Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
Κυκλοφοριακή αγωγή «Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
«Ας μάθουμε τα σήματα μην πάθουμε ατυχήματα» 7ο :Νηπιαγωγείο Φλώρινας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Αγαπημένο μου παιδί....
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Κ.Ο.Κ.
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς Σιμόπουλος --Τρύφων Γκουντέλιας

Γενικός Σκοπός Διδακτικοί Στόχοι Τα παιδιά να γνωρίσουν κυρίως όσα από τα σήματα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας αναφέρονται κυρίως στους πεζούς, έτσι ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια στους δρόμους. Διδακτικοί Στόχοι Τα παιδιά πρέπει να: αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση από την μεριά του πεζού. αποκτήσουν θετική στάση σε θέματα οδικής ασφάλειας. αντιληφθούν με σαφήνεια τι ακριβώς σημαίνει καθένα από τα σήματα οδικής κυκλοφορίας που τα αφορούν άμεσα. αναγνωρίσουν τα λάθη στην κυκλοφοριακή συμπεριφορά τους ως πεζοί και να τα διορθώσουν. μπορούν σε κάποια δεδομένη στιγμή που θα χρειαστεί να ενεργοποιήσουν όλες τις αισθήσεις τους και να εφαρμόσουν με επιτυχία αυτά που θα μάθουν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Είμαι ο Πρόδρομος ο τροχονόμος. Το όνομά μου είναι Κυριάκος. Κι εμένα Στέφανο. Με λένε Αλέξη. Εμένα Αλίκη. Άνοιξε τα ηχεία σου. Είμαι ο Χριστόφορος. Εγώ είμαι η Αννούλα. Είμαι ο Πρόδρομος ο τροχονόμος. Το όνομά μου είναι Κυριάκος. Κι εγώ είμαι ο Σπύρος.

Τα δυο παιδιά θέλουν να περάσουν απέναντι. Γεια σου Αλέξη. Γεια σου Στέφανε. Τα δυο παιδιά θέλουν να περάσουν απέναντι. ( Κάνε κλικ )

Ο μπαμπάς θέλει την εφημερίδα του. Πρέπει να βοηθήσω το φίλο μου. 1 Πρέπει να βοηθήσω το φίλο μου. 2

Περνάμε πάντα από τις διαβάσεις πεζών.

Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ. 1 2 Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ.

Περνάμε πάντα από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Γρηγόρη». Περνάμε πάντα από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Γρηγόρη».

1 2 Τι άλλαξε στην εικόνα; Κάνε κλικ.

Δεν περνάμε ποτέ από το φωτεινό σηματοδότη που μάς δείχνει το «Σταμάτη».

Ποιον δρόμο θα πάρει η Αννούλα για το σχολείο της; Κάνε κλικ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Περνάμε πάντα από τις διαβάσεις πεζών και αφού το φανάρι μάς δείχνει το «Γρηγόρη».

Τι θα κάνει ο μπαμπάς με το καρότσι Τι θα κάνει ο μπαμπάς με το καρότσι. Θα περιμένει ή θα περάσει απέναντι; Κάνε κλικ.

Σε διασταυρώσεις με τρο-χονόμους προσέχουμε πάντα τα σήματα του τροχονόμου κι όχι των φαναριών.

Αυτός ο δρόμος δεν έχει διάβαση. Πώς θα περάσει απέναντι ο Κυριάκος; Κάνε κλικ.

Στους δρόμους χωρίς διαβάσεις, κοιτάμε πρώτα αριστερά, μετά δεξιά και ύστερα περνάμε γρήγορα.

Μα τι κάνουν; Δεν ξέρουν ότι είναι επικίνδυνο; Κάνε κλικ.

Δεν παίζουμε ποτέ σε δρόμους που περνούν αυτοκίνητα.

Αυτός ο δρόμος δεν έχει πεζοδρόμια. Τα παιδιά θέλουν να παν εκκλησία Αυτός ο δρόμος δεν έχει πεζοδρόμια. Τα παιδιά θέλουν να παν εκκλησία. Ποιον δρόμο θα ακολουθήσουν και πώς θα επιστρέψουν; Κάνε κλικ.

Σε δρόμους χωρίς πεζοδρό-μια, περπατάμε από την αριστερή πλευρά του δρό-μου, βλέποντας τα οχήματα που έρχονται αντίθετα προς τη δική μας κατεύθυνση.

Τι πρέπει να κάνει ο Στέφανος για να περάσει το μονόδρομο; Κάνε κλικ.

Στους μονόδρομους ελέγχουμε πάντα την πλευρά που έρχονται τα τροχοφόρα και αν δεν κυκλοφορεί κάποιο όχημα, περνάμε γρήγορα από τις διαβάσεις.

Ποιο από τα τρία παιδιά έχει το σωστό εξοπλισμό για να κινηθεί με ποδήλατο; 1 2 3

Για περισσότερη ασφάλεια, όταν κάνουμε ποδήλατο, φοράμε πάντα κράνος και επιγονατίδες.

Ποιος από τους δύο ποδηλάτες περνάει σωστά το δρόμο; Κάνε κλικ. Ποιος από τους δύο ποδηλάτες περνάει σωστά το δρόμο; Κάνε κλικ.

Όταν είμαστε ποδηλάτες και πλησιάζουμε σε διασταύρωση δρόμου, κατεβαίνουμε από το ποδήλατο και περνάμε από τη διάβαση πεζών.

Ποιο από τα δυο παιδιά περνάει με ασφάλεια τη σιδηροδρομική γραμμή ; Κάνε κλικ.

Περνάμε πάντα από τις ανισόπεδες διαβάσεις και ποτέ από τις γραμμές του τρένου. Αν δεν υπάρχουν διαβάσεις, στεκόμαστε, ακούμε και περνάμε γρήγορα.

Τώρα θα σε βοηθήσω να μάθεις τι σημαίνουν τα χρώματα που βλέπεις στις πινακίδες κυκλοφορίας. Κάνε κλικ.

Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Προσοχή κίνδυνος http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10164

Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Απαγορεύεται http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10166

Όταν βλέπεις αυτά τα χρώματα σημαίνει: Επιτρέπεται http://www.ydt.gr/main/Section.jsp?SectionID=10165

Κάνε κλικ στο κουτάκι που θεωρείς σωστό. Και τώρα ας παίξουμε. Προσπάθησε να αναγνωρίσεις τα παρακάτω σήματα κυκλοφορίας. Κάνε κλικ στο κουτάκι που θεωρείς σωστό.

Δεν επιτρέπεται το παρκάρισμα. Επιτρέπεται το παρκάρισμα. Επιτρέπεται να περάσεις από εδώ. Απαγορεύεται να περάσεις από εδώ. Προσοχή περνούν τρένα. Απαγορεύεται να περνούν τρένα. Επιτρέπονται τα ποδήλατα. Απαγορεύονται τα ποδήλατα.

Επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Απαγορεύεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Επιτρέπονται τα φορτηγά. Απαγορεύονται τα φορτηγά. Προσοχή γίνονται έργα στο δρόμο. Απαγορεύονται τα έργα στο δρόμο. Επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση

Επιτρέπεται να στρίψεις αριστερά ή δεξιά. Πρέπει να πας υποχρεωτικά αριστερά. Επιτρέπεται να προσπεράσεις. Απαγορεύεται να προσπεράσεις. Μονόδρομος. Απαγορεύεται η πορεία δεξιά. Εσύ έχεις προτεραιότητα. Πρέπει να δώσεις προτεραιότητα στους άλλους.

Προσοχή περνούν αυτοκίνητα. Προσοχή ο δρόμος γλιστράει. Απαγορεύονται οι πεζοί. Επιτρέπονται οι πεζοί. Επιτρέπεται η στροφή αριστερά. Απαγορεύεται η στροφή αριστερά. Στάση λεωφορείου. Απαγορεύονται τα λεωφορεία.

Διάβαση πεζών. Δεν επιτρέπονται οι πεζοί. Νοσοκομείο. Ξενοδοχείο. Πλησιάζεις σε παραλία. Προσοχή, ο δρόμος οδηγεί στη θάλασσα. Τηλέφωνο . Πλησιάζεις σε βενζινάδικο.

Διάβαση πεζών. Πεζόδρομος. Σταμάτα υποχρεωτικά. Απαγορεύεται να σταματήσεις. Προσοχή πλησιάζεις σε γέφυρα. Προσοχή ο δρόμος στενεύει. Ο δρόμος γλιστράει. Πρέπει να βάλεις αλυσίδες στα λάστιχα.

Συμβουλές προς τους γονείς Αναζητήστε την πιο ασφαλή διαδρομή, που πρέπει να ακολουθεί το παιδί σας, για να φθάσει και να επιστρέψει από το σχολείο του. Η πιο σύντομη διαδρομή δεν είναι απαραίτητα και η  πιο ακίνδυνη. Ελέγξετε πολλές φορές το δρομολόγιο για το σχολείο του παιδιού σας. Όταν καταλήξετε στην πιο κατάλληλη διαδρομή, φροντίστε να τη διανύσετε πολλές φορές μαζί του, έτσι ώστε να του αποτυπωθεί σωστά. Ακολουθώντας καθημερινά την ίδια διαδρομή, θα μπορεί σιγά-σιγά να γνωρίσει όλες τις ιδιαιτερότητες και ιδιομορφίες του δρομολογίου και κατά συνέπεια τους ενδεχόμενους κινδύνους. Το παιδί πρέπει να μάθει να σταματά στην άκρη του πεζοδρομίου, πριν περάσει στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Πρέπει να μάθει να ελέγχει προσεκτικά αριστερά και δεξιά το δρόμο και να τον διασχίζει μόνο όταν θα είναι απόλυτα σίγουρο ότι δεν περνούν οχήματα.

Μάθετε στο παιδί σας να αντιλαμβάνεται σωστά πότε ένα όχημα είναι  μακριά ή κοντά του. Μια κακή εκτίμηση μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Κρατάτε πάντα από το χέρι το παιδί σας που πρέπει να βαδίζει στην εσωτερική πλευρά του πεζοδρομίου. Μάθετε στο παιδί σας ότι ακόμα και στις διαβάσεις των πεζών πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικό. Και στην περίπτωση αυτή ισχύει ο προσεκτικός έλεγχος του δρόμου δεξιά και αριστερά. Ιδίως τις βραδινές ώρες, το κίτρινο χρώμα στα ρούχα του παιδιού ή τα  αντανακλαστικά αυτοκόλλητα, βοηθούν τους οδηγούς να αντιληφθούν  καλύτερα την παρουσία του στο δρόμο. Αν στο σχολείο ή τη διαδρομή υπάρχει έλλειψη ή φθορές σε σηματοδότες ή  πινακίδες (οδικά σήματα), ενημερώστε άμεσα τους αρμόδιους φορείς. Οι συμβουλές παρέχονται από το επίσημο site του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.