“Αποτυπώνοντας το online customer experience” Stelios Eliakis eliakis@sleed.gr
Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction To Dashboard Start End 1 2 3 4 Tα τρία επίπεδα του e-satisfaction Tι μου προσφέρει
Έρευνα του E-commerce Europe
Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: 2.000 B: 3.000 C: 1.800 D: 4.000
Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 15 $1 Million 14 $500,000 13 $250,000 12 $125,000 11 $64,000 Πόσα θα είναι τα e-shops στην Ελλάδα το 2014 ; 10 $32,000 9 $16,000 8 $8,000 7 $4,000 6 $2,000 5 $1,000 4 $500 3 $300 2 $200 50:50 1 $100 A: 2.000 B: 3.000 C: 1.800 D: 4.000
Όταν μια αγορά ανθίζει στην Ελλάδα ...
O Έλληνας καταναλωτής διστάζει…
Πρέπει να βρούμε ένα Story ωραίο. H ιδέα
Η πρώτη πλατφόρμα συνεχούς και συστηματικής καταγραφής της γνώμης και της ικανοποίησης των e-καταναλωτών
1 2 3 Τα τρία επίπεδα του e-satisfaction Total Experience Order Experience Browsing Experience 1 2 3
Browsing Experience - Pop up
Browsing Experience - Pop up
Order Experience
Order Experience
Total Experience 1. Λήψη e-mail μετά την παραλαβή της παραγγελίας 3. Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου
Dashboard Kαι τώρα ξεκινάμε με το dashboard και τη live περιήγηση στις λειτουργίες του
Συγκεντρωτικά αποτελέσματα
Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους
Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους
Σύγκριση αποτελεσμάτων σε διαφορετικές περιόδους
Πάντα θέλουμε να δούμε αν είμαστε καλύτεροι από τους υπόλοιπους και πάντα θέλουμε να επιβραβευόμαστε και να το βλέπουμε αυτό! Πάντα θέλουμε να ξέρουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους άλλους. Και λέμε για τη σύγκριση με Normative
Σύγκριση με Normative Πες για το Sedici
Everybody needs a helping hand
Αναλυτικά Αποτελέσματα
Παραδείγματα
e-satisfaction Alert
Responsive
Ενσωμάτωση e-satisfaction “ Simplicity is the ultimate Sophistication “ Leonardo da Vinci
Google Analytics e-satisfaction
“Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy “Από τη στιγμή που ενσωματώσαμε το e-satisfaction στο brandsgalaxy.gr, ήρθαμε ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές μας. Είναι φιλικό προς το χρήστη και τα αποτελέσματα/συμπεράσματα που βγάζουμε από την επικοινωνία με τους πελάτες μας, μας δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε ακόμη περισσότερο την πολιτική μας με έμφαση την πελατο-κεντρικότητα και τη βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε. H brandsgalaxy.gr, το μεγαλύτερο online private shopping club στην Ελλάδα, στηρίζει το e-satisfaction, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο καθημερινό μέσο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των πλάνων μας και σημαντικό κομμάτι της ανάπτυξης και της μελλοντικής μας πορείας. Ευχαριστούμε Focus Bari. Ευχαριστούμε Sleed” Μάκης Θέμελης, Γενικός Διευθυντής BrandsGalaxy A.E. Μέλος του Ομίλου Antenna
Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr “Tο e-satisfaction είναι συνεχώς ανοικτό στο browser μου παρέα και κολλητά με το google analytics" Μιχάλης Τσικνάκης, CEO Cosmossport.gr
Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Service Provider Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Οι Launching partners μας
Co-Founder, e-satisfaction Ευχαριστώ! Στέλιος Ηλιάκης Co-Founder, e-satisfaction eliakis@sleed.gr