ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Εργασία με θέμα την..... «Μεθοδολογία Prototyping» Ομάδα εργασίας: Β.Γκάμας Α.Νταής Χρ.Παλάσκας Π. Σταυρόπουλος.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Tο Περιβάλλον του Οργανισμού
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Δημιουργία εικονικής οικοτουριστικής επιχείρησης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
NATiVuS.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Θέμα: Υπαίθριες δραστηριότητες στην Κρήτη Ασκοξυλάκης Βαρδής Μεταπτυχιακός φοιτητής Φυσική δραστηριότητα και αθλητική αναψυχή.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
JOb, Young and KnoWlEdge in Landscape CULTure
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
2ο ΕΠΑ. Λ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΚΑΘ. ΚΛ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΔΠΜΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ-ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Χαροκοπείου.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Προιοντα Η επιχείρηση θα παρέχει υπηρεσίες διοργάνωσης περιηγήσεων και προγράμματα εναλλακτικών μορφών τουρισμού.  Trekking/ Hiking: Ορεινή και πεδινή πεζοπορία  Mountain Bike: Ποδηλασία Βουνού  Canyoning στο φαράγγι της Νέδας  Paintball  Τοξοβολία  Περιήγηση

Περιβάλλον  1. Αρχές δεκαετίας 2000 – Περίοδος έναρξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού  Οξύς ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο  Αυξημένο ενδιαφέρον για εναλλακτικές μορφές τουρισμού ( φυσιολατρικές διακοπές, διακοπές μικρής διάρκειας, διακοπές δραστηριότητας )  Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο είναι οικονομικά βιώσιμες  Μεγάλη προσφορά προγραμμάτων αλλά σε πολύ λίγες περιοχές της Ελλάδας

Η περιοχή  Δυναμικά αναπτυσσόμενη στον χώρο του ορεινού τουρισμού  Ζήτηση για ήπιες εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Πελάτες  Κάτοικοι αστικών κέντρων, κυρίως της Αθήνας.  Εταιρίες ( Διοργάνωση δραστηριοτήτων για τους υπαλλήλους τους )  Ταξιδιωτικά γραφεία  Αθλητικοί σύλλογοι, γυμναστήρια.

Προώθηση  Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιηθούν τα παρακάτω :  Δημιουργία ιστοσελίδας στο διαδίκτυο όπου θα περιγράφονται οι δραστηριότητες και θα αναφέρεται το πρόγραμμα  Καταχωρήσεις στον ειδικευμένο τύπο  Διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων  Προσωπικές επαφές – πωλήσεις  Παροχή δωρεάν ή μειωμένου τιμολογίου προγραμμάτων για λόγους προώθησης  Συμμετοχή σε εκθέσεις τουριστικού περιεχομένου  Συμφωνία με κάποιους από τους προμηθευτές του εξοπλισμού για την παρουσίαση / προβολή και προώθηση των προσφερόμενων προγραμμάτων και στις δικές τους κλαδικές εκθέσεις  Συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφεία  Συνεργασία με ξενώνες και ξενοδοχειακές μονάδες.  Συνεργασία με οικονομικούς παράγοντες της περιοχής για κοινή πολιτική προώθησης των τοπικών μας ιδιαιτεροτήτων.  Συνεργασία με τους Δήμους, την Νομαρχία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου.  Τοποθέτηση Links της ιστοσελίδας της εταιρίας στις ιστοσελίδες όλων των συνεργαζόμενων εταιριών και φορέων στην Ελλάδα, ενώ θα γίνει προσπάθεια να υπάρχουν Links και με αντίστοιχες εταιρίες του εξωτερικού ( π. χ. ιστοσελίδες ξενώνων νεότητας κλπ )

Τι πήγε λάθος ;  Υπερεκτίμηση - της δυναμικής της αγοράς εναλλακτικού τουρισμού - της ωριμότητας της περιοχής επένδυσης  Ανεπαρκής δέσμευση