Απεικονίσεις των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέσα από το έργο ζωγράφων του 20ου αιώνα Depictions of sustainable sources of energy through the work of 20.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΗΜΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 26 Φεβρουαρίου 2009.
Advertisements

1. PROJECT ► The “Project” is one of the school subjects that students of the 1 st and 2 nd grade of High School are taught. ► Το προτζεκτ είναι ένα απ’
2 ος στόχος της σχολικής χρονιάς : η προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας στο μάθημα των Γαλλικών Τρόποι υλοποίησης του πιο πάνω.
MULTI-CRITERIA DECISION MAKING FOR RENEWABLE ENERGY RESOURCES PROJECT CO-FUNDED BY THE EUROPEAN COMMISSION UNDER THE EESD 5th FRAMEWORK PROGRAMME ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ.
Exercise 1Exercise 2 Εxercise 3 * Οδηγίες: * Υπάρχουν δύο ανθρωπάκια που βρίσκονται στο πάρκο. Βρίσκονται για πρώτη φορά. * Θα υπάρχει χώρος για να γράψουν.
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
Τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Children games: Work plan with ICTs use
“Spring through the eyes of the pupils” The 2nd grade students of the 1st elementary school of Sparta are painting and writing about spring (with the computer).
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
COURSE CODE: DES-102 COURSE TITLE: DECORATION DRAWING TUTOR: DOMENICA RENKO SEMESTER: FALL 2010 PROJECT: 2 | hand-out: week 10 – hand-in: week 11 | duration:
1821 BIOGRAPHIES A project by Class ST 4 th Primary School of Kavala.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
A show dedicated to the Comenius Project and Cypriot traditions We had our Comenius show divided in two parts. At the first part we had a power point presentation.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Βασίλης Α. Τάξη ΣΤ’
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
and he will flee from you.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ρωμαίους 10:17 Επομένως για να πιστέψει κανείς Χρειάζεται ν’ακούσει,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε τίποτε να κάνετε
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
Ακούστηκε από τον ουρανό
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
Ματθαίος 1:21 γιατί αυτός θα σώσει Θα του δώσουν το όνομα ΙΗΣΟΥΣ:
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
Αντίληψη αντίληψη του φυσικού κόσμου που μας περιβάλλει, μέσω του νευρικού μας συστήματος αποτελεί δημιούργημα του εγκεφάλου και άρα τα χαρακτηριστικά.
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Αναστοχασμός και συλλογισμός
ζωντανός και δραστικός.
Anti-bullying Campaign
Γιατί και ο Υιός του Ανθρώπου δεν ήρθε για
O θρύλος του Διγενή Ακρίτα
This presentation uses a free template provided by FPPT.com Όταν η ζωγραφική κι η μουσική εμπνέουν η μια την άλλη… Ζήση.
This story was written in Cyprus by Primary School children.
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
Safer Internet Day 2018 eTwinning Project. perigrafi/sid2018-d/
Ενημέρωση για eTwinning
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Επανάληψη σε όλους τους χρόνους
Class X: Verbal Roots and Imperfect © Dr. Esa Autero
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Ανατομια καρδιασ προβατου
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΩΣ – ΟΙ ΣΤΑΒΛΟΙ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
O 10oς άθλος του Ηρακλή «Τα βόδια του Γηρυόνη» Βαγγελιώ Ανδρουλάκη
Nonindicative of δίδωμι Conditional Sentences
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απεικονίσεις των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέσα από το έργο ζωγράφων του 20ου αιώνα Depictions of sustainable sources of energy through the work of 20 th century painters 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ Ε΄ ΤΑΞΗ 5th PRIMARY SCHOOL OF KALAMBAKA PRIMARY 5 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ: Βασίλειος Νάστος SUPERVISING TEACHER: Vasileios Nastos

Η δραστηριότητα που παρουσιάζεται εδώ αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος για την Κλιματική Αλλαγή και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και διενεργήθηκε στις ακόλουθες φάσεις: •Αρχικά παρουσιάστηκαν στους μαθητές της Ε΄ τάξης επιλεγμένα έργα ζωγράφων του 20ου αιώνα με τη μορφή «καταιγισμού». •Κατόπιν ζητήθηκε από κάθε μαθητή να αναπαραστήσει εικαστικά μία ανανεώσιμη πηγή ενέργειας, συνδυάζοντας τις γνώσεις του με κάποια από τις εικόνες που είδε προηγουμένως. •Αργότερα, οι μαθητές ανέτρεξαν εκ νέου στα έργα των ζωγράφων και «ταίριαξαν» το δικό τους έργο με εκείνο που θεώρησαν πως τους ενέπνευσε περισσότερο. •Στην τελευταία φάση, οι μαθητές της Ε΄ τάξης χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και, με αφόρμηση τις ζωγραφιές τους, παρουσίασαν στους μικρότερους μαθητές το θέμα της κλιματικής αλλαγής αναδεικνύοντας τη σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για τον περιορισμό της. Τέλος, οι μικρότεροι μαθητές έφτιαξαν τις δικές τους ζωγραφιές.

The present activity constitutes part of a broader project on Climate Change and Sustainable Sources of Energy and it was realized in the following phases: •Initially, primary-5 pupils viewed selected 20 th century paintings in the form of ‘storming’. •Later on, the pupils were asked to draw a depiction of a sustainable form of energy, combining their relevant knowledge with any of the pictures they had seen. •The pupils then viewed the painters’ work again and ‘matched’ their own drawing with the one they thought that had inspired them. •Lastly, primary-5 pupils were split in two groups and, using their drawings as a stimuli, they taught younger pupils the topic of climate change and discussed the importance of sustainable sources of energy in combating it. Finally, younger pupils created their own drawings.

Αθανασία Κολιού ‘Κινούμενες Ανεμογεννήτριες’ Athanasia Koliou ‘Moving Wind Generators’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Wassily Kandinsky

Αφροδίτη Τζιώρα ‘Γεωθερμική ενέργεια’ Aphrodite Tziora ‘Geothermal energy’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Howard Hodgkin

Γεωργία Παρασκευά ‘Ενέργεια Βιομάζας’ Georgia Paraskeva ‘Energy from Biomass’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Jackson Pollock

Μάριος Ραφαήλ Κυρίτσης: ‘Γεωθερμική ενέργεια’ Marios Raphael Kyritsis: ‘Geothermal energy’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Howard Hodgkin

Παύλος Παληγιάννης: ‘Ηλιακή ενέργεια & Φωτοβολταϊκά’ Pavlos Paligiannis: ‘Solar Energy & Photovoltaic panels’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Paul Klee

Σταματία Χασιώτη: ‘Υδροδυναμική ενέργεια’ Stamatia Hassioti: ‘Hydropower’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Piet Mondrian

Στέφανος Ζιώγας: ‘Γεωθερμική ενέργεια’ Stefanos Ziogas: ‘Geothermal energy’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Piet Mondrian

Φωτεινή Κολιού: ‘Ενέργεια από Βιομάζα’ Fotini Koliou: ‘Energy from Biomass’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Jackson Pollock

Θεοδώρα Τζομπανάκη: ‘Αιολική ενέργεια’ Theodora Tzobanaki: ‘Wind power’ Εμπνευσμένο από τον inspired by Henri Matisse