ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ που λειτουργεί στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα Ε.Κ.Κ.Ν.Α.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
2η Ημερίδα EPEA HELLAS Σάββατο 9 Μαΐου 2009
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Δρ. Βερόνικα Σαμαρά Επικεφαλής Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου Υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ελληνικός Κόμβος Επαγρύπνησης για ένα Ασφαλέστερο.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Γυμνάσιο - Λύκειο στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α) Παρουσίαση του Σχολείου.
Παρουσίαση του Σχολείου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Τρίπλα πάσα σουτ : το ποδόσφαιρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.Κ.Π.Π.Α.)
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Βασικοί παιδαγωγικοί όροι
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
2 ος ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Συντονιστική Επιτροπή Αιμοδοσίας Διαφώτισης Πόλεως Χρυσοχούς Η ιδέα γεννήθηκε με τα θλιβερά γεγονότα των βομβαρδισμών της Τηλλυρίας και την ανάγκη που.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
«Εγκλεισμός και εκπαίδευση: δύο δρόμοι συγκλίνοντες ή παράλληλοι;»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
5o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ που λειτουργεί στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα Ε.Κ.Κ.Ν.Α.

Εκπαιδευτικοί Φορείς Υπουργείο Παιδείας •Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση •Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση α. Γυμνάσιο β. Λυκειακές Τάξεις Εκπαιδευτικά Προγράμματα μικρής διάρκειας, τα οποία υλοποιούνται από άλλους φορείς και αφορούν τεχνικές ή γενικές σπουδές.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ Πώς το όραμα έγινε πραγματικότητα •Νοε Η ιδέα της εθελοντικής προσπάθειας αρχίζει να υλοποιείται. •Ιαν Μια ομάδα εθελοντών αρχίζει τη διδασκαλία στο Σωφρονιστικό Κατάστημα της Αθήνας. •Σεπ Η δράση αυτής της ομάδας επεκτείνεται και σε άλλα σωφρονιστικά καταστήματα.

•Σεπ Η πρώτη επαφή με τις Φυλακές Ανηλίκων (Σωφρονιστικό Κατάστημα Ανηλίκων –ΣΚΑ- στον Κορυδαλλό). Προσπαθούμε να βοηθήσουμε έναν μόνο ανήλικο στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της Γ΄Λυκείου. •Σεπ Η ομάδα των εθελοντών διδάσκει πια (φροντιστηριακά μαθήματα) σε 11 ανήλικους κρατούμενους του Ε.Κ.Κ.Ν.Α. (πρώην ΣΚΑ που μεταφέρθηκε στον Αυλώνα Αττικής). •Σεπ Ο αριθμός των ανηλίκων που παρακολουθούν μαθήματα είναι 23. Η ιδέα της δημιουργίας σχολείου αρχίζει να ωριμάζει. Προς την κατεύθυνση αυτή γνωμοδοτούν θετικά όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (Υπ. Δικαιοσύνης, ΥΠ.Ε.Π.Θ. κλπ).

•Σεπ Το πρώτο Γυμνάσιο που λειτουργεί μέσα σε φυλακή ανηλίκων είναι γεγονός. Το σχολείο λειτουργεί ως παράρτημα του Γυμνασίου Αυλώνα υπό την εποπτεία του 2 ου Γραφείου της Δ/σης Δ.Ε. Ανατολικής Αττικής του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. •Σεπ Ο αριθμός των μαθητών διπλασιάζεται. Για τους μαθητές του Λυκείου λειτουργούν Προγράμματα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης σαν παράρτημα του αντίστοιχου προγράμματος που λειτουργεί στο Ενιαίο Λύκειο Αυλώνα. •Σεπ Η αύξηση του αριθμού των μαθητών συνεχίζεται, το σχολείο συνεχίζει να αναπτύσσει παράλληλες δραστηριότητες σε πολιτιστικά δρώμενα αποσπώντας διακρίσεις σε πανελλαδικό επίπεδο.

•Σεπ Το σχολείο επανιδρύεται ως 2 ο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Αυλώνα. Το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου πια παρέχει όλα τα μαθήματα των τριών γυμνασιακών τάξεων καθώς και όλα τα μαθήματα Ενιαίου Λυκείου (Α΄ Λυκείου, Β΄ και Γ΄ Λυκείου τεχνολογικής κατεύθυνσης) •Σεπ Το σχολείο λειτουργεί ως πλήρης εκπαιδευτική μονάδα και επεκτείνει ακόμα περισσότερο τις εξωδιδακτικές - πολιτιστικές δραστηριότητες του.

Στατιστικά λειτουργίας του Γυμνασίου και Λυκειακών τάξεων στο Ε.Κ.Κ.Ν.Α.

Εκπαιδευτικές Δυσκολίες •Πολυπολιτισμική σύνθεση των μαθητών •Χαμηλές Επιδόσεις ορισμένων μαθητών λόγω: –Χρήσης ναρκωτικών ουσιών πριν τη φυλάκιση –Μακρόχρονης απουσίας από το σχολείο –Ψυχολογικής αστάθειας πριν και μετά από δίκη –Ψυχολογικής αστάθειας πριν και μετά από ολιγοήμερη άδεια. •Χαμηλή αυτοεκτίμηση

Επιτεύγματα του σχολείου •Επιτυχής συμμετοχή των μαθητών στις εξετάσεις •Δημιουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης •Έκδοση σχολικής εφημερίδας •Έκδοση σχολικού περιοδικού (Αθήνα 2004) •Θεατρικές δραστηριότητες – Βραβεύσεις •Ποικίλες Πολιτιστικές Δραστηριότητες •Προαιρετικές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες •Επικοινωνία – συνεργασία με άλλα σχολεία •Αθλητικές δραστηριότητες •Δημιουργία ιστοσελίδας •Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα

Δημιουργία Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης Μετά και την γενναιόδωρη προσφορά του Συλλόγου Εκδοτών Ελλάδος ο αριθμός των τίτλων πλησιάζει τους 2000.

Η σχολική μας εφημερίδα: «Προσπαθώντας… για το αύριο» 1 ο βραβείο για την καλύτερη επιλογή θεμάτων, ανάμεσα σε 453 συμμετοχές στον 9 ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σχολικών Εντύπων.

2 ο φύλλο3 ο φύλλο

4ο φύλλο5ο φύλλο

6ο φύλλο Το 6 ο φύλλο της εφημερίδας μας βραβεύτηκε στις 19 Μαρτίου 2008 από το Ίδρυμα Προαγωγής Δημοσιογραφίας Αθανασίου Βασιλείου Μπότση

7ο φύλλο Το πρόσφατο φύλλο της εφημερίδας μας είναι εμπνευσμένο από τις δραστηριότητες, τα επιτεύγματα και τις ενασχολήσεις των μαθητών κατά τη σχολική χρονιά 2006 – Οι «σκέψεις ψυχής» αφήνουν το δικό τους στίγμα στην εφημερίδα.

Το περιοδικό μας Αποτελεί την έμπρακτη συμμετοχή των μαθητών στους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αθήνα το 2004.

Θεατρικές Δραστηριότητες Η θεατρική παράσταση που γράφτηκε και παίχθηκε από τους μαθητές μας τιμήθηκε με: 1 ο ειδικό βραβείο στην περιφέρεια Αττικής στον Πανελλήνιο Σχολικό Θεατρικό Διαγωνισμό •2 ο βραβείο στον Πανελλήνιο Σχολικό Θεατρικό Διαγωνισμό

Σκηνές από την θεατρική παράσταση

Πολιτιστικές Δραστηριότητες •Συμμετοχή σε διαγωνισμό ποίησης (2 ο βραβείο) •Συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής •Θεατρικές – ποιητικές – μουσικές σχολικές εκδηλώσεις στο Ε.Κ.Κ.Ν.Α. •Συμμετοχή σε πολιτιστικά προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας •Οργάνωση διαλέξεων στο χώρο του Ε.Κ.Κ.Ν.Α. με θέμα την τέχνη (Αναγέννηση, Μοντέρνα τέχνη) •Οργάνωση συναυλιών στο χώρο του Ε.Κ.Κ.Ν.Α. (Βυζαντινή Μουσική)

Η ανάγκη για Προαιρετικές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες •Η εμπειρία μας στην εφαρμογή των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων έχει δείξει ότι η εκπαίδευση στις φυλακές πρέπει να περιλαμβάνει μια ποικιλία πολιτιστικών δραστηριοτήτων και γι’ αυτό μεγάλη προσπάθεια καταβάλλεται για την υλοποίησή τους. •Από τα πρώτα βήματα του σχολείου, η ανάγκη για εξωδιδακτικές δραστηριότητες-προγράμματα ήταν παραπάνω από προφανής. •Συνειδητοποιήσαμε ότι η συμμετοχή των μαθητών σε αυτά τα προγράμματα, τους έδωσε τη δυνατότητα, όχι μόνο να προσαρμοστούν στο σχολικό περιβάλλον και να συνεργαστούν μεταξύ τους, αλλά και να βοηθηθούν τόσο σε ψυχολογικό όσο και σε εκπαιδευτικό επίπεδο. •Κάθε Πρόγραμμα ολοκληρώνεται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Κατά την υλοποίησή του, οι μαθητές μας χρησιμοποιούν διάφορες πηγές για να συγκεντρώσουν υλικό, όπως η σχολική βιβλιοθήκη και το internet.

Τρόπος Υλοποίησης Προαιρετικών Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων •Το σχολείο μας παρέχει δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα που ακολουθούν και τα υπόλοιπα σχολεία της χώρας σε τρεις τάξεις Γυμνασίου και τρεις τάξεις Λυκείου. •Στο πρόγραμμα αυτό προστίθενται 18 προαιρετικά Πολιτιστικά Προγράμματα συνολικής διάρκειας 36 ωρών τουλάχιστον εβδομαδιαίως. •Το αποτέλεσμα κάθε προγράμματος παρουσιάζεται σε έντυπη (poster) και ψηφιακή μορφή (power point), εμπεριέχοντας όλα τα στοιχεία, συμπεράσματα και τη χρονική διάρκειά του. •Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς το υλικό αυτό παρουσιάζεται στο σχολείο καθώς και σε Περιφερειακό επίπεδο σε εκδηλώσεις που διοργανώνει η Δ. Δ. Ε. Ανατολικής Αττικής.

Αποτελέσματα υλοποίησης Προαιρετικών Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων προηγούμενων σχολικών ετών Κατασκευή Κομπολογιού

Ζωγραφική Τοίχου

Κατασκευή Ηλιακού Ρολογιού

Κατασκευή Ψηφιδωτού

Χαρακτική

Φωτογραφία

Κηπουρική / Ανθοκομία

Χορός

Μουσική - Διδασκαλία εγχόρδων

Κινηματογράφος – δημιουργία ταινίας μικρού μήκους

Το σχολικό έτος βρίσκονται σε τελική φάση υλοποίησης τα προαιρετικά πολιτιστικά προγράμματα: 1. Δημιουργία Σχολικής Εφημερίδας 2. «Εργαστήρι Χαρακτικής» 3. «Συγκριτική Λογοτεχνία» 4. Το «Κομπολόι» στο Πέρασμα του Χρόνου 5. «Δρόμοι» Μπουζουκιού 6. «Αθλητικά» Εικονογραφημένα

7. Οι «ελεύθεροι» Χορευτές παρουσιάζουν 8. «Χορευτική» Έκφραση μέσω του Χιπ Χοπ 9. «Το Θέατρο δε φυλακίζεται» 10. «Δημιουργώντας με Ψηφίδες» πολιτιστικά προγράμματα: (συνέχεια)

11. «Γνωριμία» με το Θέατρο Σκιών 12. Κατασκευή Κορνίζας με ανακυκλώσιμα υλικά 13. Μεταλλικές Κατασκευές 14. «Χορωδία» 15. «Αναδάσωση» πολιτιστικά προγράμματα: (συνέχεια)

16. «Ζωγραφική Τοίχου» 17. «Περνώντας τη γέφυρα». Κοινωνιολογική προσέγγιση της ζωής των έγκλειστων νέων (το πριν και το μετά) 18. «Η Γνώση Απελευθερώνει», Δραματοποίηση Ιρλανδικού τραγουδιού. πολιτιστικά προγράμματα: (συνέχεια)

Επικοινωνία με άλλα σχολεία •Δεχθήκαμε επίσκεψη από το 49 ο Λύκειο Αθηνών και οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις πάνω σε θέματα που αφορούν προβλήματα που αφορούν τα παιδιά και την ελληνική κοινωνία (ναρκωτικά, ανθρώπινες σχέσεις κλπ) •Συνδιοργάνωση του σχολικού εορτασμού της 25 ης Μαρτίου με το 2 ο Γυμνάσιο Αιγίου, με μουσική, ποίηση και παραδοσιακούς χορούς. •Επίσκεψη από ομάδα μαθητών και καθηγητών του 4 ου Γυμνασίου Αγ. Παρασκευής. •Επίσκεψη από μαθητές και καθηγητές του Λυκείου Αγ. Στεφάνου με συζήτηση πάνω σε θέματα κοινωνικής επανένταξης και τα εμπόδια μέχρι την πραγματοποίησή της.

Αθλητικές Δραστηριότητες •Ενδοσχολικοί Αγώνες (αντοχής, επιδεξιότητας, αγωνίσματα ποδοσφαίρου μπάσκετ, κλπ) •Ετοιμάζουμε σχολικές ομάδες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και χάντμπολ, ώστε να συμμετέχουμε σε αγώνες με άλλα σχολεία

Ιστοσελίδα Η σχολική ιστοσελίδα στο internet: avlon.att.sch.gr par-avlon.att.sch.gr

Δημιουργία Περιοδικού στο Διαδίκτυο Ευρωπαϊκά Προγράμματα Socrates, LLP, διαφόρων ειδών δράσεων Grundtvig PIPELINE project - ISDIPE – PAN - VEPS Prison Translator