Welcome to... A Game of X’s and O’s. 789 456 123.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Affirmative, Negative and Questions
Advertisements

ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Δημιουργία παρουσίασης:
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Κάνε κλικ στο σωστό νούμερο
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
GREEK TRADITIONAL GAMES Ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια  Freedom  (Ελευθερία)  The hen, the chicks and the hawk  (Η κλώσα, τα κλωσόπουλα και το γεράκι)
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Plural Forms.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Microsoft Excel 4.5 Μορφοποίηση Κίκα Χρυσοστόμου.
Κανόνες ορθογραφίας ουσιαστικών
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Α΄ ΚΛΙΣΗ.
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
Η Β’ ΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
Τιτίνα, η κότα σ
ΕΝΟΤΗΤΑ 10 Δευτερόκλιτα Επίθετα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
MANY MUCH A LOT OF By Leonidas. MANY Το χρησιμοποιούμε σε ουσιαστικά πληθυντικού που μπορούμε να μετρήσουμε με έναν αριθμό (2, 3, 4,…). e.g. Many cats,
Ας παίξουμε… Τρίλιζα Χ + 0. Another Presentation © All rights Reserved
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπερσυνδέσμοι:  Μεταφορά από μια σελίδα σε άλλη  Παρουσιάζονται με διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο κείμενο  Μπορούν να.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας φόρμας σε μια ιστοσελίδα. Μπορούμε να συμπληρώσουμε κάποια στοιχεία και να τα υποβάλουμε.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Δρ. Ειρήνη Κατσαμά Λέκτορας Κοινωνικής.
Easter traditions. Easter Egg Hunt On Easter Sunday, children try to find hidden eggs in the gardens or at home. The child who finds the most eggs wins.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
Εκτροφή Μηρυκαστικών Θεματική ενότητα 1: Εκτροφή προβάτων & αιγών- Στατιστικά στοιχεία Ζωικού Κεφαλαίου. Τμήμα: Επιστήμης Ζωικής Παραγωγής & Υδατοκαλλιεργειών.
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Όμορφη μέρα… Όλοι εμείς που αγαπάμε με πάθος την ομάδα μας έχουμε πολλά κοινά. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, έχουμε τις ίδιες συνήθειες, μοιραζόμαστε τα ίδια.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Επίθετα Επίθετα σε -ης -ης -ες ες Επίθετα σε -ης -ης -ες ης.
Δομικά Πεδία της Σελίδας του Μαθητή (Αναλυτικά) – Ενδεικτικά Παραδείγματα
Γερμανία Type equation here..
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΤΟΥ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
«Χαϊδάρι. Πώς ν΄ ανιστορήσει κανείς τα ανιστόρητα;» Θανάσης Μερεμέτης, εκπαιδευτικός, 8/4/1944. Επισκεφθήκαμε το Μπλογκ 15, την απομόνωση της φυλακής.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Διάταξη πραγματικών αριθμών
Άρθρα Παιδιά, ελάτε μαζί μου να σας ξεναγήσω στον μικρό - μεγάλο κόσμο των άρθρων!
Αρσενικά: -ος Θηλυκά: -ος Ουδέτερα: -ον
Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
Αειφόρος Περιβαλλοντική Πολιτική
Μπαινει πρωτη η μελαχροινη.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου Τετραγωνική ρίζα πραγματικού αριθμού
Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου Δυνάμεις πραγματικών αριθμών
Ιδιότητες συναρτήσεων
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Γνωριμία με το πληκτρολόγιο
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Χρήση του Tablet.
This story was written in Cyprus by Primary School children.
Σημείωση Τα τακτικά αριθμητικά γράφονται είτε ολογράφως (με γράμματα) είτε με τον αριθμό και την κατάληξη -ος, -η, -ο · π.χ.: Επίθετο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Τα παράδοξα των καιρών μας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Never Too Square to Review
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Welcome to... A Game of X’s and O’s

Scoreboard X O Click Here if X Wins Click Here if O Wins

1 Πώς είναι η λέξη CHILD στον πληθυντικό αριθμό;

1 CHILDREN Home

2 Πώς αλλάζει μία λέξη που τελείωνει σε –f?

2 Αλλάζει το–f σε–v και προσθέτουμε-es

3 Εάν το γράμμα πριν το –y είναι σύμφωνο, πώς το κάνουμε πληθυντικό αριθμό;

3 Αλλάζουμε το –y σε –i and προσθέτουμε -es

4 Πώς κάνουν πληθυντικό αριθμό τα ουσιαστικά που τελειώνουν σε -–o ;

4 -es

5 Ποιός είναι ο πληθυντικός αριθμός της λέξης CHILD;

5 CHILDREN

6 Ποιός είναι ο πληθυντικός αριθμός της λέξης SHEEP;

6 SHEEP Home

7 Κάνε την λέξη LEAF πληθυντικό αριθμό.

7 LEAVES

8 Κάνε την λέξη MOUSE πληθυντικό αριθμό.

8 MICE

9 Κάνε την λέξη FAIRY πληθυντικό αριθμό.

9 FAIRIES