ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
¨ Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Αθλητισμού¨ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
#7 - #8 irini rigopoulou Product - Brand #7 - #8 irini rigopoulou
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ είναι: ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ είναι: η ικανότητα να μεταβιβάσεις τη θετική αξία του αθλήματος στο BRAND, διεγείροντας συναισθήματα, μέσω του αθλητικού πάθους στην καρδιά του καταναλωτή

¨Σήμερα οι άνθρωποι γνωρίζουν την τιμή για όλα και την αξία του τίποτα¨ OSCAR WILDE

Γιατί ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ? > Η Χορηγία είναι μεγαλύτερη σε διάρκεια από την Διαφήμιση. > Παρέχει έντονα συναισθήματα και συγκινησιακή φόρτιση. > Υπάρχει η ¨Ευγενής Άμιλλα¨ (χαρακτηριστικά του αθλήματος). > Λαμβάνει πολλές αναφορές από τα ΜΜΕ > Το κοινό ταυτίζεται με τους πρωταγωνιστές - ήρωες

ΠΩΣ ΣΥΝΤΑΣΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ

Χορηγία (Όνομα TBC) Επικοινωνιακοί στόχοι: Ενίσχυση κοινωνικού προφίλ εταιρείας Ενδυνάμωση brand equity = σύνδεση με ένα premium άθλημα / όμιλο Αποφυγή κορεσμού παραδοσιακών μέσων Αποφυγή παρουσίας ανταγωνισμού Διαφοροποίηση TBC (to be confirm) = Όνομα Ομίλου

Χορηγία (Όνομα TBC) Εμπορικοί στόχοι: Προβολή συγκεκριμένης μάρκας, product (προϊόντος) ή sku (υποκωδικού προϊόντος) Στρατηγική τοποθέτηση προϊόντος Αποτελεσματικός συνδυασμός προωθητικών ενεργειών

Aποτέλεσμα Αύξηση πωλήσεων Σύναψη επιχειρηματικών σχέσεων Αύξηση μεριδίου αγοράς Ανάπτυξη Branding Διαφοροποίηση Brand Image

Γιατί χορηγία προς (Όνομα TBC) «Ευγενής Άμιλλα» (χαρακτηριστικό αθλητισμού) = «ευγενές άθλημα» (ιστιοπλοΐα) Περιέχει έντονα συναισθήματα (target’s group sentimental bonding) Λαμβάνει πολλές αναφορές / publicity από M.M.E. To κοινό αποδέχεται, θαυμάζει και ταυτίζεται με τους αθλητές Διαφορετική εμπειρία για το target group Έχει μεγάλη ιστορία και εμπειρία που παρέχει τεχνογνωσία και υπηρεσίες που βοηθούν στην προώθηση του brand / product Αξιοπιστία Awareness (αναγνωρισιμότητα)

Λίγα λόγια για τον (Όνομα TBC) (Συμπλήρωση ανάλογα με τον Όμιλο, ιστορική αναδρομή/σύγχρονη κατάσταση)

Επιτυχημένη Χορηγία (Όνομα TBC) 3W WIN (χορηγός= εταιρεία) WIN (Xoρηγούμενος = (όνομα TBC) WIN (Κοινό = target group)

Χορηγία (Όνομα TBC) ROI (Return Of Investment) ΧΟΡΗΓΙΑ = «Γίνε μέρος της ιστορίας μας!» Δημιουργία ΟΦΕΛΟΥΣ = ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ: ROI (Return Of Investment)

Positioning (Όνομα TBC)

Εμπορική Αξία (Όνομα TBC) B) Ποια είναι τα προνόμιά του; (TBC) Γ) Γιατί να σας ενδιαφέρει αυτή η χορηγία; (TBC)

Περιγραφή Πρότασης Διευκρίνηση για το τι χορηγία ζητείται

Διαμόρφωση Παροχών (TBC) Κατηγορίες χορηγίας (π.χ. Silver, Gold, Platinum) Αποκλειστικότητα κλάδου Διαφημιστική προβολή

Διαφημιστική Προβολή (TBC)

Διαφημιστική Προβολή (TBC) ATL, Above the line (TBC) Είναι τα μέσα μαζικής επικοινωνίας ΜΜΕ που μεταδίδονται και δημοσιεύονται.

Διαφημιστική Προβολή (TBC) BTL, Below the line (TBC) Είναι τα μέσα επικοινωνίας που μεταδίδονται με εξιδεικευμένες ενέργειες.

Ονόματα Αθλητών Αθλητές Ομίλου (TBC) Γράψτε τα ονόματα των σημαντικότερων αθλητών σας.

Τοποθέτηση Σκαφών (TBC)

Σημαντικά επερχόμενα γεγονότα (TBC)

Άλλοι παράμετροι (TBC)

Επιθυμητό ποσό χορηγίας (TBC)

Next Steps χορηγίας (TBC)

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ

SWOT analysis

tips Γράψτε και προσφέρετε ένα καλό πακέτο παροχών Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, κλπ) Χρησιμοποιείτε ΠΑΝΤΑ καλές φωτογραφίες, αν δεν έχετε προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο. Δημιουργείστε ένα “όραμα” Δημιουργείστε ιδέες για αξιοποίηση της χορηγίας! Κάντε μία έρευνα αγοράς γύρω από την πρότασή σας Φτιάξτε ένα ισχυρό δίκτυο Πάρτε συμβουλές από κάποιο γραφείο ή διαφημιστική Κάντε το νωρίς Μην πουλάτε φτηνά το όνομά σας Ρωτήστε το χορηγό τι θα ήθελε αυτός από εσάς Μετρήστε την αποδοτικότητα της χορηγίας και δώστε τη.

Εκτίμηση Χορηγίας Πολύ σημαντικό είναι, μετά τη χορηγία, να μαζέψετε όλες τις αναφορές, σποτ, συνεντεύξεις τύπου, δημοσιεύματα και να τα αποστείλετε στο χορηγό. Έτσι δείχνετε σοβαρότητα και σεβασμό στο χορηγό κτίζοντας παράλληλα μία σχέση εμπιστοσύνης.

Καλή επιτυχία