Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ 10 ZOOM Από το απειροελάχιστο στο …άπειρο .
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Πακέτο Θετικές εικόνες
Aπ ό το μεγαλύτερο στο μικρότερο του σύμ π αντος.
Πιθανοκρατικοί Αλγόριθμοι
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Δυνάμεις του 10: κοσμικό ταξίδι, από το Σύμπαν των γαλαξιών μέχρι το άτομο.
. ZOOM ZOOM Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ 10 Από το απειροελάχιστο στο …άπειρο.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Γεια σας. Είμαστε τα τρία γουρουνάκια και θα είμαστε οι ξεναγοί σας στη γνωριμία σας με τα κλάσματα Ναι!! Με το τέλος αυτού του μαθήματος θα γίνετε έξυπνοι.
24 November 2014Γεωργία Μουάγκι1. Δομή της παρουσίασης Έμβληματα του Ερυθρού Σταυρού Χρήση του εμβλήματος Τι είναι ο Ερυθρός Σταυρός Τι είναι οι στοχοί.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ταξίδι με τη NASA α π ό το μεγαλύτερο ά π ειρο στο μικρότερο ά π ειρο του σύμ π αντος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
©Γεωργιλά Χιονία Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ1901
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη1

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 1. Τι ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι μετανάστες; 55% 10% 3% Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη2

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 2. Τι ποσοστό του πληθυσμού της Ευρώπης είναι μετανάστες; 52.3% 8.7% 24.1% Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη3

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 3. Πόσοι πρόσφυγες υπάρχουν στον κόσμο; 11 εκατομμύρια 100 εκατομμύρια 1 δισεκατομμύριο Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη4

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 4. Από πού έρχονται οι περισσότεροι πρόσφυγες στον κόσμο; Σομαλία Αφγανιστάν Κίνα Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη5

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 5. Πού ζουν οι περισσότεροι πρόσφυγες στον κόσμο; Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής Στην Ευρώπη Σε γειτονικές χώρες Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη6

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 6. Ποια από τις παρακάτω χώρες φιλοξενεί τους περισσότερους πρόσφυγες στον κόσμο; Αυστραλία Πακιστάν Γερμανία Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη7

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 2: Τεστ γνώσεων 7. Απαντήστε «Σωστό» ή «Λάθος» σε καθεμιά από τις παρακάτω δηλώσεις α. Οι πλουσιότερες χώρες φιλοξενούν τους περισσότερους πρόσφυγες στον κόσμο β. Κατά τα τελευταία δέκα χρόνια ο αριθμός των αιτήσεων ασύλου στην Ευρώπη έχει αυξηθεί γ. Ένας στους τρεις μετανάστες στην Ευρώπη προέρχεται από άλλες ευρωπαϊκές χώρες δ. Τα χρήματα που οι μετανάστες όλου του κόσμου στέλνουν στις πατρίδες τους είναι περισσότερα από τα χρήματα που δωρίζουν οι χώρες για την ανάπτυξη. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη8

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων 1. 3 τοις εκατό του παγκόσμιου πληθυσμού είναι μετανάστες, δηλαδή 214 εκατομμύρια άνθρωποι από τους 6,8 δισεκατομμύρια συνολικά στον κόσμο (Έκθεση για την Παγκόσμια Μετανάστευση, ΔΟΜ 2010). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη9

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων τοις εκατό του πληθυσμού της Ευρώπης είναι μετανάστες (Έκθεση για την Παγκόσμια Μετανάστευση, ΔΟΜ 2010). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη10

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων 3. Το 2010 υπήρχαν 11 εκατομμύρια πρόσφυγες σε όλον τον κόσμο (Παγκόσμιες Τάσεις 2010, UNHCR). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη11

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων 4. Οι περισσότεροι πρόσφυγες προέρχονται από το Αφγανιστάν (3 εκατομμύρια). Η δεύτερη μεγαλύτερη ομάδα προσφύγων είναι οι Ιρακινοί (1,7 εκατομμύρια άτομα). Οι πρόσφυγες από το Αφγανιστάν και το Ιράκ αποτελούν σχεδόν το μισό προσφυγικό πληθυσμό του κόσμου (Παγκόσμιες Τάσεις 2010, UNHCR). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη12

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων 5. Σε γειτονικές χώρες. Τρία τέταρτα ή 75 τοις εκατό των προσφύγων του κόσμου ζουν σε γειτονικές χώρες (Παγκόσμιες Τάσεις 2010, UNHCR). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη13

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων 6. Το Πακιστάν φιλοξενούσε το μεγαλύτερο αριθμό προσφύγων στον κόσμο (1,9 εκατομμύρια) το 2010, με δεύτερη την Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν (1,1 εκατομμύρια) και την Αραβική Δημοκρατία της Συρίας (1 εκατομμύριο) (Παγκόσμιες Τάσεις 2010, UNHCR). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη14

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων 7. α. Λάθος. 80 τοις εκατό των προσφύγων βρίσκονται σε αναπτυσσόμενες χώρες (Παγκόσμιες Τάσεις 2010, UNHCR). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη15

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων β. Λάθος. Ο αριθμός έχει μειωθεί κατά τα τελευταία δέκα χρόνια. (UNHCR 2010) Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη16

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων γ. Σωστό (UNHCR 2010). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη17

Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 3: Απαντήσεις στο τεστ γνώσεων δ. Σωστό. Τα χρήματα που στέλνουν οι μετανάστες πίσω (τα λεγόμενα «εμβάσματα») στις αναπτυσσόμενες χώρες τους είναι τρεις φορές περισσότερα (325 δις. δολάρια) από τα χρήματα που δωρίζονται στις αναπτυσσόμενες χώρες ως εξωτερική βοήθεια. Αυτό φανερώνει τη σπουδαιότητα της μετανάστευσης για την Ανάπτυξη. (Έκθεση για την Παγκόσμια Μετανάστευση, ΔΟΜ 2010). Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη18

Δραστηριότητα 7: Τι αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στο ταξίδι τους; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να μάθουμε για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στο ταξίδι τους. >Να εξετάσουμε τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες όταν ταξιδεύουν στη θάλασσα. >Να μάθουμε πώς είναι να φτάνεις σε ένα νέο τόπο. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη19

Δραστηριότητα 7: Τι αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στο ταξίδι τους; Διαφάνεια 2: Ερωτήσεις πάνω στην ταινία 3 >Από πού κατάγονται τα άτομα στην ταινία; >Τι κατάσταση αντιμετωπίζουν στο ταξίδι τους; >Τι κατάσταση αντιμετωπίζουν στη νέα τους χώρα; >Ποια άτομα από την ταινία είχαν δύσκολο ταξίδι; Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό; >Τι θετικό λένε τα άτομα για το ταξίδι τους ή την άφιξή τους στον προορισμό τους; Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη20

Δραστηριότητα 7: Τι αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στο ταξίδι τους; Διαφάνεια 3: Ερωτήσεις για τη δραστηριότητα με τις φωτογραφίες >Ποια είναι τα άτομα στις φωτογραφίες; >Από πού μπορεί να έρχονται; >Πώς έφτασαν εκεί; >Τι μπορεί να έχει συμβεί; >Τι ενδείξεις υπάρχουν στις εικόνες για τις καταστάσεις τις οποίες έζησαν πριν φτάσουν στην ακτή; >Πώς πιστεύετε ότι ήταν οι ζωές τους πριν; Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη21

Δραστηριότητα 7: Τι αντιμετωπίζουν οι μετανάστες στο ταξίδι τους; Διαφάνεια 4: Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης >Τι καταστάσεις αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι στα ταξίδια τους; >Δεν έχουν δύσκολο ταξίδι όλοι. Αλλά γιατί καμιά φορά ορισμένοι άνθρωποι παίρνουν τόσο μεγάλο ρίσκο για να φύγουν από τη χώρα τους; >Μοιραστείτε κάτι νέο με την ομάδα σχετικά με την απάντησή σας σε αυτή τη δραστηριότητα. Ίσως είναι κάτι νέο που έχετε μάθει ή κάτι που νιώθετε. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη22

Δραστηριότητα 8: Πώς είναι να βρίσκεσαι σε νέα χώρα; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να εξετάσουμε τι καταστάσεις αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι μόλις φτάσουν σε μια νέα χώρα. >Να εξετάσουμε πώς μπορούν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες τις οποίες συναντούν όσοι φτάνουν σε μια νέα χώρα. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη23

Δραστηριότητα 8: Πώς είναι να βρίσκεσαι σε νέα χώρα; Διαφάνεια 2: Οδηγίες δραστηριότητας >Μπείτε σε γραμμή σε μια μεριά της αίθουσας. >Μετά από κάθε δήλωση που θα ακούτε, θα προχωράτε μπροστά ή θα μένετε στο ίδιο σημείο, ανάλογα με το πόσο άνετα πιστεύετε ότι θα ένιωθε ο χαρακτήρας σας αν άκουγε αυτήν τη δήλωση. Ο χαρακτήρας πρέπει να ανταποκρίνεται ως εξής: >Άνετα: δύο βήματα μπροστά. >Λίγο άνετα ή με ελάχιστη σιγουριά: ένα βήμα μπροστά. >Καθόλου άνετα: κανένα βήμα μπροστά. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη24

Δραστηριότητα 8: Πώς είναι να βρίσκεσαι σε νέα χώρα; Διαφάνεια 3: Ερωτήσεις δραστηριότητας >Σε ποιες καταστάσεις νιώθατε περισσότερο άνετα; >Σε ποιες καταστάσεις νιώθατε λιγότερο άνετα; >Πώς νιώθετε για τον τόπο στον οποίο βρίσκεστε; >Πώς θα μπορούσατε να βοηθήσετε ο ένας τον άλλο να νιώσει πιο άνετα; Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη25

Δραστηριότητα 8: Πώς είναι να βρίσκεσαι σε νέα χώρα; Διαφάνεια 4: Ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης >Τι καταστάσεις μπορεί να αντιμετωπίσουν οι άνθρωποι μόλις φτάσουν σε μια νέα χώρα; >Πώς μπορούν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες; Σκεφτείτε τι θα μπορούσε να κάνει το άτομο και πώς θα μπορούσαν οι άλλοι να βοηθήσουν. Οδηγός «Θετικές εικόνες» για τον εκπαιδευτικό: υλικό για τη μετανάστευση και την ανάπτυξη26