ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Απαντήσεις Προόδου II.
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Ημερομηνία: 13/12/2006 Τμήμα: Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Συναρτησιακές Εξαρτήσεις.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Dr. Holbert Νικ. Α. Τσολίγκας Χρήστος Μανασής
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Μετατροπή Σχήματος Ο/Σ σε Σχεσιακό.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα

ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα Τεχνολογία

Μαθήματα Τεχνολογία 3 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Σ αυτή την υπό-ενότητα πρέπει να σκεφτείτε με ποιο τρόπο η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την αξιοποίηση της μαθηματικής μοντελοποίησης Στόχοι

Μαθήματα Τεχνολογία 4 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Πρέπει να σκεφτείτε πώς οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν:  Εργαλεία κατασκευής γραφικών παραστάσεων  Λογιστικά φύλλα  Λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας, ώστε να βοηθηθούν στη μαθηματική μοντελοποίηση. Στόχοι

Μαθήματα Τεχνολογία 5 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Χρησιμοποιήστε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, για να:  Εντοπίσετε τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιείτε ήδη την τεχνολογία στη διδασκαλία σας  Σκεφτείτε πώς νομίζετε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία απ ’ τους μαθητές σας στη μαθηματική μοντελοποίηση  Αναγνωρίστε τυχόν επαγγελματικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν απ ’ τη χρήση της τεχνολογίας Ημερολόγια εκπαιδευτικών

Μαθήματα Τεχνολογία 6 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Τρόποι-κλειδιά που μπορεί να χρησιμοποιήσει η τεχνολογία ως εργαλείο στη μοντελοποίηση:  Διερευνώντας πολλές καταστάσεις γρήγορα (π.χ. εκτελώντας επαναλήψεις, εστιάζοντας σε πολλαπλές αναπαραστάσεις χωρικών καταστάσεων)  Διερευνώντας πώς οι συναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διερεύνηση δεδομένων  Αλλάζοντας τις παραμέτρους μια κατάστασης (αλλάζοντας τις υποθέσεις στις οποίες βασίζεται το μοντέλο). Η τεχνολογία ως εργαλείο

Μαθήματα Τεχνολογία 7 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Αγώνας ταχύτητας Τέσσερα προβλήματα μοντελοποίησης Δημιουργώντας φράκτη Η πόρτα του γκαράζ Το κρύο φλιτζάνι

Μαθήματα Τεχνολογία 8 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Εργαστείτε σ ’ένα απ ’ τα προβλήματα μοντελοποίησης:  Σκεφτείτε πώς μπορούν να προσεγγίσουν το πρόβλημα ομάδες μαθητών διαφορετικών ηλικιών, (π.χ. οι μικρότεροι μαθητές, πιθανόν, ν ’ αποφύγουν μια αλγεβρική προσέγγιση, εκτελώντας απλά υπολογισμούς μ ’ ένα συστηματικό τρόπο)  Σκεφτείτε πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία απ ’ τους μαθητές, την ώρα που θα εργάζονται σ ’ ένα πρόβλημα  Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε την τεχνολογία, ώστε να βοηθηθείτε Δραστηριότητα 1

Μαθήματα Τεχνολογία 9 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Αγώνας ταχύτητας Τέσσερα προβλήματα μοντελοποίησης Δημιουργώντας φράκτη Πόρτα του γκαράζ Το κρύο φλιτζάνι

Μαθήματα Τεχνολογία 10 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Αγώνας ταχύτητας Στην αυλή ενός σχολείου υπάρχουν δύο δέντρα: το ένα είναι μικρό και το άλλο μεγάλο. Υπάρχει, επίσης, ένας φράκτης, ο οποίος είναι τοποθετημένος κοντά στα δέντρα. Μια ομάδα μαθητών οργανώνει ένα αγώνα: Κάθε μαθητής τρέχει απ ’ το μικρό στο μεγάλο δέντρο, αφού προηγουμένως έχει ακουμπήσει το φράκτη. Ποιό είναι το καλύτερο σημείο ν ’ αγγίξει ο μαθητής το φράκτη;

Μαθήματα Τεχνολογία 11 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Υποθέσεις για απλοποίηση:  Και τα δύο δέντρα βρίσκονται σε μία ευθεία παράλληλη με το φράκτη  Οι μαθητές τρέχουν με την ίδια ταχύτητα κατά τη διάρκεια του αγώνα (επομένως, χρειάζεται να βρούμε την πιο μικρή απόσταση που θα διανύσουν οι μαθητές)  Δεν παίρνει πιο πολύ χρόνο στους μαθητές ν ’ αγγίξουν το φράκτη και ν ’ αλλάξουν κατεύθυνση  …..;

Μαθήματα Τεχνολογία 12 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 13 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 14 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 15 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 16 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο … αναπτύσσοντας το μοντέλο …. Για παράδειγμα, σκεφτείτε  Τα δέντρα δε βρίσκονται στην ίδια απόσταση απ ’ το φράκτη  Οι μαθητές τρέχουν κατά τη διάρκεια του αγώνα με διαφορετική ταχύτητα (για παράδειγμα, φτάνουν προς το φράκτη σχεδόν δύο φορές πιο γρήγορα απ ’ ότι όταν απομακρύνονται από αυτόν)  …. ; Πρόβλημα πραγματικού κόσμου Μαθηματικό πρόβλημα Μαθηματική λύση Πραγματική λύση

Μαθήματα Τεχνολογία 17 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Κατασκευάζοντας ένα φράκτη Έχετε 10 μέτρα υλικού, για να κατασκευάσετε ένα φράκτη, όπου μπορούν να τοποθετηθούν τα κουνελάκια σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δύο τοίχους που υπάρχουν ήδη στην γωνιά του κήπου, ώστε να διαμορφώσετε τις δύο πλευρές του χώρου. Πώς θα χρησιμοποιήσετε το υλικό, ώστε να δημιουργήσετε το μεγαλύτερο δυνατό χώρο στον οποίο θα τρέχουν τα κουνελάκια;

Μαθήματα Τεχνολογία 18 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Υποθέσεις για απλοποίηση:  Οι τοίχοι είναι αρκετά μεγάλοι  Οι τοίχοι σχηματίζουν ορθή γωνιά  Οι πλευρές του φράκτη είναι παράλληλες με τους τοίχους, με αποτέλεσμα ο χώρος που δημιουργείται να είναι ορθογώνιο  …..;

Μαθήματα Τεχνολογία 19 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 20 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 21 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 22 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Μια εναλλακτική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας λογιστικά φύλλα, ενδεχομένως, να οδηγήσει σε μια αλγεβρική προσέγγιση πλάτος μήκος

Μαθήματα Τεχνολογία 23 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο πλάτος μήκος

Μαθήματα Τεχνολογία 24 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο πλάτος μήκος

Μαθήματα Τεχνολογία 25 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο … αναπτύσσοντας το μοντέλο…. Για παράδειγμα, σκεφτείτε  Ότι υπάρχει μόνο ένας τοίχος  Οι τοίχοι δε σχηματίζουν ορθή γωνιά  …. ; Πρόβλημα πραγματικού κόσμου Μαθηματικό πρόβλημα Μαθηματική λύση Πραγματική λύση

Μαθήματα Τεχνολογία 26 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Η πόρτα του γκαράζ Πόσο κοντά σε μια ηλεκτρική πόρτα γκαράζ μπορεί να σταθμεύσει κάποιος; Αυτό αποτελεί ένα θέμα άξιο προσοχής για τους αρχιτέκτονες, οι οποίοι πρέπει να το λαμβάνουν υπόψη τους, όταν σχεδιάζουν ένα σπίτι. Ίσως, να θέλουν να κερδίσουν χώρο!

Μαθήματα Τεχνολογία 27 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Η πόρτα του γκαράζ Πώς δουλεύουν οι πόρτες του γκαράζ; Περιστρεφόμενες ράβδοι Σταθερό σημείο το οποίο γλιστρά/μετακινείται πάνω και κάτω

Μαθήματα Τεχνολογία 28 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 29 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 30 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο … αναπτύσσοντας το μοντέλο …. Για παράδειγμα, σκεφτείτε  Διαφορετικές θέσεις της περιστρεφόμενης ράβδου  Διαφορετικά μήκη της πόρτας του γκαράζ  …. ; Πρόβλημα πραγματικού κόσμου Μαθηματικό πρόβλημα Μαθηματική λύση Πραγματική λύση

Μαθήματα Τεχνολογία 31 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Το κρύο φλιτζάνι Πώς μπορείς να μοντελοποιήσεις στα μαθηματικά τη θερμοκρασία ενός φλιτζανιού τσάι, καθώς αυτό κρυώνει; Το μοντέλο ισχύει και σ ’ άλλες καταστάσεις; Για παράδειγμα, μπορούν οι ντέντεκτιβ να το χρησιμοποιήσουν, για να υπολογίσουν πότε έγινε ένας φόνος μέσω της μέτρησης της θερμοκρασία του πτώματος;

Μαθήματα Τεχνολογία 32 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο ΧρόνοςΘερμοκρασία (λεπτά)( ο C)

Μαθήματα Τεχνολογία 33 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 34 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο

Μαθήματα Τεχνολογία 35 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο … αναπτύσσοντας το μοντέλο …. Σ ’ αυτή την περίπτωση είναι χρήσιμο να σκεφτείτε:  Την εγκυρότητα του μοντέλου  Διερευνήστε το ίδιο και για άλλα υγρά, όταν ψύχονται  …. ; Πρόβλημα πραγματικού κόσμου Μαθηματικό πρόβλημα Μαθηματική λύση Πραγματική λύση

Μαθήματα Τεχνολογία 36 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Σ ’ αυτήν την υπό-ενότητα, θα σκεφτείτε με ποιο τρόπο η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο, ώστε να βοηθήσει τη μαθηματική μοντελοποίηση. Στόχοι

Μαθήματα Τεχνολογία 37 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Πρέπει να έχετε σκεφτεί πώς οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν:  Μηχανές σχεδιασμού γραφικών παραστάσεων  Λογιστικά φύλλα  Λογισμικά δυναμικής γεωμετρίας, ώστε να βοηθηθούν κατά τη μαθηματική μοντελοποίηση. Αποτελέσματα

Μαθήματα Τεχνολογία 38 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Τρόποι-κλειδιά με τους οποίους μπορεί να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία ως εργαλείο κατά τη μοντελοποίηση:  Διερευνώντας πολλές καταστάσεις γρήγορα (π.χ. εκτελώντας επαναλήψεις, εστιάζοντας σε πολλαπλές αναπαραστάσεις χωρικών καταστάσεων)  Διερευνώντας πώς οι συναρτήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διερεύνηση δεδομένων  Αλλάζοντας τις παραμέτρους μια κατάστασης (αλλάζοντας τις υποθέσεις στις οποίες βασίζεται το μοντέλο). Η τεχνολογία ως εργαλείο

Μαθήματα Τεχνολογία 39 ΙκανότητεςΜέθοδοιΠεριεχόμενο Χρησιμοποιήστε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, ώστε να:  Αναστοχαστείτε γι ’ αυτά που έχετε μάθει σ ’ αυτήν την υπό-ενότητα  Εντοπίσετε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσατε ν ’ αναπτύξετε μαθήματα, στα οποία οι μαθητές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία ως εργαλείο, ώστε να βοηθηθούν στη μοντελοποίηση. Ημερολόγιο εκπαιδευτικού