Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Πειθαρχία.
Ο ρόλος των γονέων στον παιδικό αθλητισμό Γούδας Μάριος ΕΠΕΑΕΚ : ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΤΕΦΑΑ ΠΘ - ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
Χρειάζεται οι προπονητές και οι Κ.Φ.Α. να επαινούν και να αμείβουν τους αθλητές/μαθητές και τις αθλήτριές/μαθήτριες τους ή όχι ;  Χρειάζεται οι προπονητές.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Σύστημα Αξιολόγησης Προπονητικής Συμπεριφοράς # CBAS #
Βιολογία Γυμνασίου.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΝΕΑΡΗ ΗΛΙΚΙΑ Αθλητισμός:Ευχή ή Κατάρα
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης Special Olympics Ελλάς Α. Αττικής Σοφία Τσιμπούκη Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνη Αθλήματος Στίβου Special Olympics Eλλάς

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προπονώντας αθλητές των Special Olympics Βασισμένο στο Coaching Guide Special Olympics International

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Ο προπονητής των Special Olympics : Παρέχει στους αθλητές την κατάλληλη προπόνηση και προετοιμασία για να λάβουν μέρος στους αγώνες των Special Olympics

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Υπευθυνότητες του προπονητή : •Να γνωρίζει να καταλαβαίνει και να τηρεί τους επισήμους κανονισμούς των Special Olympics. •Να αξιολογεί κάθε αθλητή και να τον τοποθετεί στο κατάλληλο αγώνισμα ή στην κατάλληλη θέση με βάση τις δυνατότητες του •Να ετοιμάζει γραπτώς εξατομικευμένο προπονητικό πρόγραμμα για κάθε αθλητή

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Υπευθυνότητες του προπονητή: Ζητήματα Ασφάλειας: •Να επιβλέπει συνεχώς τους αθλητές και να διατηρεί την κατάλληλη αναλογία αθλητών και βοηθών προπονητών •Να εξασφαλίζει συναγωνισμό με ασφάλεια. •Να ταιριάζει τους αθλητές σύμφωνα με την ικανότητα, μέγεθος και την δύναμη τους (στα ομαδικά αθλήματα). •Να παρέχει και να διατηρεί ένα ασφαλή χώρο άθλησης •Να χρησιμοποιεί κατάλληλο και ασφαλή εξοπλισμό

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους Σε κάθε εξατομικευμένο πρόγραμμα θα πρέπει να βάζουμε τους στόχους για τον αθλητή μας

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους  Οι στόχοι πρέπει να αντιμετωπισθούν ως μικρά βήματα προς την επιτυχία. Οι στόχοι έχουν αποδειχθεί τα απλούστερα και αποτελεσματικότερα κίνητρα.  Οι στόχοι χωρίζονται σε βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους.  Όλοι οι αθλητές με ή χωρίς διανοητική ανεπάρκεια παρακινούνται περισσότερο από την ολοκλήρωση των βραχυπρόθεσμων στόχων παρά από τους μακροπρόθεσμους στόχους

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους Οι στόχοι πρέπει να είναι Μετρήσιμοι και συγκεκριμένοι o «Θέλω να γίνει όσο καλύτερος μπορεί» o «θέλω να μάθει να κολυμπάει» Είναι ασαφείς και δύσκολο να μετρηθούν o «να μάθει την εκκίνηση από το βατήρα» o «να μάθει να κολυμπάει ελεύθερο με το κεφάλι μέσα στο νερό» Είναι συγκεκριμένοι και εύκολο να μετρηθούν

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Στόχοι αποτελέσματος ή Στόχοι απόδοσης  Στόχος αποτελέσματος: να κερδίσει τον αγώνα (π.χ τα 100μ)  Στόχος απόδοσης: να τρέξει τα 100μ σε 15 δευτερόλεπτα ή να τρέξει με την σωστή τεχνική  Να βάζουμε πάντα στόχους απόδοσης Αναπτύξτε άλλους στόχους εκτός από τη νίκη. Ο αθλητής έχει μεγαλύτερο έλεγχο στην επίτευξη άλλων στόχων από το να κερδίσει στον αγώνα

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους Να είναι ρεαλιστικοί, σε σχέση : •με τις αθλητικές δυνατότητες απόδοσης των αθλητών •με τη συναισθηματική και κοινωνική συμπεριφορά τους με το νοητικό τους επίπεδο

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Βάζοντας στόχους ΝΝα συμπεριλάβουμε τους αθλητές στον καθορισμό των προσωπικών στόχων τους. ΟΟι στόχοι που βάζουμε πρέπει να γίνουν αποδεκτοί από τον αθλητή ΜΜπορούμε να ρωτήσουμε τον αθλητή, ππόσους γύρους θα τρέξουμε την άλλη φορά ; θθα μάθουμε να πηδάμε από τον βατήρα ; θθα μάθουμε να κολυμπάμε (ανάποδα) ύπτιο ;

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προσπάθεια για την Νίκη

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προσπάθεια για την Νίκη Η κοινωνία (άρα και οι γονείς των αθλητών μας) δίνει σαφώς μεγάλη έμφαση στη νίκη. Ο αθλητισμός είναι μέσο ώστε οι αθλητές να αναπτύξουν δεξιότητες και να κοινωνικοποιηθούν

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Προσπάθεια για την Νίκη  Τοποθετούμε πάντα τους αθλητές μας σε πρώτη προτεραιότητα  Αυτό δεν σημαίνει ότι η νίκη δεν είναι σημαντική. Οι αθλητές δεν προπονούνται για να χάσουν και να έχουν κακή απόδοση  Η προσπάθεια να κερδίσει μέσα στους κανόνες του συναγωνισμού είναι ένας σημαντικός στόχος και για τον αθλητή και για τον προπονητή.

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Η προπονητική είναι επικοινωνία  Ως προπονητές πρέπει να είμαστε έτοιμοι να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά σε αμέτρητες καταστάσεις.  να διδάξουμε στους αθλητές μας πώς να μάθουν αθλητικές δεξιότητες και όχι μόνο…  να μιλήσουμε με άλλους ανθρώπους από το σχολείο του, από τον χώρο προπόνησης κ.λ.π  να μιλήσουμε με τους γονείς των παιδιών, με μέλη της οικογένειας, με τους συνοδούς τους

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Για να επικοινωνούμε πρέπει να μάθουμε να ακούμε  Η πλειοψηφία των ανθρώπων ακούει λιγότερο από το 20% μίας συζήτησης  Εάν ένας αθλητής προσπαθεί να μας μιλήσει και συνεχώς αποτυγχάνει να μας κάνει να τον ακούσουμε, πολύ απλά θα σταματήσει να μας μιλάει

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Πώς να μάθουμε να ακούμε •Να αναγνωρίσουμε την ανάγκη να ακούμε. •Να συγκεντρωθούμε και να δώσουμε προσοχή σε αυτό που μας λένε •Να σεβαστούμε το δικαίωμα των αθλητών μας να μοιραστούν μαζί μας τις απόψεις τους. •Να ακούμε τους φόβους τους, τα αστεία τους, τα προβλήματα τους, τις παρατηρήσεις τους. •Να ψάχνουμε και για το νόημα πίσω από τις λέξεις που μας λέει ένας αθλητής μας.

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Επικοινωνία και Διόρθωση Λαθών 1. Μια ικανότητα τη φορά. Διορθώστε τη μόνο ένα λάθος τη φορά. 2. Παρέχετε την εποικοδομητική οδηγία. Αποφύγετε «αυτό είναι λάθος» με «πώς να το κάνει σωστό.» 3. Έπαινος πριν από τη διόρθωση. Αρχίστε με ένα θετικό σχόλιο για κάτι που ο αθλητής κάνει καλά. Έτσι έχετε κερδίσει την προσοχή και την εμπιστοσύνη τους. Συνέχεια κάντε την διόρθωση

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Διόρθωση Λαθών 4. Βρείτε την αιτία. Η αιτία ενός λάθους μπορεί να είναι κάτι που δεν μπορείτε να δείτε. 5. Ρωτήστε τους αθλητές σας πριν κάνετε τη διόρθωση. Τι θεωρούν αυτοί λάθος ; ΑΑυτό τους αφήνει να τους αισθανθούν είναι ένα μέρος της διαδικασίας.

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Μερικές τελικές σκέψεις για την επικοινωνία  Η θετική επικοινωνία βοηθά στην προπονητική διαδικασία  Δεν είμαστε απλά οι προπονητές τους αλλά οι φίλοι τους και οι βοηθοί τους  Να είμαστε συνεπείς και να κρατάμε το λόγο μας  Η σχέση μας είναι μοναδική

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!