Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Εβδομάδα Υγιεινής Διατροφής
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
42ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Η πυραμίδα της διατροφής
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
τρώω καλύτερα ζω καλύτερα
Διατροφή & Άσκηση Όλο και πιο συχνά ακούει κανείς ότι η τακτική φυσική δραστηριότητα είναι ένας από τους παράγοντες που μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση.
Οι διατροφικές συνήθειες
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Καλημέρα στην ζωή με … υγιεινό πρόγευμα!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
Δ΄Δημοτικό Σχολείο Λατσιών 2η Τηλεδιάσκεψη Οίκαδε 4 Απριλίου 2011
ΣΤ΄ ΤΑΞΗ 29ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
Η πυραμίδα των τροφίμων!
Εισηγητής Πύργος Γεώργιος Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Οι μαθητές του τμήματος Γ2 και η Δασκάλα τους Λαμπρινή Τσώρακα
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Το παραμύθι μας Γ
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΔΙΑ
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Επιμέλεια παρουσίασης Καλοδήμου Ιωάννα
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ»
ΔΙΑΤΡΟΦΗ 3 ος Διαγωνισμός Έφηβου Μεσσήνιου Καταναλωτή.
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ «ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΤΡΩΩ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ»
Υγιεινή διατροφή Συντονίστρια εκπ/κός: Μαντικού Σταματία Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί διαχείρισης ομάδων: Καρβούνη Ευαγγελία Λιβανίου Ευαγγελία Τσούτσουρα Φρειδερίκη.
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΓΗΤΑΚΙ; Κουτσομήτρου Θεοδώρα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 2014.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Α ΤΑΞΗ 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΠΟΛΗΣ Δασκάλα: Μαρία Παράφορου
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
At a restaurant Talking about future plans
«Μαθαίνοντας… έρχεται η … σωστή όρεξη»
ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ THE DIGESTIVE SYSTEM
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΠΛΑΘΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
Τα δόντια μας.
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Πρακτική στη Κοινότητα
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο Αρχική καταγραφή ιδεών Ενίσχυση του ενδιαφέροντος με κουμπιά ενεργειών Αναπαραγωγή γραπτού λόγου ομαδοσυνεργατική Διαχωρισμός σε 2 θεματικά μέρη Έλεγχος κειμένου Ροή & εικόνα στο κείμενο

Ένα παραμύθι των παιδιών της Στ΄ τάξης Ένα παραμύθι των παιδιών της Στ΄ τάξης Πρόγραμμα: Διατροφή

«Να τρώει κανείς ή να μην τρώει; Ιδού η απορία…» «Να τρώει κανείς ή να μην τρώει; Ιδού η απορία…»

Μια φορά κι έναν καιρό… τι καιρό, πριν ένα μήνα δηλαδή , ο Μήτσος ετοιμαζόταν για να πάρει μέρος στους σχολικούς αγώνες!

Αποφάσισε λοιπόν να ξεκινήσει προπονήσεις και διατροφή για να γίνει γερός, δυνατός και… όμορφος! Έτσι… 1 2

… ο Μήτσος αποφάσισε να γραφτεί στο Στίβο και να αρχίσει αμέσως προπονήσεις! Ακόμα σκέφτηκε ότι θα πρέπει να αρχίσει να τρώει υγιεινά φαγητά… Συμβουλεύτηκε αμέσως τον προπονητή του και ξεκίνησε! Και δεν ήταν μόνο αυτό…

1. ...ο Μήτσος σκέφτηκε να μην γραφτεί στον Στίβο μια και βαριόταν αλλά και επειδή… θα κουραζόταν! Φυσικά δεν του πέρασε από το μυαλό να αρχίσει να τρώει κάτι διαφορετικό και συνέχισε να τρώει ότι τραβούσε η όρεξή του! Και δεν ήταν μόνο αυτό…

2. …για να γίνει δυνατός, άρχισε να τρώει συγκεκριμένες ποσότητες από όλες τις τροφές για να μπορεί να παίρνει ενέργεια το σώμα του. Και …

2. …για να γίνει δυνατός, αποφάσισε να τρώει τα πάντα και σε μεγάλες ποσότητες! Και …

3. …με τη συμβουλή του προπονητή του και τη βοήθεια της μητέρας του, άρχισε λοιπόν να τρώει σωστά γεύματα, να πίνει μόνο φυσικούς χυμούς και φυσικά όλα αυτά στις σωστές ώρες! Ακόμα …

3. ...χωρίς να συμβουλευτεί τον προπονητή του ή τη μητέρα του, άρχισε να τρώει ότι έβρισκε μπροστά του, σε απίστευτες ποσότητες ότι ώρα και αν ήταν γιατί έτσι πίστευε πως θα γινόταν γερός και δυνατός! Ακόμα…

4. …έτρωγε πολλά φρούτα, σαλάτες με διάφορα λαχανικά και γενικά τα γεύματά του είχαν τροφές από όλες τις ομάδες και στις σωστές αναλογίες! Δεν έφτανε μόνο αυτό…

4. ...έτρωγε λοιπόν σοκολάτες, πατατάκια, κρουασάν , τεράστια σάντουιτς και διάφορα άλλα παρόμοια, γιατί έτσι νόμιζε ότι θα έπαιρνε ενέργεια. Δεν έφτανε μόνο αυτό…

5. …έτρωγε πάντα σπιτικό φαγητό με κρέας όσπρια, ψάρι και άλλα. 5. …έτρωγε πάντα σπιτικό φαγητό με κρέας όσπρια, ψάρι και άλλα. Επίσης…

5. ...κάθε φορά που πεινούσε και έβγαινε με τους φίλους του , πήγαινε και έτρωγε σε ταχυφαγεία σάντουιτσ και τηγανιτές πατάτες συνοδεία αναψυκτικών… Επίσης…

6. …μετά το πολύ φαγητό, καθόταν με τις ώρες μπροστά στον υπολογιστή παίζοντας παιχνίδια και φυσικά περνούσε η ώρα και κοιμόταν αργά το βράδυ και έτσι το πρωί ξυπνούσε κουρασμένος. Έτσι…

6. έκανε συχνά προπονήσεις και δεν ξεχνούσε να πίνει πολλά υγρά 6. ...έκανε συχνά προπονήσεις και δεν ξεχνούσε να πίνει πολλά υγρά! Φρόντιζε ακόμα να κοιμάται νωρίς για να ξεκουράζεται! Έτσι…

…όταν έφτασε η μέρα των σχολικών αγώνων , ο Μήτσος ήταν πανέτοιμος ! Έτρεξε και βγήκε μάλιστα πρώτος! Η χαρά του ήταν απερίγραπτη. Οι κόποι του δεν πήγαν χαμένοι! Κατάλαβε…

7. ...όταν έφτασε η μέρα των αγώνων, ο Μήτσος φυσικά δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια του από την κούραση και τα κιλά που είχε πάρει. Όταν έτρεξε, λαχάνιασε τόσο πολύ που νόμισε ότι θα σπάσει η καρδιά του και… τα παράτησε! Κατάλαβε…

8. …ότι όποιος τρέφετε σωστά και ασκείται, θα είναι πάντα γερός και δυνατός!

8. ...όταν δεν τρώμε σωστά και δεν ασκούμαστε σωστά δεν γινόμαστε δυνατοί και γεροί…

ΤΕΛΟΣ