Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Απαντήσεις Προόδου II.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Logo Κεφάλαιο 6.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
Πώς βρίσκουμε το πλήθοςτων επαναλήψεων μιας Δομής Επανάληψης με βήμα διάφορο του 1
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΑΝΙΑ ΤΙ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ από την Κλ.Μπ..
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
χτίζοντας σύνθετες υπερδιαδικασίες
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Με το LEGO Mindstorms NXT
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Συγγραφείς Α.Βακάλη Η. Γιαννόπουλος Ν. Ιωαννίδης Χ.Κοίλιας Κ. Μάλαμας Ι. Μανωλόπουλος Π. Πολίτης Γ΄ τάξη.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 3 Η Σημασιολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Προπτυχιακό.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΟΛΥΓΩΝΑ 02/17 Καραγιάννη Φωτεινή Β1.
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Εντολές γραφικών Παράδειγμα Δημιουργία τετραγώνου 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Εντολή Επανάλαβε Παράδειγμα Δημιουργία τετραγώνου Μπορούμε να αποφύγουμε την άσκοπη πληκτρολόγηση, αν γράψουμε στο κέντρο εντολών… Επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] Αν δώσετε διαφορετικές τιμές στην εντολή μπροστά, σχηματίζονται τετράγωνα διαφορετικών μεγεθών. 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Τρίγωνο και άλλα γεωμετρικά σχήματα Παράδειγμα Δημιουργία τριγώνου επανάλαβε 3 [μπροστά 100 δεξιά 120] Παρατηρούμε την πλήρη περιστροφή της χελώνας, «κλείνει κύκλο» και επιστρέφει στην αρχική της θέση, δηλ. 3 Χ 120 = 360ο 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Τρίγωνο και άλλα γεωμετρικά σχήματα Παράδειγμα Δημιουργία κανονικό πολύγωνο Με την ίδια λογική μπορούμε να κάνουμε οποιοδήποτε κανονικό πολύγωνο αρκεί να αλλάζουμε κάθε φορά τον αριθμό των επαναλήψεων και τις μοίρες της περιστροφής. Για παράδειγμα, αλλάξτε την παραπάνω εντολή (απλώς διορθώστε τους αριθμούς στις εντολές για το τρίγωνο): Επανάλαβε 6 [μπ 100 δε 60] = εξάγωνο (δηλ. 6Χ60=360ο) Επανάλαβε 10 [μπ 100 δε 36] = δεκάγωνο κλπ. (δηλ. 10Χ36=360ο) κ.ο.κ. 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1 Υπάρχει ένας απλός τρόπος για να υπολογίσουμε τις μοίρες περιστροφής. Αναθέτουμε στο πρόγραμμα να κάνει τη διαίρεση. Αυτό γίνεται με τον παρακάτω τρόπο: Σβγ (για να σβήσουν τα προηγούμενα σχήματα) Στκ (για να αφήσει ίχνος η χελώνα) επανάλαβε 5 [μπροστά 100 δεξιά 360 / 5] δηλ. λέμε στη χελώνα να διαιρέσει τις 360ο με τον αριθμό των πλευρών του πολυγώνου μας. 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Κύκλος Παράδειγμα Δημιουργία κύκλου Αν δώσουμε 360 ως πλευρές πολυγώνου και μειώσουμε το μπροστά σε 2 ή 1 τότε θα δημιουργήσετε κύκλο! Άρα ο κύκλος είναι: Επανάλαβε 360 [μπ 1 δε 1] (αλλάζοντας το μπροστά μεγαλώνει η ακτίνα του κύκλου) 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Επαναλαμβανόμενα σχήματα Πλήρης επιστροφή της χελώνας Παράδειγμα Δημιουργούμε ένα κύκλο με τις εντολές … Επανάλαβε 360 [μπροστά 1 δεξιά 1] Περιστρέφουμε τη χελώνα: δεξιά 60 Πάμε στο τέλος της σειράς Επανάλαβε 360 [μπροστά 1 δεξιά 1] και πατάμε Enter). κ.ο.κ. Για να ολοκληρωθεί το σχέδιο που ξεκινήσαμε θα πρέπει η χελώνα μας να κάνει πλήρη περιστροφή 360ο. Άρα πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία 6 φορές, έτσι ώστε 6Χ60=360ο. Συνοπτικά Επανάλαβε 6[επανάλαβε 360 [μπ 1 δε 1] δε 60] 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1

MicroWorlds Pro. Τετράγωνο + Τρίγωνο = Σπίτι Δημιουργούμε τις ακόλουθες διαδικασίες για τετράγωνο επανάλαβε 4 [μπ 100 δε 90] τέλος για τρίγωνο επανάλαβε 3 [μπ 100 δε 120] Στο κέντρο εντολών γράφουμε τετράγωνο Μετά την εντολή τετράγωνο η χελώνα βρέθηκε στο κάτω μέρος. Για να φτιάξουμε την σκεπή (τρίγωνο), πρέπει να προχωρήσουμε μπ 100. μπ 100 Τώρα έμεινε η σκεπή. Μόνο που αν γράψουμε τρίγωνο η σκεπή δε σχηματίζεται σωστά. Πρέπει πρώτα να στραφεί δε 30. δε 30 τρίγωνο 3/4/2017 Γ' ΤΑΞΗ -- -- MICRO WORLDS PRO 1