Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ντία Γερμανού, Δασκάλα ΙΒ΄Δημοτικό Σχολείο Πάφου.
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Εκφοβισμός στο σχολείο
ΕΦΗ-ΒΙΑ Σχολικός Εκφοβισμός, ο νόμος της Σιωπής, Bullying
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
BULLYIN G. “Το bullying αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός στα Σχολεία
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός;
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
CYBER BULLYING.
Θέμα project : Cyberbullying
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Θοδωρής Λάζαρης, Πρόδρομος Σχιστοχείλης, Λευτέρης Πάνου.
ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ; Ή ΕΧΕΤΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΤΗΣ;
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ 1.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σιχαίνομαι να σε βλέπω γιατί είσαι μαύρη και άσχημη.Μην μου ξαναμιλήσεις…
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
σχολικοσ εκφοβισμοσ - επιθετικοτητα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
6 Μαρτιου: Πανελληνια μερα κατα του Σχολικου ΕκφοβιΣμου
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying) ΡΑΦΑΗΛΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑ Α2 Ρ

Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός; Ο σχολικός εκφοβισμού χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Μορφές σχολικού εκφοβισμού Ψυχολογική Βία: παρατσούκλια, κοροϊδία, διάδοση φημών, εξύβριση, ταπείνωση, εξευτελισμός, ρατσιστικά σχόλια, απειλών ή και τρομοκρατίας, εσκεμμένο αποκλεισμό μαθητών από διάφορες κοινωνικές και σχολικές δραστηριότητες. Σεξουαλική Παρενόχληση: σεξουαλικά ταπεινωτικά σχόλια, ανεπιθύμητα αγγίγματα, εξαναγκασμός του θύματος να παρακολουθεί ή να συμμετέχει ενεργά σε σεξουαλικές πράξεις και βιασμός. Όλα αυτά, το παιδί που εκφοβίζεται μπορεί μερικές φορές να εξαναγκαστεί να τα υποστεί ή και να πράξει μπροστά σε άλλους. Σωματική βία: χτυπήματα, σπρωξίματα, κλοτσιές, τσιμπιές και στριμώγματα. Cyber bullying: διακωμώδηση – εξευτελισμός μέσω Internet, δημοσιοποίηση προσωπικών βίντεο ή φωτογραφιών χωρίς τη συγκατάθεση του ατόμου, εξευτελισμός παιδιού ή εφήβου, με τη δημιουργία ενός προφίλ ή μπλογκ το οποίο περιλαμβάνει σκόπιμα λανθασμένο και εξευτελιστικό περιεχόμενο. Οικονομική Εκμετάλλευση: κλοπή χρημάτων και αντικειμένων ή εξαναγκασμός παράδοσης αυτών.

Χαρακτηριστικά του Θύματος Ανασφαλή προσωπικότητα. Λιγότερο αποδεχτό από συνομήλικους. Διαφέρει με κάποιο τρόπο. Σωματικά αδύναμο.

Χαρακτηριστικά του Θύτη Δημοφιλής: πολύ καλές κοινωνικές δεξιότητες που προσελκύουν υποστηριχτές, τους οποίους μπορούν εύκολα να χειριστούν. Η θέση που έχουν μέσα στην ομάδα συνομήλικων είναι σημαντική αφού ενισχύει την δύναμη τους. Επιθετικός: συχνές επιθετικές προθέσεις απέναντι στο κοινωνικό περιβάλλον και θετικές απόψεις για την βία. Είναι παρορμητικά άτομα, έχουν την ανάγκη να εξουσιάζουν άλλα παιδιά και δεν παρουσιάζουν ενσυναίσθηση για τα θύματα τους.

Επιπτώσεις παιδιών που εκφοβίζονται Αυξημένο αίσθημα θλίψης, μοναξιάς και τάσεων αυτοκτονίας. Αλλαγές στον ύπνο και στις διατροφικές συνήθειες. Απομόνωση, αποξένωση. Μείωση της σχολικής απόδοσης και παρακολούθησης μαθημάτων.

Καταπολέμηση σχολικού εκφοβισμού προώθηση γνώσεων & πληροφοριών & κατάρριψη μύθων γύρω από σχολικό εκφοβισμό. καταπολέμηση κυρίαρχων αντιλήψεων για την επιθετική συμπεριφορά. ανάπτυξη ενός πλαισίου αρχών & συμπεριφοράς για τους μαθητές. συμβουλευτικές υπηρεσίες για τα θύματα & τους δράστες. εμπλοκή των γονέων στις παρεμβάσεις, καλή επικοινωνία σχέση γονέα μαθητή. ανάπτυξη ειδικών στρατηγικών για εκτόνωση των παιδιών που εκδηλώνουν επιθετικότητα.

Η δικιά μου άποψη... ως μαθήτρια Τα σχολικά χρόνια είναι τα πιο σημαντικά για την διαμόρφωση του αυριανού πολίτη και κατά συνέπεια τα αποτελέσματα του σχολικού εκφοβισμού είναι πολύ πιο σημαντικά από ότι θεωρεί η πολιτεία, οι καθηγητές και η ελληνική οικογένεια. Είναι γενικό φαινόμενο της ελληνικής κοινωνίας να παρατηρεί και να επικρίνει μόνο τα αποτελέσματα και όχι τα αίτια. Μέσα από τις δυσκολίες των οικονομικών συγκυριών οι γονείς παραβλέπουν να ‘παρατηρήσουν’ την συμπεριφορά των παιδιών τους, οι καθηγητές στο σχολείο αναγκάζονται να αντιμετωπίσουν τα παιδιά ως μάζα και όχι ως ξεχωριστές προσωπικότητες λόγω του μεγάλου αριθμού των μαθητών που αναλαμβάνουν και η πολιτεία απλά παρατηρεί όπως κάνει συνήθως λόγω της ανικανότητας της. Επειδή όλα αυτά που ανέφερα είναι δύσκολα και χρονοβόρα απευθύνομαι στους ίδιους τους μαθητές να αφυπνιστούν ‘αγκαλιάζοντας΄ και προστατεύοντας άμεσα τους μαθητές που είναι θύματα σχολικού εκφοβισμού. Ελπίζω και πιστεύω στην δικιά μου γενιά.