Μια παλιά ιστορία που συνεχίζεται...

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Τεχνολογίες Web Απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση της άσκησης.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Συνεργασία: Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη Πανευρωπαϊκός διαγωνισμός Safer Internet.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
Μετανάστευση και προσφυγιά Μια παλιά ιστορία που συνεχίζεται... Η ομάδα του πολιτιστικού και περιβαλλοντικού προγράμματος του 70ου Γυμνασίου Αθηνών.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Εθιμα Χριστουγεννων Σχέδιο μαθήματος.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Πώς τα απλά μαθηματικά μπορούν να εξηγήσουν «μαγικά κόλπα»;
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Η θάλασσα ως πηγή έμπνευσης στον πολιτισμό της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟΙ Οδηγός Δασκάλου – Εκπαιδευτικό Υλικό Για τη μετανάστευση και το άσυλο στην Ευρώπη (IOM & UNHCR) Σεπτέμβριος 2009 Αντιπροσωπεία στην.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΞΕΝΙΤΙΑ Ονοματεπώνυμο: Κόνιαρη Ζωή Όνομα Καθηγητή: κ. Ζάχου Μάρθα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια παλιά ιστορία που συνεχίζεται... Μετανάστευση Μια παλιά ιστορία που συνεχίζεται... Μαρία Παπαλεοντίου

Μετανάστευση... Να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις και το λεξιλόγιό μας σχετικά με το θέμα. Να καταλάβουμε τις δυσκολίες και τα προβλήματα των μεταναστών. Να προσπαθήσουμε να μπούμε στη θέση τους και να εκφράσουμε και τα δικά μας συναισθήματα.

Μια πρώτη γεύση... Ας παρακολουθήσουμε προσεκτικά ένα σύντομο βίντεο. http://www.greektube.org/content/view/76814/2/ Κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης μπορούμε να έχουμε υπόψη μας τα πιο κάτω, ώστε να τα συζητήσουμε στη συνέχεια: Ποιο θέμα παρουσιάζεται στο βίντεο; Ποια είναι τα σχόλια και οι εντυπώσεις σας σχετικά με όσα παρακολουθήσατε; Τι συναισθήματα νιώσατε, παρακολουθώντας το βίντεο; Μήπως σας θύμισε ανάλογες εμπειρίες ή καταστάσεις;

Τι είναι η μετανάστευση; Αναζητούμε στο λεξικό τον ορισμό της λέξης. Μπορείτε να πείτε με δικά σας λόγια τι εννοούμε όταν λέμε μετανάστευση; Σύμφωνα με το Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Γ. Μπαμπινιώτη:

Σχετικό λεξιλόγιο Να βρείτε στο δίγλωσσο λεξικό σας τη σημασία των πιο κάτω όρων και να γράψετε πώς λέγονται στη δική σας γλώσσα (για το σπίτι): οι μετανάστες (οι εμιγκρέδες) το μεταναστευτικό ρεύμα η μεταναστευτική πολιτική η παροικία το γκέτο οι ομοεθνείς – οι αλλοεθνείς οι ομογενείς – οι αλλογενείς οι ομόγλωσσοι - οι αλλόγλωσσοι

Για ποιους λόγους συμβαίνει η μετανάστευση; Να συζητήσετε με το διπλανό σας τους λόγους για τους οποίους μεταναστεύουν οι άνθρωποι.

Σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται οι μετανάστες;

Να πάρουν άδεια παραμονής Να βρουν εργασία Να βρουν σπίτι Ποιες δυσκολίες – προβλήματα νομίζετε ότι συναντούν οι μετανάστες στη χώρα που πάνε να ζήσουν; Να πάρουν άδεια παραμονής Να βρουν εργασία Να βρουν σπίτι Να μάθουν τη γλώσσα Να έχουν ιατρική φροντίδα Να προσαρμοστούν στο νέο περιβάλλον ..... «Οι μετανάστες δεν είναι πρόβλημα, έχουν προβλήματα»

Ας μελετήσουμε περισσότερο το θέμα – εργασία σε ομάδες Ας μελετήσουμε περισσότερο το θέμα – εργασία σε ομάδες Στους δρόμους της ξενιτιάς… Κείμενο: «Μετανάστες» Στατιστικός πίνακας Σκίτσο Κόμικς http://www.apn.gr

Η μετανάστευση με αριθμούς... newscyprus.blogspot.com/.../blog-post_2475.html

Σχολιάζουμε το σκίτσο... Επιχείρηση «σκούπα» diktyo-emme.pblogs.gr/2009/20091018.html

Σχολιάζουμε την αφίσα... Διεθνής έκθεση αφισών «30 αφίσες για τη Μετανάστευση» gsociety.wordpress.com

Σχολιάζουμε το κόμικς...

(έκδ. Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά του ρατσισμού)

www.citizenorange.com/orange/2008/01/ Δικαίωμα στη διαφορά!

Μετανάστευση και ΜΜΕ http://diavatirio.net

Ο δρόμος είναι μακρύς ακόμα... Κάποια βήματα, όμως, έχουν γίνει. Παγκόσμια μέρα μετανάστη: 18η Δεκεμβρίου Ας δούμε ένα σύντομο σχετικό βίντεο... Οι μετανάστες όταν "προκαλούν" είναι πρώτο θέμα, όταν "γιορτάζουν" όχι (απόσπασμα από τα δελτία ειδήσεων των MEGA, NET της 18ης Δεκεμβρίου) http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=25720

Μετανάστευση και Λογοτεχνία: μια παρηγοριά panosz.wordpress.com/2009/11/06/kavala-3/

Ψηφιακός Φάκελος Λογοτεχνίας http://www. ekebi. gr/fakeloi/xenos/index Ψηφιακός Φάκελος Λογοτεχνίας http://www.ekebi.gr/fakeloi/xenos/index.htm Ο ξένος: εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία «Όλοι ήμασταν, είμαστε ή θα γίνουμε κάποτε ξένοι»

Πουλάκι ξένο ξενιτεμένο Δημοτικό τραγούδι Πουλάκι ξένο ξενιτεμένο http://www.youtube.com/watch?v=znGlx6x4SAI

Η μετανάστευση στον κινηματογράφο www.clown-ministry.com/.../

Η μετανάστευση στη μουσική Στις φάμπρικες της Γερμανίας http://www.youtube.com/watch?v=5KwkQjSk-bk

Μπαίνοντας στη θέση του άλλου: διαδικτυακό παιχνίδι «Ταξίδι φυγής» Μπαίνοντας στη θέση του άλλου: διαδικτυακό παιχνίδι «Ταξίδι φυγής» http://www.taxidifygis.org.cy

Μη με φωνάζεις «ξένο»! Επειδή άλλη μάνα με γέννησε και σ΄άλλη γλώσσα άκουσες εσύ τα όμορφα παιδικά σου παραμύθια... μη με φωνάζεις «ξένο». Αν θέλεις, κοίταξέ με στα μάτια, πιο πέρα απ΄το μίσος ας φθάσει η ματιά σου, ας ξεπεράσει φόβο, εγωισμό. Για δες, άνθρωπος είμαι κι εγώ. Όχι, δεν είμαι «ξένος»! (γραμμένο από άγνωστο μετανάστη) asmpeiraia.wordpress.com/2009/01/11/hello-world/

«Εκεί που είναι ο πόνος κι ο ιδρώτας και τα δάκρυα, εκεί δεν είναι ο άνθρωπος; Γιατί λοιπόν σκάβετε ένα χαντάκι και χωρίζεστε;» (Αριάγνη, «Ακυβέρνητες Πολιτείες» Στρ. Τσίρκα)

Όλοι έχουν δικαίωμα για μια θέση στον ήλιο, μια θέση στην καρδιά μας...