“Αποτυπώνοντας το online customer experience”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Η συμμετοχή των εργαζομένων Ομίλου ΟΤΕ- COSMOTE στην εφαρμογή πρακτικών Εταιρικής Υπευθυνότητας 1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Σύνδεση Παραγωγικότητας Εισηγητής: Χαράλαμπος Κ. Λιάπης
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Αξιοποίηση "Διαύγειας" στη διακίνηση εγγράφων G2G Αποτελέσματα πρακτικής εμπειρίας στη Γεν. Γραμ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων Εισηγητής: Βασίλης Γιαννακόπουλος.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
1.  Μεθοδολογία-Στόχοι-Ερωτήματα  Πειρατεία και οι τρόποι αντιμετώπισης  Πειρατεία στην Ελλάδα  Συνέπειες  Ερωτηματολόγια και σχολιασμοί  Βιβλιογραφία.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ; 50: ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ 500, ,000.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Αξιολόγηση δεδομένων της αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Κύπρο Παναγιώτης Κυριακίδης Υπεύθυνος Παρατηρητηρίου Αγοράς, ΓΕΡΗΕΤ Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ,000 2,000 4,000 8,000 16,000 32,000 64, , , ,000 1,000,000 Πατήστε στα ποσά για ερώτηση.
IQMS for TMs V2.0 FAMBUS ΕΒΕΘ Το έργο FAMBUS Κέρστιν Σιάκα, A.T.E.I. Θεσσαλονίκης Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Επιστημονικά.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Δεκέμβριος 2013 – Νοέμβριος 2015.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Αποτυπώνοντας το online customer experience” Stelios Eliakis eliakis@sleed.gr

Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction To Dashboard Start End 1 2 3 4 Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction Tι μου προσφέρει

Έρευνα του E-commerce Europe

Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: 2.000 B: 3.000 C: 1.800 D: 4.000

Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: 2.000 B: 3.000 C: 1.800 D: 4.000

Όταν μια αγορά ανθίζει στην Ελλάδα ...

O Έλληνας καταναλωτής διστάζει…

Πρέπει να βρούμε ένα Story ωραίο. H ιδέα

Η πρώτη πλατφόρμα συνεχούς και συστηματικής καταγραφής της γνώμης και της ικανοποίησης των e-καταναλωτών

1 2 3 Τα τρία επίπεδα του e-satisfaction Total Experience Order Experience Browsing Experience 1 2 3

Browsing Experience - Pop up

Browsing Experience - Pop up

Order Experience

Order Experience

Total Experience 1. Λήψη e-mail μετά την παραλαβή της παραγγελίας 3. Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου

Dashboard Kαι τώρα ξεκινάμε με το dashboard και τη live περιήγηση στις λειτουργίες του

Συγκεντρωτικά αποτελέσματα

Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους

Πάντα θέλουμε να δούμε αν είμαστε καλύτεροι από τους υπόλοιπους και πάντα θέλουμε να επιβραβευόμαστε και να το βλέπουμε αυτό! Πάντα θέλουμε να ξέρουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους άλλους. Και λέμε για τη σύγκριση με Normative

Σύγκριση με Normative Πες για το Sedici

Everybody needs a helping hand

Αναλυτικά Αποτελέσματα

Παραδείγματα

e-satisfaction Alert

Responsive

Ενσωμάτωση e-satisfaction “ Simplicity is the ultimate Sophistication “ Leonardo da Vinci

Google Analytics e-satisfaction

“Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy “Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy.gr, ήρθαμε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές μας. Είναι φιλικό προς το χρήστη και τα αποτελέσματα/συμπεράσματα που βγάζουμε από την επικοινωνία με τους πελάτες μας, μας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε ακόμη περισσότερο την πολιτική μας με έμφαση την πελατο-κεντρικότητα και τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε. H brandsgalaxy.gr, το μεγαλύτερο online private shopping club στην Ελλάδα, στηρίζει το e-satisfaction, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο καθημερινό μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των πλάνων μας και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης και της μελλοντικής μας πορείας. Ευχαριστούμε Focus Bari. Ευχαριστούμε Sleed” Μάκης Θέμελης, Γενικός Διευθυντής BrandsGalaxy A.E. Μέλος του Ομίλου Antenna

Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr “Tο e-satisfaction είναι συνεχώς ανοικτό στο browser μου παρέα και κολλητά με το google analytics" Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr

Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Service Provider Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Οι Launching partners μας

Co-Founder, e-satisfaction Ευχαριστώ! Στέλιος Ηλιάκης Co-Founder, e-satisfaction eliakis@sleed.gr