ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
Προιοντα Η επιχείρηση θα παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης περιηγήσεων και προγράμματα εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Trekking/ Hiking: Ορεινή και πεδινή πεζοπορία Mountain Bike: Ποδηλασία Βουνού Canyoning στο φαράγγι της Νέδας Paintball Τοξοβολία Περιήγηση
Περιβάλλον 1. Αρχές δεκαετίας 2000 – Περίοδος έναρξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού Οξύς ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο Αυξημένο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές τουρισμού ( φυσιολατρικές διακοπές, διακοπές μικρής διάρκειας, διακοπές δραστηριότητας ) Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο είναι οικονομικά βιώσιμες Μεγάλη προσφορά προγραμμάτων αλλά σε πολύ λίγες περιοχές της Ελλάδας
Η περιοχή Δυναμικά αναπτυσσόμενη στον χώρο του ορεινού τουρισμού Ζήτηση για ήπιες εναλλακτικές μορφές τουρισμού
Πελάτες Κάτοικοι αστικών κέντρων, κυρίως της Αθήνας. Εταιρίες ( Διοργάνωση δραστηριοτήτων για τους υπαλλήλους τους ) Ταξιδιωτικά γραφεία Αθλητικοί σύλλογοι, γυμναστήρια.
Προώθηση Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιηθούν τα παρακάτω : Δημιουργία ιστοσελίδας στο διαδίκτυο όπου θα περιγράφονται οι δραστηριότητες και θα αναφέρεται το πρόγραμμα Καταχωρήσεις στον ειδικευμένο τύπο Διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων Προσωπικές επαφές – πωλήσεις Παροχή δωρεάν ή μειωμένου τιμολογίου προγραμμάτων για λόγους προώθησης Συμμετοχή σε εκθέσεις τουριστικού περιεχομένου Συμφωνία με κάποιους από τους προμηθευτές του εξοπλισμού για την παρουσίαση / προβολή και προώθηση των προσφερόμενων προγραμμάτων και στις δικές τους κλαδικές εκθέσεις Συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφεία Συνεργασία με ξενώνες και ξενοδοχειακές μονάδες. Συνεργασία με οικονομικούς παράγοντες της περιοχής για κοινή πολιτική προώθησης των τοπικών μας ιδιαιτεροτήτων. Συνεργασία με τους Δήμους, την Νομαρχία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Τοποθέτηση Links της ιστοσελίδας της εταιρίας στις ιστοσελίδες όλων των συνεργαζόμενων εταιριών και φορέων στην Ελλάδα, ενώ θα γίνει προσπάθεια να υπάρχουν Links και με αντίστοιχες εταιρίες του εξωτερικού ( π. χ. ιστοσελίδες ξενώνων νεότητας κλπ )
Τι πήγε λάθος ; Υπερεκτίμηση - της δυναμικής της αγοράς εναλλακτικού τουρισμού - της ωριμότητας της περιοχής επένδυσης Ανεπαρκής δέσμευση