ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Τμηματοποίηση της Αγοράς
1 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Παρουσίαση ερευνητικού προγράμματος για το Υπουργείο.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
ΕΠΛ432: Κατανεμημένοι Αλγόριθμοι
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
OI ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ; ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΑΣ; ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ; ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΑΣ;
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
4 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Αξιολόγηση έργου Κυβέρνησης & Αξιωματικής Αντιπολίτευσης 1 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ EΡΓΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-
7 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Οικονομικοί Μετανάστες 1 7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ( Ανεκτικότητα, Συμβολή στην οικονομία,
IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το. EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ « Τα ανοίγματα 1  και 1  »
ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
1 IOYNIOΣ 2008 Ερευνητικό πρόγραμμα για το 2 EΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ 3 ΝΟΜΟΥΣ Ν. Κορινθίας Ν. Αργολίδας Δυτική Αττική.
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Οργανωτική Δομή και Ανάλυση Γραφειοκρατία Οργανογράμματα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΜΕΡΟΣ V & VI: Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος επιχείρησης
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Customer Satisfaction
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ

Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;

Ποια από τις παρακάτω απόψεις είναι πιο κοντά στην δική σας άποψη. Θα λέγατε ότι η αγορά του Ν. Κορινθίας είναι … Σύνολο ερωτηθέντων

Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα; Ποια από τις παρακάτω απόψεις είναι πιο κοντά στην δική σας άποψη. Θα λέγατε ότι η αγορά του Ν. Κορινθίας είναι … Σύνολο ερωτηθέντων ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΓΟΡΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ 4639,352,832,456,447,8 ΑΓΟΡΑ ΣΤΑΘΕΡΗ / ΣΤΑΣΙΜΗ 3842,433,746,233,335,7 ΑΓΟΡΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ 9,913,36,4139,67,6 ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗ 1ΠΕΡΙΟΧΗ 2ΠΕΡΙΟΧΗ 3 ΑΓΟΡΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ 4643,348,545,7 ΑΓΟΡΑ ΣΤΑΘΕΡΗ / ΣΤΑΣΙΜΗ 3838,736,239,2 ΑΓΟΡΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ 9,914,4116,3

Βαθμός ικανοποίησης από αγορές Ν. Κορινθίας και άλλων νομών

Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά του Ν.Κορινθίας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων 54,7% 13,1%

Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του εκάστοτε Νομού / περιοχής Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά της περιοχής/του νομού σας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων 61,5% 10,1% 54,7% 13,1% 59,7% 16,6% Ν. ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗ

% Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Κορινθίας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά του Ν.Κορινθίας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΠΟΛΎ/ΜΑΛΛΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

% Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά του Ν. Aργολίδας Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά της περιοχής σας/του νομού σας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΠΟΛΎ/ΜΑΛΛΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

% Ανάλυση σε Φύλο, Ηλικία, Περιοχή Κατοικίας Βαθμός ικανοποίησης από την αγορά της Δυτικής Αττικής Εσείς προσωπικά θα λέγατε ότι από την αγορά της περιοχής σας/ του νομού σας είστε… Σύνολο ερωτηθέντων ΠΟΛΎ/ΜΑΛΛΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ

Market Research evolution to “Loyalty” Η μέτρηση της «Ικανοποίησης» (Customer Satisfaction) έχει εξελιχθεί σήμερα πια στη μέτρηση της «Πιστότητας» (Customer Loyalty) Customer Satisfaction Quality/Value Perception Customer Commitment Customer Loyalty 1970’s to 1980’s1980’s to 1990’s1990’sΣήμερα

Στο Loyalty Matrix, αντικατοπτρίζεται η «πραγματική» Πιστότητα σαν μία συνεργασία που (επαν-) επιλέγεται από άποψη ΣΤΑΣΗ /ΑΠΟΨΗ (- αισθάνομαι πιστός πελάτης - θα μου έλειπε αν δεν υπήρχε) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (Θα συνεχίσω να αγοράζω από την αγορά) θετική αρνητική Truly Loyal Accessible Trapped High Risk θετική αρνητική

Truly Loyal τους αρέσετε και θέλουν να παραμείνουν Accessible Trapped High Risk ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRULY LOYAL» ΠΕΛΑΤΕΣ; • Επιθυμούν να συνεχίσουν να αγοράζουν. •Προτιμούν την αγορά τους σε σχέση με άλλες αγορές •Θεωρούν τον εαυτό τους πιστό πελάτη της αγοράς τους •Ψωνίζουν όσο συχνότερα τους δίνεται η ευκαιρία στην αγορά τους Έχουν θετική/ευμενή στάση/άποψη. • Επιθυμούν να συνεχίσουν να αγοράζουν. • Αντιστέκονται, αδιαφορούν στις προκλήσεις του ανταγωνισμού.

τους αρέσετε, αλλά σκέφτονται να φύγουν Trapped High Risk Accessible Truly Loyal ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑCCESSIBLE» ΠΕΛΑΤΕΣ; • Αισθάνονται δέσιμο με την αγορά τους σε σχέση με άλλες αγορές •Θεωρούν τον εαυτό τους σχετικά πιστό πελάτη της αγοράς τους •…αλλά δεν είναι βέβαιοι ότι επιθυμούν να συνεχίσουν να αγοράζουν καθώς ελέγχουν πάντα αν υπάρχουν αλλού ευκαιρίες Έχουν θετική άποψη. • Είναι πολύ ανοικτοί στις προκλήσεις του ανταγωνισμού. •Μπορούν όμως να αναπτύξουν μεγαλύτερη δέσμευση/ αφοσίωση.

High Risk Truly Loyal Accessible Trapped ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «TRAPPED» ΠΕΛΑΤΕΣ;; Θα επιθυμούσαν να συνεχίσουν να αγοράζουν. παραμένουν περιμένοντας νέα πρόταση •Δεν αισθάνονται Δέσμευση. • Είναι μαζί σας επειδή δεν έχουν άλλη εναλλακτική λύση. • Δεν έχουν επιλογές. •Πρέπει να μετατρέψουμε την υποχρέωση τους σε επιθυμία.

High Risk Trapped Truly Loyal Accessible σχεδόν έχουν φύγει ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «HIGH RISK» ΠΕΛΑΤΕΣ; • Δεν αισθάνονται κανένα δέσιμο. • Είναι δυσαρεστημένοι. • Δεν σκέφτονται να συνεχίζουν να αγοράζουν από εσάς. • Έχουν βρει νέες προτάσεις και ευκαιρίες.

Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας Ν. Κορινθίας Δυτική Αττική Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 72%4%4% 15%8%8% Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 76%5%5% 13%6%6%