Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Ακολουθήστε την πιο νόστιμη online κοινότητα!. Καλώς Ορίσατε! Αυτή η παρουσίαση έχει ως σκοπό να σας ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Blogs Ιστολόγια. Τι είναι ένα blog (1/2);  Ένα blog είναι ένα on line περιοδικό, στο οποίο μπορώ εύκολα και γρήγορα:  να γράψω και να παρουσιάσω τις.
Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Διαδίκτυο.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
«Μάθε, παιδί μου, blogging:
Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Σας ευχαριστούμε που επισκέπτεστε το Ιστολόγιο μας.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
> Καλπάκη Ελένη Καρυπίδης Φώτιος Α.Μ. : 2027 Α.Μ.: 1837 Επιβλέπων Καθηγητής Δρ. Σπυρίδων Α. Καζαρλής.
Εργαλεία WEB 2.0 Blogs και WIKIS.
Blog (weB LOG) δικτυακό ημερολόγιο, ηλεκτρονικό ημερολόγιο. Μία τοποθεσία του Ιστού (ή μέρος αυτής) όπου οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν μία χρονολογημένη.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Σχεδιασμός ιστοχώρων Σπύρος Κοκολάκης* ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Σχολικό Ιστολόγιο στο ΠΣΔ
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Εισαγωγή στο Blackboard
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εξετάσεις Πιστοποίησης «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ» Εκπαιδευτών Ενηλίκων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
WORDPRESS ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΡΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ – ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 1.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG wordpress
Κεφάλαιο 6o. Επίπεδο εφαρμογής
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Επιλογή Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου
Μαρία-Άννα Τανάγια.
Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Εισαγωγή στην υλοποίηση δικτυακού τόπου
Πλοήγηση στο Διαδίκτυο
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου (σελίδες 78-83) Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ιστολόγιου (blog) και ιστοσελίδας (site);  Το blog είναι περισσότερο διαλογικό (βλ. σχόλια αναγνωστών)  Η έννοια του blog προδιαθέτει για «καθημερινή» ενημέρωση του περιεχομένου  Το περιεχόμενο του blog είναι συνήθως αδόμητο - μια σειρά από άρθρα. Τυπική ιστοσελίδα Τυπικό ιστολόγιο 2

Γιατί να δημιουργήσω ένα blog; Γιατί είμαι εξωστρεφής και θέλω να μοιραστώ τη γνώση ή την εμπειρία μου Γιατί είναι ο ευκολότερος τρόπος να επικοινωνήσω τις θέσεις μου, να διαμαρτυρηθώ, να επηρεάσω Για να προωθήσω τη δουλειά μου 3

Πού μπορώ να δημιουργήσω ένα blog; Υπάρχουν πολλά περιβάλλοντα δημιουργίας blog και πολλά από αυτά είναι δωρεάν(;) !!! Μερικά από τα πιο διαδεδομένα είναι:  Wordpress  Weebly  Blogger της Google 4

Είναι εύκολο να δημιουργήσω το δικό μου blog; Είναι πανεύκολο… αρκεί να είμαι αποφασισμένος να αποκτήσω την δικιά μου θέση στο WWW! 5 Στα προαναφερθέντα περιβάλλοντα, η δημιουργία και η διαχείριση των ιστολογίων μπορεί να πραγματοποιηθεί με γραφικό τρόπο χωρίς να γραφεί ούτε μια γραμμή κώδικα προγράμματος!!!

Με τι «όνομα» θα δημοσιευτεί; Κάθε ιστοσελίδα έχει ένα μοναδικό παγκοσμίως «όνομα» προκειμένου να μπορεί να προσπελαστεί από τους περιηγητές! 10lyk-irakl.ira.sch.gr polioxni.wordpress.com Όπως και η διεύθυνση του σπιτιού μου; Μπορώ να χρησιμοποιήσω ό,τι διεύθυνση επιθυμώ για το blog μου; Διεύθυνση ή URL (Uniform Resource Locator) Ναι, εάν είναι διαθέσιμη και προτίθεμαι να την αγοράσω! Διαφορετικά, ορίζω το 1 ο τμήμα του url, εφόσον είναι διαθέσιμο και διατηρώ αναγκαστικά το υπόλοιπο τμήμα του url. vasilialiontaki.wordpress.com bibliofagas.blogspot.com

Ποιος αναλαμβάνει να δημοσιεύει το blog μου στο www; Αν δημιουργήσουμε blog σε περιβάλλοντα όπως ο Blogger και το Wordpress, η φιλοξενία του πραγματοποιείται δωρεάν στους web servers τους. 7 Εναλλακτά, υπάρχουν εταιρείες (ελληνικές ή του εξωτερικού) οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα φιλοξενίας του site μας με χρηματική επιβάρυνση. Π.χ. papaki ή pointer