Μάιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
“Recommendation systems” Σπύρος Συρμακέσης, Επίκουρος Καθηγητής
Advertisements

E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary   Ο χώρος του e-commerce σήμερα (λύσεις & προοπτικές)   Η πρόταση της SiEBEN   Οφέλη της επιχείρησης.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of.
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου”
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Δρ. Μαρία Γραμματικού Μάρτιος NETMODE Network Management &
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ON-LINE ΥΠΟΛΗΨΗΣ (Reputation) ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣΑ.Μ ΚΑΒΑΛΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΑ.Μ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣΑ.Μ.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
1 Εξατομίκευση στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Βασιλακάκη Ευγενία
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Απρίλιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ανάπτυξη Εφαρμογών και Αρχιτεκτονικών Υποδομών Ηλεκτρονικού Εμπορίου Κίτσιου Σπύρος Υποψήφιος Διδάκτορας Τμήματος Εφαρμοσμένης.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Επιχειρησιακά Μοντέλα στο Η-Εμπόριο
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου – e-Marketplaces” Μαρία Γραμματικού Απρίλιος 2009 NETMODE Network Management.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Χάρης Κονδυλάκης Ηλεκτρονικό Εμπόριο. 4 Διείσδυση Facebook.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού

E-marketplaces Τρεις κύριες λειτουργίες των αγορών:  συσχέτιση αγοραστών και πωλητών  διευκολύνεται η ανταλλαγή των πληροφοριών, των αγαθών, των υπηρεσιών, και των πληρωμών που συνδέονται με τις συναλλαγές αγοράς  παρέχεται μια θεσμική υποδομή, όπως ένα νομικό και ρυθμιστικό πλαίσιο, το οποίο επιτρέπει την αποδοτική λειτουργία της αγοράς Marketspace: Μια αγορά (marketplace) στην οποία οι πωλητές και οι αγοραστές ανταλλάσσουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες για τα χρήματα (ή για άλλα αγαθά και υπηρεσίες)

Marketspace Components Customers  Sellers  Products  Infrastructure  Front end  Back end  Intermediaries  Other business partners  Support services

Marketspace Components  Front end: Η μερίδα των επιχειρησιακών διαδικασιών ενός e- πωλητή μέσω της οποίας οι πελάτες αλληλεπιδρούν, συμπεριλαμβανομένων των portals των πωλητών, τους ηλεκτρονικούς καταλόγους των πωλητών, της μηχανής αναζήτησης (search engine), και της πύλης πληρωμής (payment gateway)  Back end: Οι δραστηριότητες που υποστηρίζονται on-line περιλαμβάνουν την εκπλήρωση, διαχείριση καταλόγων, αγοράζοντας από τους προμηθευτές, επεξεργασία πληρωμής, συσκευασία, και παράδοση  Intermediary : Ένας τρίτος (third party) που λειτουργεί μεταξύ πωλητών και αγοραστών

Marketplaces Ηλεκτρονικό storefront: Ένας ενιαίος ιστοχώρος επιχείρησης όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες είναι μηχανισμοί απαραίτητοι για τη διεύθυνση της πώλησης:  electronic catalogs  search engine  e-auction facilities  payment gateway  shipment court  customer services

Marketplaces  e-mall (online mall): Ένα σε απευθείας σύνδεση εμπορικό κέντρο με καταστήματα  Μερικά είναι μόνο ηλεκτρονικοί κατάλογοι  Μερικά παρέχουν κοινές υπηρεσίες (π.χ. του choicemall.com)  Μερικά είναι virtual retailers (e.g. buy.com)

Portals Information portal: a single point of access through a Web browser to business information inside and/or Outside  Commercial (public) portals  Corporate portals  Publishing portals  Personal portals  Mobile portals: a portal accessible via a mobile device  Voice portals: a portal accessed by telephone or cell phone

Brokers  Οι μεσάζοντες (μεσίτες) παρέχουν υπηρεσίες στους αγοραστές και τους πωλητές  Οι μεσάζοντες είναι πωλητές λιανικής και χονδρικής πώλησης Infomediaries: Ηλεκτρονικοί μεσάζοντες που ελέγχουν τη ροή πληροφοριών στο web, συγκεντρώνοντας πληροφορίες και πουλώντας τες σε τρίτους

Brokers E-distributors in B2Β:  e-distributor: Ένας μεσάζων ηλεκτρονικού εμπορίου που συνδέει τους προμηθευτές με τους αγοραστές με τη συνάθροιση των καταλόγων πολλών προμηθευτών σε ένα Web site  Maintenance, repair, and operation items: Στοιχεία που δεν είναι συνήθως στο πλαίσιο της κανονικής σύμβασης με τους προμηθευτές

Syndication as an EC mechanism  Κοινοπραξία: Η πώληση του ίδιου αγαθού (π.χ., ψηφιακό περιεχόμενο) σε πολλούς πελάτες, οι οποίοι την ενσωματώνουν έπειτα σε άλλες προσφορές και την μεταπωλούν ή την δίνουν μακριά for free

Electronic Catalogs Electronic catalogs:  Η παρουσίαση των προϊόντων σε μια ηλεκτρονική μορφή e- selling sites Electronic catalogs can be classified by the following dimensions:  The dynamics of the information presentation  The degree of customization  Integration with business processes

Electronic Catalogs  Customized catalogs  Ένας κατάλογος που συγκεντρώνει συγκεκριμένα στοιχεια για μια επιχείρηση  Two approaches to customized catalogs:  Οι πελάτες μπορούν να προσδιορίσουν τα ενδιαφέροντα μέρη από το συνολικό κατάλογο  Το σύστημα μπορεί να προσδιορίσει αυτόματα τα χαρακτηριστικά των πελατών βασισμένα στα αρχεία συναλλαγής τους

Pricing Dynamic pricing:  Τιμές που αλλάζουν με βάση τις σχέσεις προσφοράς και ζήτησης σε οποιαδήποτε στιγμή Τέσσερις σημαντικές κατηγορίες δυναμικής τιμολόγησης:  Ένας αγοραστής, ένας πωλητής  Ένας πωλητής, πολλοί πιθανοί αγοραστές  Ένας αγοραστής, πολλοί πιθανοί πωλητές  Πολλοί πωλητές, πολλοί αγοραστές

One seller - many buyers  Forward auction : Μια δημοπρασία στην οποία ένας πωλητής χειρίζεται τις προσφορές από τους αγοραστές  Forward δημοπρασίες που χρησιμοποιούνται για τη γρήγορη εκκαθάριση και ως κανάλι πώλησης. Η τιμή αυξάνεται και ο υψηλότερος πλειοδότης κερδίζει

One buyer - many potential suppliers  Reverse auction (bidding or tendering system)  Η δημοπρασία στην οποία ο αγοραστής τοποθετεί ένα στοιχείο για την προσφορά με ένα αίτημα για το σύστημα (RFQ) αποσπάσματος, πιθανοί προμηθευτές που προσφέρονται στην εργασία, με την τιμή που μειώνουν διαδοχικά, και τη χαμηλότερη προσφορά κερδίζει πρώτιστα ο B2B, πολλοί πιθανοί πωλητές (special model)  “name-your-own-price” model:  Γίνεται δημοπρασία το πρότυπο στο οποίο ένας δυνάμει αγοραστής διευκρινίζει με ποια τιμή (και άλλους όρους) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν σε οποιοδήποτε πωλητή

Many sellers - many buyers Double auction:  Δημοπρασίες στις οποίες οι πολλαπλάσιοι αγοραστές και οι τιμές προσφοράς τους αντιστοιχούνται στους πολλαπλάσιους πωλητές και τις ζητούμενες τιμές τους, εξετάζοντας τις ποσότητες και στις δύο πλευρές

Auctions

Negotiating Online  Διαπραγματευόμενη τιμολόγηση που χρησιμοποιείται για τα ακριβά ή εξειδικευμένα προϊόντα  Οι διαπραγματευόμενες τιμές είναι δημοφιλείς όταν αγοράζονται μεγάλες ποσότητες  Αποτέλεσμα από τις αλληλεπιδράσεις και η διαπραγμάτευση μεταξύ των πωλητών και των αγοραστών

Negotiating Online  Τα ψηφιακά προϊόντα και οι υπηρεσίες μπορούν να προσωποποιηθούν και «να συσσωρευτούν» σε μια συζητημένη τυποποιημένη τιμή

E-Commerce in the Wireless Environment: M-Commerce Promise of m-commerce  Η κινητικότητα αλλάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι και οι εμπορικοί εταίροι αλληλεπιδρούν, επικοινωνούν και συνεργάζονται  Οι κινητές εφαρμογές αναμένεται να αλλάξουν τον τρόπο που ζούμε και κάνουμε τις επιχειρήσεις  Ένα μεγάλο κομμάτι της κουλτούρας του Διαδικτύου μπορεί να αλλάξει και να γίνει βασισμένο στις συσκευές κινητής τηλεφωνίας  Το M-commerce δημιουργεί τα νέα επιχειρησιακά πρότυπα για το EC, ειδικότερα οι location-based εφαρμογές

Competition in EC Competitive factors  Lower search costs for buyers  Speedy comparisons  Differentiation and personalization Differentiation: Providing a product or service that is unique Personalization: The ability to tailor a product, service, or Web content to specific user preferences  Lower prices  Customer service

Impacts on human resource management  EC is changing how people are recruited evaluated, promoted, and developed  EC also is changing the way training and education are offered to employees  Companies cut training costs by 50 percent or more  New e-learning systems offer two-way video, on-the-fly interaction, and application sharing  Impacts on manufacturing Build-to-order: Production system in which manufacturing or assembly will start only after an order is received