Παρουσίαση Περιστατικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.
Η φωνολογική επίγνωση.
πώς να βοηθήσω το παιδί μου με τη μελέτη στο σπίτι
Μαργαρίτη Ιωάννα Διευθύντρια 40ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Γλώσσα Α Δημοτικού ΚΑΡΑΒΙΑ Αγγίσταλη Ματίνα.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Α΄, Β΄, Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Γ’ ΤΑΞΗ
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Τα σύμφωνα.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η ψιλή! ἀκρόπολις.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Υποτιτλισμός παράθυρο σε μα ξένη κουλτούρα Υποερώτημα Η ελληνική πραγματικότητα στο χώρο του υποτιτλισμού. Όνομα ομάδας: Άντε γειά Μέλη ομάδας : Αθανασοπούλου.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Φωνητικά, φωνολογικά και μορφολογικά ζητήματα της νεοελληνικής
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
Σχολικός Εκφοβισμός.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Στρατηγικές Αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά Μαρία Μαυρίδου Δασκάλα ,ΜΑ Ειδικής Αγωγής ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ;; στοιχείο.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Τι είναι Δυσλεξία; ΓιάννηςΤσούμπανος Ειδικός Εκπαιδευτικός
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
Το φαινόμενο τησ συναρθρωσησ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Συλλαβισμός.
ΠΑΙ 150 Προφορικός και γραπτός λόγος παιδιών προσχολικής ηλικίας
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Ανάδυση της γραφής και διδακτικές προεκτάσεις
για να σχηματίσω τη λέξη
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Περιστατικού Βογιατζή Μαρία Ψυχολόγος – Ειδική Παιδαγωγός

« Κουράστηκα και δεν μπορώ να τα καταφέρω όλα όταν βιάζεσαι και θέλεις να βιάζομαι και εγώ. Τότε το κάθε τι παίρνει πολύ περισσότερο χρόνο. Μπορώ να κάνω πολύ περισσότερα από όσα πιστεύεις με τον τρόπο που θέλω εγώ…» Από το : «Ποιήματα για όλους» του Benkt – Erik Hedin

Προφίλ Παιδιού έντονος φόβος και άγχος αποτυχίας ευγενικός, φιλότιμος, συνεργάσιμος έντονος φόβος και άγχος αποτυχίας νοημοσύνη στα πλαίσια του φυσιολογικού με σημαντική διαφορά ανάμεσα σε λεκτική και πρακτική κλίμακα

Αρχικές Δυσκολίες ανά τομέα μάθησης Ανάγνωση ακραίος συλλαβισμός λέει ένα – ένα τα γράμματα για τα σχηματίσει την κάθε συλλαβή χωρίς ρυθμό, τήρηση σημείων στίξης και χρωματισμό φωνής

Παράδειγμα Ανάγνωσης Ανάγνωση της λέξης «καλά» κ – α – λ – ά

Αρχικές Δυσκολίες ανά τομέα μάθησης Γραφή ευανάγνωστα γράμματα χωρίς αποστάσεις ανάμεσα στις λέξεις χωρίς τήρηση των σημείων στίξης παραλείψεις και αντικαταστάσεις γραμμάτων (α – ε, β – δ, θ – φ)

Αρχικές Δυσκολίες ανά τομέα μάθησης Φωνολογική Καλλιέργεια δυσκολία στα δίψηφα σύμφωνα (μπ, ντ, τσ, τζ, γκ, γγ) δυσκολία στα δίψηφα φωνήεντα (ου, αυ, ευ) διαφοροποίηση στα β – φ, αυ, ευ

Αρχικές Δυσκολίες ανά τομέα μάθησης Αριθμητική γνώση ποσοτήτων αριθμούς έως το 60 προσθέσεις και αφαιρέσεις με τη χρήση δακτύλων

Στοχοθεσία

Στοχοθεσία αυτοματοποίηση συλλαβών (π.χ. βα, βε, βι, βο, γα, γε, γι, γο) ανάγνωση και γραφή δισύλλαβων λέξεων (π.χ. βάζο, βίδα, βόδι) ανάγνωση και γραφή προτάσεων (π.χ. Να το βάζο, Να η βίδα) ανάγνωση και γραφή τρισύλλαβων – τερτασύλλαβων λέξεων καθώς και μικρών κειμένων ανάγνωση και γραφή λέξεων με δίψηφα σύμφωνα και φωνήεντα (μπάλα, κουμπί)

Στοχοθεσία αυτοματοποίηση συλλαβών (π.χ. βα, βε, βι, βο, γα, γε, γι, γο) ανάγνωση και γραφή δισύλλαβων λέξεων (π.χ. βάζο, βίδα, βόδι) ανάγνωση και γραφή προτάσεων (π.χ. Να το βάζο, Να η βίδα) ανάγνωση και γραφή τρισύλλαβων – τερτασύλλαβων λέξεων καθώς και μικρών κειμένων ανάγνωση και γραφή λέξεων με δίψηφα σύμφωνα και φωνήεντα (μπάλα, κουμπί)

Αντιγραφή προτάσεων και κειμένων με την εξής μορφή: Στοχοθεσία Αντιγραφή προτάσεων και κειμένων με την εξής μορφή: Το παιδί παίζει.

Στοχοθεσία Γραμματική διάκριση ουσιαστικών και ορθογραφικές καταλήξεις (των – τον, τις – της, οι – η …) κλίση ουσιστικών διάκριση ρημάτων και ορθογραφικές καταλήξεις (- ω, - εις, - ει …) διάκριση επιθέτων και η κλίση τους

Στοχοθεσία Φωνολογική Καλλιέργεια λέξεις με την ακολουθία Σύμφωνο – Σύμφωνο (βρ, βδ, γρ …) λέξεις με την ακολουθία Φωνήεν – Σύμφωνο – Συμφωνο (αγμ, ακτ, αχρ …) σύνταξη προτάσεων με τις αντίστοιχες λέξεις

Στοχοθεσία Κατανόηση – Απόδοση Νοήματος ανάγνωση μικρών κειμένων απάντηση σε ερωτήσεις με βάση το κείμενο περίληψη προφορική ή γραπτή του κειμένου

Στοχοθεσία Παραγωγή Γραπτού Λόγου σχεδιάγραμμα σχεδιασμού προσώπου σχεδιάγραμμα περιγραφής αντικειμένου σχεδιάγραμμα περιγραφής κτιρίου

Σχεδιάγραμμα Περιγραφής Προσώπου § όνομα – ηλικία – ασχολία § εξωτερική περιγραφή (μαλλιά, μάτια, ύψος, βάρος…) § εσωτερική περιγραφή (καλός, κακός, έξυπνος, πονηρός…) § τι κάνουμε μαζί § σκέψεις και συναισθήματα

Πρόοδος Το παιδί έχει σημειώσει: σημαντική πρόοδο καλή ανάγνωση καλή κατανόηση κειμένου καταφέρνει να γράφει μικρές εκθέσεις τηρεί αρκετές φορές τους γραμματικούς κανόνες που γνωρίζει έχει βελτιωθεί η αυτοεκτίμηση του

Παράγοντες που συνέβαλλαν στην πρόοδο του παιδιού η σωστή παρακολούθηση του προγράμματος η δική του προσωπική προσπάθεια η καλή συνεργασία με τους γονείς

Ευχαριστώ για το χρόνο σας !!!