Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ 21 Μαρτίου 2014 Αθανάσιος Σουπίλας ΕΥΑΘ Επιστημονικά Υπεύθυνος.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
Μεταφορές και Logistics
ΗΡΑΚΛΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ημέρα Αναλυτών 12 Απριλίου 2006.
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Burnout Εκπαιδευτικών
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Ασκηση 4η Θεωρούμε ομήλικο δάσος ελάτης έκτασης 500 Ηα με δύο κλάσεις ηλικίας η μια με δένδρα ετών που καλύπτουν έκταση 200 Ηα και η άλλη με δένδρα.
ΕΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑΘΥΜΑΤΑ ΘΑΝΑΤ.ΣΟΒΑΡΑΕΛΑΦΡΑΖΗΜΙΕΣΟΛΙΚΟΝΕΚΡΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΟΛΙΚΟ
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια Περιγραφή του μαθήματος.
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Εισαγωγή στην οδική ασφάλεια.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
3η Ημερίδα Τομέα Kοινοτικής Νοσηλευτικής& Π.Φ.Υ. ΕΣΝΕ 5 Νοέμβρη 2005 Η Ομοσπονδία Νοσηλευτών Επαγγελματικής Υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση - FOHNEU- Ο ρόλος.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
17/11/2005Τζανής Παραράς Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π. Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Θεμελιώδης προϋπόθεση σε κάθε είδους εργασία και σε κάθε είδους.
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μανδηλαρά 11 Άλιμος, Τηλ./Fax : Κιν.: ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής Επαγγελματικά οχήματα μάλλον θέλουν.

Επαγγελματικά Οχήματα Εισαγωγή Οδικά ατυχήματα 1.600 νεκροί κάθε χρόνο 16.914 ατυχήματα με 38.366 τραυματίες Επαγγελματικά οχήματα: 2.700 ατυχήματα με 400 νεκρούς Λεωφορεία: 455 ατυχήματα με 51 νεκρούς Ιδιαίτερα υψηλό κοινωνικό αντίκτυπο και κόστος Επαγγελματικά Οχήματα Γερμανία Ε.Ε. Ελλάδα Μέσος όρος ηλικίας 8 χρόνια 12,5 χρόνια 18 χρόνια Πηγή : ΣΕΑΑ

Στόχοι Έργου Διερεύνηση επικινδυνότητας επαγγελματικών οχημάτων Φορτηγά, λεωφορεία, βυτιοφόρα, αγροτικά Χαρακτηριστικά Μεγάλες διαστάσεις και βαρύ φορτίο Εντατικοποιημένη επαγγελματική χρήση Εξεταζόμενες κατηγορίες Βαρέα φορτηγά > 3,5 τόννοι μικτού βάρους Ελαφρά φορτηγά < 3,5 τόννοι μικτού βάρους Λεωφορεία (τουριστικά, υπεραστικά)

Στοιχεία Σύστημα Ανάλυσης ΤΡοχαίων Ατυχημάτων Τρόποι Ανάλυσης Στοιχεία: Ε.Σ.Υ.Ε., Τροχαία, Υ.Μ.Ε., Συνεργεία, Εταιρείες διαχείρισης Διάστημα μελέτης: 1996-2004 Βασική μεταβλητή ανάλυσης: ηλικία οχήματος Τρόποι Ανάλυσης Δείκτες σοβαρότητας Αριθμός νεκρών /ατυχήματα, Αριθμός τραυματιών / ατυχήματα Παράγοντες επιρροής για επαγγελματικά οχήματα Τύπος σύγκρουσης, βάρη οχημάτων, τύπος εμπλεκόμενου φορτηγού Δείκτες επικινδυνότητας Αριθμός ατυχημάτων /οχηματοχιλιόμετρα Παράγοντες επικινδυνότητας: Όχημα, οδηγός, λειτουργικό περιβάλλον

εμπλέκονται στο 63% των ατυχημάτων με 50% των θυμάτων. Νεκροί σε ατυχήματα με επαγγελματικά οχήματα (1996-2004) Βαρέα φορτηγά 38% Λεωφορεία 12% Ελαφρά 50% Βαρέα φορτηγά Ελαφρά φορτηγά Πηγή : ΕΣΥΕ, επεξεργασία ΕΜΠ Τα ελαφρά φορτηγά εμπλέκονται στο 63% των ατυχημάτων με 50% των θυμάτων. Ατυχήματα με επαγγελματικά οχήματα (1996-2004) Βαρέα φορτηγά 24% Λεωφορεία 13% Ελαφρά 63% Βαρέα φορτηγά Ελαφρά φορτηγά Πηγή : ΕΣΥΕ, επεξεργασία ΕΜΠ

Ανάλυση Δείκτες Σοβαρότητας 5 10 15 20 25 30 1 Πηγή: ΕΣΥΕ, επεξεργασία: ΕΜΠ αριθμός νεκρών / 100 ατυχήματα Βαρέα φορτηγά Ελαφρά Λεωφορεία ΙΧ επιβατικά Η σοβαρότητα ατυχημάτων με εμπλοκή βαρέος φορτηγού είναι 2,5 φορές υψηλότερη από εκείνη των ΙΧ (για ίδιο αριθμό ατυχημάτων, 2,5 φορές περισσότεροι νεκροί). Η σοβαρότητα των ατυχημάτων με εμπλοκή βαρέος φορτηγού είναι 2 φορές υψηλότερη από εκείνη των λεωφορείων.

Ανάλυση Η σοβαρότητα ατυχημάτων με εμπλοκή βαρέων οχημάτων αυξάνεται. Δείκτης Σοβαρότητας (1996-2004) 5 10 15 20 25 30 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 Πηγή : ΕΣΥΕ, επεξεργασία ΕΜΠ αριθμός νεκρών/ 100 ατυχήματα Βαρέα φορτηγά Λεωφορεία Ελαφρά Σύνολο οχημάτων Η σοβαρότητα ατυχημάτων με εμπλοκή βαρέων οχημάτων αυξάνεται.

Ανάλυση Συντελεστές Επικινδυνότητας με βάση τα ατυχήματα 0 έως 5 έτη (1996-2004) Συντελεστές Επικινδυνότητας με βάση τα ατυχήματα 11 κανονικοποιημένος ως προς κλάση "0-5έτη" λεωφορείων 10 0 έως 5 έτη 9 8 οχηματοχιλιόμετρα) 7 6 έως 10 έτη 6 5 δείκτης επικινδυνότητας 4 11 έως 15 έτη 8 3 2 1 16 έως 20 έτη (ατυχήματα/10 Βαρέα φορτηγά Ελαφρά φορτηγά Λεωφορεία Πηγή : ΕΣΥΕ, επεξεργασία ΕΜΠ

Ανάλυση Συντελεστές Επικινδυνότητας με βάση τους νεκρούς 0 έως 5 έτη (1996-2004) Συντελεστές Επικινδυνότητας με βάση τους νεκρούς 14 0 έως 5 έτη 12 κανονικοποιημένος ως προς κλάση "0-5έτη" ελαφρών φορτηγών 10 6 έως 10 έτη 8 οχηματοχιλιόμετρα) 11 έως 15 έτη 6 δείκτης επικινδυνότητας 4 16 έως 20 έτη 8 2 (νεκροί/10 Βαρέα φορτηγά Ελαφρά φορτηγά Λεωφορεία Πηγή : ΕΣΥΕ, επεξεργασία ΕΜΠ

Συμπεράσματα Η πιθανότητα εμπλοκής λεωφορείων (επικινδυνότητα) και φορτηγών σε ατυχήματα αυξάνεται σημαντικά με την ηλικία τους Τα παλαιά βαρέα φορτηγά είναι 4,7 φορές πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα από τα νεότερα Τα παλαιά λεωφορεία είναι 4,3 φορές πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα από τα νεότερα Τα παλαιά ελαφρά φορτηγά (< 3,5 τ) είναι 2,3 φορές πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα από τα νεότερα

Συμπεράσματα Η πιθανότητα πρόκλησης θανάτου σε ατυχήματα με λεωφορεία και φορτηγά αυξάνεται σημαντικά με την ηλικία τους Τα παλαιά βαρέα φορτηγά αποβαίνουν 4 φορές πιο μοιραία από τα νεότερα Τα παλαιά λεωφορεία αποβαίνουν 4,1 φορές πιο μοιραία από τα νεότερα Τα παλαιά ελαφρά φορτηγά αποβαίνουν 2 φορές πιο θανατηφόρα από τα νεότερα

Προτάσεις Αντιμετώπισης Κίνητρα για την απόσυρση οχημάτων μεγάλης ηλικίας Τέλη κυκλοφορίας / διόδια/ ασφάλιστρα ανάλογα με ηλικία οχήματος Περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας στα παλαιά φορτηγά Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Πύκνωση & αναβάθμιση τεχνικών ελέγχων Τεχνολογική αναβάθμιση παλαιών οχημάτων Βελτίωση εκπαίδευσης οδηγών επαγγελματικών οχημάτων Έλεγχοι Τροχαίας σε περισσότερες θέσεις, περισσότερες ώρες Τήρηση κανόνων ωραρίου οδηγών επαγγελματικών οχημάτων Βελτίωση οδικής υποδομής