Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος Παραδείγματα δραστηριοτήτων από τα νέα βιβλία Μαθηματικών του Γυμνασίου Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
Από το βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου
Σχόλια στο βιβλίο του εκπαιδευτικού
Από το βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου
Σχόλια στο βιβλίο του εκπαιδευτικού
Η σειρά των πράξεων που οδηγεί στα λανθασμένα αποτελέσματα 8·(2·3 + 4·6) + 5·(7 + 7·9) + 10 Κωστάκης: 3 + 4 = 7 2·7·6 = 84 8·84 = 672 7 + 7 = 14 14·9 = 126 5·126 = 630 672 + 630 + 10 = 1312 Δημήτρης: 8·2·3 = 48 4·6 = 24 48 + 24 = 72 5·7 = 35 7·9 = 63 35 + 63 = 98 72 + 98 + 10 = 180
Από το βιβλίο της Β΄ Γυμνασίου
Από το βιβλίο της Γ΄ Γυμνασίου
Σχόλια στο βιβλίο του εκπαιδευτικού
Ένα απλό παράδειγμα δραστηριότητας – ανοικτού προβλήματος από την ύλη του Δημοτικού Να βρείτε ένα φυσικό αριθμό που έχει τις εξής ιδιότητες: α) Είναι μικρότερος από το 50. β) Διαιρείται από το 3. γ) Έχει άθροισμα ψηφίων ίσο με 6. δ) Είναι άθροισμα δύο περιττών. Πόσοι τέτοιοι αριθμοί υπάρχουν; 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30, 33, 36, 39, 42, 45, 48 15, 24, 33, 42 24, 42