Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Συσκευές υπολογιστή Κωνσταντίνος Φωτίου.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ιστορία και Εξέλιξη
Δρ. Τσιάντος Β., Δρ. Σάλτας Β., Σταμέλλος Α., Κυμπάρης Κ. Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιομηχανικής Πληροφορικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά Άγιος Παύλος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Σ.Μαυρομματάκι.
Εφαρμογή μηχανογραφημένης εκτύπωσης Επιταγών My Easy Checks®
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Crazy machines Θερμός Σπύρος Φλώρος Γιώργος Κυρίτσης Κων/νος
Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Ιστορία του Ιντερνετ.
Virtual Lab •Το Virtual Lab είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα για εγκατάσταση και χρήση που οφείλεται στην έρευνα του National Science Foundation τους όρους χρήσης.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Το υλικό του Υπολογιστή
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών II Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Κα.ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εικονικη πραγματικοτητα
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εναλλακτικές εφαρμογές Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Το Υλικό του Υπολογιστή
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών III Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Οι επεξεργαστές δεν σχετίζονται πλέον μόνο με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές καθώς ενσωματώνονται σε κάθε είδους συσκευής στην οποία απαιτείται ύπαρξη.
08/11/2013Σεβαστή Παπαδοπούλου - Κατερίνα Πατσιούρα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ WINDOWS PHONE.
Το Υλικό του Υπολογιστή
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια… Γιάννης Σταμπούλης Φωτόπουλος Κώστας.
IBM PC 5150 με Intel 8088 στα 4,77MHz, μνήμη RAM 16KB (επεκτάσιμη στα 256KB), μονόχρωμη οθόνη με πράσινα γράμματα, DOS 1.0. Η Αshton Tate λανσάρει την.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Είδη ηλ.παιχνιδιών-βιντεοπαιχνιδιών
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4.
Θεμα : Περι επιςτημης Κονςολες
ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ιστορική Αναδρομή Λειτουργικών Συστημάτων (ΛΣ) Εισαγωγή : ο πυρήνας (kernel) / ο φλοιός (shell) Β ΕΠΑΛ
Κατηγορίες Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Η βιομηχανία με μια ματιά Παγκόσμια έσοδα $45 δις (2008) 250,000 εργαζόμενοι μόνο στις ΗΠΑ 400,000 εργαζόμενοι στην μαύρη αγορά μόνο στην Κίνα Προϋπολογισμοί ανάπτυξης μέχρι και $100 εκατομμύρια Προϋπολογισμοί μάρκετινγκ άλλα $50 million Παιχνίδια παντού : 4 κονσόλες + 2 κονσόλες χειρός + Προσωπικοί υπολογιστές + πολλά κινητά + Web + coin-op Στις ΗΠΑ ο μισός πληθυσμός παίζει 6,5 ώρες την εβδομάδα Υπάρχουν πάνω από 12.000.000 συνδρομητές σε ένα και μόνο MMORPG (World of Warcraft)

Παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών Η βιομηχανία παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών παράγει ένα προϊόν Όπως όλα τα προϊόντα, τα βιντεοπαιχνίδια παίρνουν από όλα τα στάδια της αλυσίδας παραγωγού-καταναλωτή Σύλληψη, σχεδιασμός, κατασκευή, συσκευασία, διανομή, κατανάλωση Παραγωγή Έκδοση Μάρκετινγκ Συσκευασία Διανομή Κατανάλωση

Τι θα δούμε σήμερα Πλατφόρμες βιντεοπαιχνιδιών Είδη βιντεοπαιχνιδιών Το προφίλ του παίκτη

Πλατφόρμες βιντεοπαιχνιδιών

Videogame consumption: where? Τεράστια ποικιλία πλατφορμών:

Πλατφόρμα: Xbox360 Microsoft, 2005 Επανασχεδιάστηκε για να γίνει ελκυστικό σε μη φανατικούς παίκτες Επεξεργαστής PowerPC με 3-πυρήνες @ 3.2 GHz ο καθένας 512 MB RAM, κοινή μεταξύ CPU και GPU Επεξεργαστή γραφικών ATI στα 500MHz Οδηγός DVD, προαιρετικός σκληρός δίσκος, ασύρματος χειριστής Υποστηρίζει ανάλυση μέχρι 1320x720p Xbox Live Παγκόσμιες πωλήσεις: 19 εκ μονάδες (April 2008)

Πλατφόρμα : Playstation3 Sony, 2006 Επεξεργαστής Cell, από Sony, IBM, Toshiba Ένα PowerPC επεξεργαστή @ 3.2 GHz, 7 περιφερειακούς επεξεργαστές. 256 MB RAM NVidia GPU @ 700MHz με 256MB RAM Οδηγό BluRay, σκληρό δίσκο, ασύρματο χειριστήριο με ανιχνευτή κίνησης Υποστηρίζει ανάλυση μέχρι 1920x1080p Playstation Network Παγκόσμιες πωλήσεις: 12 εκ μονάδες

Πλατφόρμα : Nintendo Wii Επεξεργαστής PowerPC @ 729MHz 88 MB RAM ATI GPU @ 243MHz Οδηγό DVD Ασύρματο χειριστήριο με ανίχνευση κίνησης Χαμηλής ανάλυσης Υπηρεσία WiiWare Παγκόσμιες πωλήσεις: 25 εκ μονάδες

Πλατφόρμα : Προσωπικός υπολογιστής Δεν υπάρχει διαχειριστής της πλατφόρμας, εκατοντάδες συνθέσεις: 10δες επεξεργαστές (Pentium 4, Celeron, Core Solo, Core Duo, Core 2 Duo, Core 2 Quad, Atom, Athlon…) 10δες κάρτες γραφικών (AMD, NVidia, Intel) Πολλά λειτουργικά (Windows XP, Windows Vista, Mac OS, Linux) Πολλοί συνδυασμοί μνήμης RAM (1 GB, 2 GB, 4GB, 8GB, 16GB) με διαφορετικές συχνότητες Ο οδηγός DVD είναι στάνταρντ (σχεδόν) Πληκτρολόγιο και ποντίκι ως κύριες μονάδες εισόδου Μεγάλη ποικιλία από αναλύσεις οθόνης Δυνατότητα σύνδεσης στο Internet (αλλά όχι δεδομένη) Παγκόσμιες πωλήσεις: 71 εκ. μονάδες (αρχές 2008)

Πλατφόρμα : Web Δεν υπάρχει διαχειριστής πλατφόρμας Τα παιχνίδια στο Web τρέχουν κυρίως σε Flash ή Java Απαιτούν μόνο ένα browser με Flash ή Java plugin Είναι ανεξάρτητα από υπολογιστή και λειτουργικό σύστημα Εγκατεστημένη βάση browser που υποστηρίζουν Flash: 99% των υπολογιστών που είναι συνδεδεμένοι στο Internet (~840 εκατομμύρια)

Πλατφόρμα : Coin-op Δεν υπάρχει διαχειριστής πλατφόρμας Διαφορετικές συνθέσεις Λίγα παιχνίδια βγαίνουν το χρόνο στην πλατφόρμα Μερικές μηχανές υποστηρίζει δικτυακά παιχνίδια

Πλατφόρμα : Φορητές παιχνιδομηχανές Nintendo DS, από τη Nintendo, 2004 Διάδοχος του Nintendo Gameboy Advance Δύο οθόνες, η μία αφής Έκανε διάσημα τα παιχνίδια «αφής» Υποστηρίζει ασύρματη WiFi σύνδεση Παγκόσμιες πωλήσεις: 70 εκ. μονάδες Playstation Portable, από τη Sony, 2004 Πολύ ισχυρή φορητή κονσόλα Μεγάλη οθόνη και ανάλυση Υποστηρίζει ασύρματη WiFi σύνδεση Άργησε να διαδοθεί στην αγορά λόγω έλλειψης παιχνιδιών

Πλατφόρμα : Κινητά τηλέφωνα Δεν υπάρχει μοναδικός διαχειριστής πλατφόρμας, πολλές εταιρίες Πολύ ελκυστική πλατφόρμα, τεράστια διείσδυση Πάρα πολλές και διαφορετικές συνθέσεις (επεξεργαστές, μνήμη, ανάλυση) Τα παιχνίδια αναπτύσσονται κυρίως σε Java Τα νεότερα κινητά περιλαμβάνουν GPUs Το iPhone αναδεικνύεται σαν μια πολλά υποσχόμενη πλατφόρμα για παιχνίδια

Ποια είναι η κονσόλα με την μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση; Ώρα για Quiz! Ποια είναι η κονσόλα με την μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση; Πάνω από 120.000.000 Playstation 2 υπάρχουν στα σπίτια των παικτών!

Είδη βιντεοπαιχνιδιών

Είδη παιχνιδιών Το είδος (genre) του παιχνιδιού περιγράφει το παιχνίδι από τεχνική απόψεως περισσότερο Τον τρόπο που παίζεται και το στυλ του παιχνιδιού Το ρυθμό του παιχνιδιού Την αλληλεπίδραση με το χρήστη Δεν αφορά το περιεχόμενο και το θέμα του (πχ Επιστημονική φαντασίας, Τρόμου, Θρίλερ) όπως στο κινηματογράφο ή τα βιβλία

Είδη παιχνιδιών Τα κυριότερα είδη που έχουν επικρατήσει σήμερα είναι τα εξής Παιχνίδια δράσης (action games) Παιχνίδια στρατηγικής (strategy games) Παιχνίδια ρόλων (role playing games) Παιχνίδια σκέψης (puzzle games) Παιχνίδια εξομοίωσης (simulation games) Παιχνίδια ρυθμού και μουσικής (rhythm and band games) Παιχνίδια περιπέτειας (Adventure games)

Παιχνίδια δράσης Απαιτούν γρήγορα αντανακλαστικά και καλό συγχρονισμό ματιού-χεριού κατά το παίξιμο Η παλαιότερη κατηγορία παιχνιδιών (SpaceWar, Pong) Ο παίκτης χειρίζεται ένα χαρακτήρα (ή μηχάνημα) στην οθόνη Δημοφιλής κατηγορία, ιδίως σε κονσόλες Με την πάροδο των χρόνων εξελίχθηκαν σε πολλές υποκατηγορίες Παιχνίδια βολών πρώτου προσώπου (first person shooters) Παιχνίδια βολών τρίτου προσώπου (third person shooters) Παιχνίδια πάλης (fighting games) Παιχνίδια πλατφόρμας (platform games)

Παιχνίδια στρατηγικής Εξέλιξη επιτραπέζιων παιχνιδιών όπως το σκάκι Θέματα όπως το πόλεμο, την κατάκτηση εδαφών, το εμπόριο Βασίζονται στην τακτική καθώς και στην διαχείριση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού Ο παίκτης δεν χειρίζεται ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα στην οθόνη αλλά οργανώνει και καθοδηγεί ολόκληρες ομάδες Αναπτύχθηκαν και εμφανίζονται κυρίως σε προσωπικούς υπολογιστές Υποκατηγορία «Με κίνηση εναλλάξ» (turn-based) Υποκατηγορία «Πραγματικού χρόνου» (real-time), λιγότερος χρόνος για σκέψη

Παιχνίδια ρόλων Απόγονοι του επιτραπέζιου παιχνιδιού Dungeons & Dragons Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός χαρακτήρα, ή μιας μικρής ομάδας Βασικός σκοπός είναι η αναβάθμιση αυτού του αρχικά αδύναμου χαρακτήρα Έχουν έντονο το στοιχείο της εξερεύνησης Λόγω σύνθετου χειρισμού, αναπτύχθηκαν και εμφανίζονται κυρίως σε προσωπικούς υπολογιστές Θεματολογία από κυρίως D&D Υποκατηγορία «Με κίνηση εναλλάξ» (turn-based) Υποκατηγορία «Πραγματικού χρόνου» (real-time), λιγότερος χρόνος για σκέψη

Παιχνίδια σκέψης Επίλυση γρίφων Ο παίκτης δεν χειρίζεται συγκεκριμένο χαρακτήρα Περιορισμένο χρονικό διάστημα για την λύση ή αυξανόμενη δυσκολία Παιχνίδια απλού χειρισμού και μικρών τεχνικών απαιτήσεων Υπάρχουν σε κάθε δυνατή πλατφόρμα

Παιχνίδια εξομοίωσης Επιχειρούν να αναπαράγουν, όσο το δυνατόν πιστά σε ένα εικονικό περιβάλλον, δραστηριότητες και εμπειρίες από τον πραγματικό κόσμο Παιχνίδια οδηγικής εξομοίωσης (vehicle simulation) - Microsoft Flight Simulator, Colin McRae, Burnout Αθλητικά παιχνίδια (sports games) Παιχνίδια κατασκευής και μάνατζμεντ (construction and management simulations) - SimCity, Black & White, The Sims, Spore

Παιχνίδια περιπέτειας Παιχνίδια που στηρίζονται στο σενάριο, στην σκέψη, στην εξερεύνηση και στην λύση γρίφων Δημιουργήθηκαν στους πρώτους υπολογιστές λόγω έλλειψης δυνατοτήτων για γραφικά Βασίζονταν στο κείμενο και στις πλούσιες περιγραφές Αργότερα απέκτησαν γραφική απεικόνιση (και τριδιάστατα γραφικά) Kings Quest της Roberta Williams, το Indiana Jones and the Fate of Atlantis και η σειρά Monkey Island της LucasArts Η αγορά παιχνιδιών περιπέτειας έχει συρρικνωθεί αρκετά τελευταία Στοιχεία τους έχουν βρει το δρόμο τους σε άλλες κατηγορίες (πχ action-adventure)

Ρυθμού και μουσικής Παιχνίδια με έμφαση την μουσική και τον ρυθμό Σχετικά νέα κατηγορία Γνώρισε τελευταία μεγάλη επιτυχία με τα Guitar Hero και Rock Band

Το προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών

Το προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών Ποιος παίζει βιντεοπαιχνίδια; Λανθασμένο στερεότυπο, κατάλοιπο παλιότερων εποχών!

Η δημογραφία του παίκτη (ΗΠΑ) Μέση ηλικία παίκτη είναι τα 35 χρόνια! Κατανομή ηλικίας παικτών Φύλο του παίκτη Φύλο των διαδικτυακών παικτών Πηγή: Entertainment Software Association 2008

Η δημογραφία του παίκτη (ΗΠΑ) Γυναίκες ηλικίας 18 και άνω αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο ποσοστό (33%) του πληθυσμού που παίζει παιχνίδια από αγόρια κάτω των 18 (18%) Πηγή: Entertainment Software Association 2008

Είδη παιχνιδιών (ΗΠΑ) Παιχνίδια σε κονσόλες Πηγή : Entertainment Software Association 2008

Παιχνίδια σε προσωπικούς υπολογιστές Είδη παιχνιδιών (ΗΠΑ) Παιχνίδια σε προσωπικούς υπολογιστές Πηγή : Entertainment Software Association 2008

Παιχνίδια στο Internet Είδη παιχνιδιών (ΗΠΑ) Παιχνίδια στο Internet Πηγή: Entertainment Software Association 2008

Η δημογραφία του παίκτη (Ευρώπη) Η Ευρώπη παρουσιάζει μεγαλύτερη ανομοιογένεια (ηλικίες 16-49) Μέση ηλικία παίκτη στην Αγγλία είναι τα 33 χρόνια Μέση ηλικία παίκτη στην Ισπανία είναι τα 28 χρόνια Μέση ηλικία παίκτη στην Φιλανδία είναι τα 30 χρόνια Πηγή: Nielsen Research 2008

Η δημογραφία του παίκτη (Ευρώπη) Η Ευρώπη παρουσιάζει μεγαλύτερη ανομοιογένεια (ηλικίες 16-49) Στην Αγγλία το 37% του πληθυσμού παίζει παιχνίδια (μέσος όρος) Στην Ισπανία και Φιλανδία το 28% του πληθυσμού παίζει παιχνίδια (μέσος όρος) Στην Αγγλία το 48% των ανδρών και το 29% των γυναικών παίζουν παιχνίδια Στην Ισπανία και Φιλανδία το 38% των ανδρών και το 18% των γυναικών παίζουν παιχνίδια Ο προσωπικός υπολογιστής είναι η αγαπημένη πλατφόρμα των Ευρωπαίων για παιχνίδια (66%) Πηγή: Nielsen Research 2008

Η άνοδος του περιστασιακού παίκτη Ένα χαρακτηριστικό που διαφοροποιεί τις συνήθειες των παικτών είναι ο διαθέσιμος χρόνος για παιχνίδι Περισσότερος σε νεαρότερες ηλικίες Λιγότερος σε μεγαλύτερες και ιδίως σε γυναίκες

Η άνοδος του περιστασιακού παίκτη «Φανατικός» παίκτης: κάποιος που έχει την δυνατότητα να προσαρμόσει την ζωή του γύρω από τα παιχνίδια Νεαρές ηλικίες, κυρίως άνδρες «Περιστασιακός» παίκτης : κάποιος που πρέπει να προσαρμόσει τα παιχνίδια γύρω από την ζωή του Ενήλικες Σε μεγαλύτερο ποσοστό γυναίκες (35-55) Χωρίς μεγάλη εμπειρία στα βιντεοπαιχνίδια Πολύ περισσότεροι από τους «φανατικούς» παίκτες!

Η άνοδος του περιστασιακού παίκτη Τα περιστασιακά παιχνίδια προσφέρουν «άκοπη» ψυχαγωγία Υποστηρίζουν σύντομα παιχνίδια Απλά στο gameplay, δεν τιμωρούν την αποτυχία Απλά στην χρήση Χωρίς βία (συνήθως) Είναι φτηνά και εύκολο να τα αποκτήσεις (μέσω Internet) Περιέχουν στοιχεία κοινωνικής αλληλεπίδρασης

Ερωτήσεις;