H ανάπτυξη του Golf στην Ελλάδα Συνέδρια ΚΑΠΑ: ‘Μεγάλα Έργα’ 29/11/07 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ιούνιος 2008 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
Η θέση της Ελλάδας στη διεθνή συνεδριακή αγορά. Ποια η θέση της Ελλάδας;  Δεν υπάρχει επίσημο μητρώο συνεδρίων  Αποσπασματικές προσπάθειες που δεν ανταποκρίνονται.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Ημερίδα: «Ανταγωνιστικές τιμές από συστήματα ΦΒ: Έξυπνος συμψηφισμός για προώθηση της ΦΒ τεχνολογίας και η σημασία ανάπτυξης δυναμικών διατιμήσεων για.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
ΑΘΗΝΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 59 Τηλ fax
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Το κόστος (ιδίων) κεφαλαίου των επιμέρους επενδυτικών σχεδίων μιας επιχείρησης Υπολογισμός του Κόστους Κεφαλαίου της επιχείρησης (WACC) Ισοδύναμο.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ
Θεσμική ποιότητα και επιδόσεις στην ελληνική αγορά εργασία Τράπεζα της Ελλάδας 22 Μαρτίου 2010 Ηλίας Κικίλιας ΟΑΕΔ και Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Μερίδιο Αγοράς και Ανταγωνιστικότητα Ελληνικού Τουρισμού Dr. Άρης Ίκκος & Κώστας Πασχαλίδης Ιούνιος 2008.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΜΕΡΟΣ 1 Οι κατευθύνσεις της οικονομικής πολιτικής και η εναλλακτική μακρο-οικονομική και αναπτυξιακή πολιτική ΜΕΡΟΣ 2 Η ελληνική οικονομία κατά το
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
Σύνοψη παρουσίασης 1. Ανάλυση αγοράς αρμοδιότητας: Δημοκρατία της Πολωνίας με περιοχή τοπικής αρμοδιότητας Τσεχία & Σλοβακία 2. Στατιστικά στοιχεία-Ανταγωνισμός-Ενέργειες.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
aka Mathematical Models and Applications
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H ανάπτυξη του Golf στην Ελλάδα Συνέδρια ΚΑΠΑ: ‘Μεγάλα Έργα’ 29/11/07 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

Περιεχόμενα  Golf: μια σημαντική αγορά  Τμήματα αγοράς Golf  Λανθάνουσα Ζήτηση στην Ελλάδα  Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας

Deutsche Bank tees off its US branding drive  Five years after Deutsche Bank clinched its $10bn transatlantic merger with Bankers Trust, the German bank feels it is ready to launch its name in the US. Being America, it has chosen to do so on a golf course.  … the world's number one bank, ahead of JP Morgan, in terms of investment banking trading and sales revenue, feels the need to boost its US profile with the first Deutsche Bank Championship tournament to be played at Boston's Tournament Players Club this weekend.  Golf industry experts say that title sponsorship typically costs $5m-$7m. Since the bank has signed up for four years, its total bill could be almost $30m.  Meanwhile, Deutsche pays to run the tournament, but receives much of the gate revenue. About 25,000 spectators a day are due, paying $40. It has also defrayed costs by inviting 11 "founding" sponsors - including Tag Heuer, FleetBoston Financial and Fidelity Investments - to pay for entertainment space in the grounds and some brand visibility Aug. 28, 2003

2010: Πρόβλεψη παικτών Golf Παγκοσμίως61,000,00082,400,000 ΗΠΑ26,446,00028,400,00 Ευρώπη3,353,8614,977,000 Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία 1,473,1911,718,000 Γερμανία370,490678,800 Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

2010: Πρόβλεψη γηπέδων Golf Παγκοσμίως28,56236,750 ΗΠΑ16,74320,200 Ευρώπη5,8778,250 Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία2,9833,600 Γερμανία Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

Η Ελλάδα και οι Ανταγωνιστικοί Προορισμοί CountryΓή- πεδα Golfers Κάτοικοι ανά Γήπεδο Golfers ανά ‘000 κατοίκους Ισπανία ,14 Πορτογαλία ,31 Ιταλία ,44 Ελλάδα ,12 Κύπρος ,83 Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

Γήπεδα Golf ανά Χώρα ΈτοςΕλλάδαΙσπανίαΠορτογαλίαΙταλίαΚύπρος Δ Πηγή: Διάφορες Εθνικές και Διεθνείς Ενώσεις Golf

Αγορές Golf

Τμηματοποίηση αγοράς ανάλογα με τους golfers Πηγή: Golf Market of the Future, Golf & Tourism Consulting 2001

Τμηματοποίηση αγοράς ανάλογα με τους golfers Πηγή: Golf Market of the Future, Golf & Tourism Consulting 2001

...που παρακολουθούν πρωταθλήματα golf ως θέαμα ...που πηγαίνουν διακοπές αποκλειστικά για golf ...που παίζουν golf ως χόμπι κατά τις διακοπές τους  Όλοι αναζητούν διαρκώς νέους προορισμούς, με σωστές εγκαταστάσεις – οργάνωση – υποστήριξη  Οι απαιτήσεις αλλάζουν αναλόγως επιπέδου –Αρχάριοι: Practice units and golf instruction –Προχωρημένοι: Διαφορετικά γήπεδα  Δεν αρκεί μια ωραία μπροσούρα με τα γήπεδα και τα ξενοδοχεία μιας περιοχής Τουρίστες Golf …

 Μεμονωμένοι: –FIT ή μέσω οργανωμένων γραφείων  Ακαδημίες Αρχαρίων: –Ανήκουν σε clubs - συνήθως κανονίζουν ‘πακέτα’ που περιλαμβάνουν εκπαίδευση και διακοπές  Golf clubs και societies: –Συνδυάζουν μικρά τουρνουά golf και διακοπές. Ταξιδεύουν σε μικρά γκρουπ (12 άτομα) και μένουν λίγες νύχτες (~3 νύχτες)  ΜICE & Golf: –Το golf δρα υποστηρικτικά στην αγορά MICE Τουρίστες Golf - Segmentation

Πλεονεκτήματα Τουρισμού Golf  Εμπλουτισμός τουριστικού προϊόντος  Αύξηση πελατειακής βάσης και εσόδων  Υψηλότερη κατά κεφαλή δαπάνη  Μείωση εποχικότητας  Ανάπτυξη και Δημιουργία Απασχόλησης

Λανθάνουσα ζήτηση (latent demand) τουριστών Golf στην Ελλάδα

Πώς υπολογίζεται η λανθάνουσα ζήτηση;  Σημαντικός αριθμός από τους τουρίστες στην Ελλάδα θα έπαιζε golf, αν υπήρχαν οι κατάλληλες υποδομές  Αυτή είναι η ‘λανθάνουσα ζήτηση’  Υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας τον αριθμό των τουριστών ανά χώρα με την αναλογία παικτών golf σε αυτήν την χώρα

Λανθάνουσα Ζήτηση Golfers ανά κατοίκους Αφίξεις (2006) στην Ελλάδα Λανθάνουσα Ζήτηση Ηνωμένο Βασίλειο19, Σουηδία59, Γερμανία6, Ολλανία17, Δανία25, Νορβηγία25, Λοιποί Ευρώπη ΗΠΑ96, Καναδάς169, Ιαπωνία85, Υπερπόντια Σύνολο Πηγή: GBR Consulting

Λανθάνουσα Ζήτηση Golfers ανά κατοίκους Αφίξεις (2006) στην Ελλάδα Λανθάνουσα Ζήτηση Ηνωμένο Βασίλειο19, Σουηδία59, Γερμανία6, Ολλανία17, Δανία25, Νορβηγία25, Λοιποί Ευρώπη ΗΠΑ96, Καναδάς169, Ιαπωνία85, Υπερπόντια Σύνολο Πηγή: GBR Consulting

Πόσα γήπεδα golf; Έστω παίκτες για 1 εβδομάδα … (~ διανυκτερεύσεις) που παίζουν 4-5 rounds ο καθένας => – rounds Με – rounds ανά γήπεδο 25 – 50 γήπεδα golf μόνο για την λανθάνουσα ζήτηση

Ανάπτυξη Real Estate Έστω οτι ενδιαφέρονται για σπίτι στην Ελλάδα 5-10% από τους παραπάνω: 10 – Στους οικισμούς γύρω από γήπεδα golf, μόνο 10 – 20% των κατοίκων είναι golfers Οικισμοί για έως άτομα

Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας

Τι αποζητούν οι Golfers για Golf;  Δημιουργία Golf Destinations –Τουλάχιστον 3-4 γήπεδα –Εκ των οποίων τουλάχιστον 1 championship  Value for money –Γήπεδα σε εξαιρετική κατάσταση –Διαρκής συντήρηση σε άψογη κατάσταση

Τι αποζητούν οι Golfers για Διακοπές;  Καλά ξενοδοχεία (4* ή 5*)... ... σε απόσταση έως 45’ από το golf  … με εύκολο transfer από το αεροδρόμιο... ... σε προορισμούς που μπορούν να προσεγγίσουν εύκολα  Συχνά μέρος διακοπών incentive

Συμπερασματικά Τα καλά γήπεδα είναι προϋπόθεση αλλά δεν αρκούν –απαραίτητο να είναι διεθνώς ανταγωνιστικά και... –... να αναπτύσσονται σε clusters σε εύκολα προσβάσιμους προορισμούς με καλές υποδομές: –Ξενοδοχεία –F&B και Αναψυχή –Συνεδριακές Υποδομές... με αποτελεσματική διαχείριση υδάτινων πόρων... Ολοκληρωμένη ανάπτυξη (integrated development)

Αν όλες οι προσπάθειες αποτύχουν...

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Ευχαριστώ για την προσοχή σας