την επίσκεψή τους στην Ονειρούπολη και φαίνεται πως μακροπρόθεσμα αμβλύνονται οι τυχόν αδυναμίες και ατέλειες της διοργάνωσης.