NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL
Περιεχόμενα Ι. Το Προφίλ της Έρευνας ΙΙ. Οι Άξονες της Έρευνας - Αποτελέσματα ΙΙΙ. Άξονες Ανάπτυξης Πολιτικών Ι V. Σύνοψη αναγκαίων ενεργειών
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL I. Το προφίλ της Έρευνας (Αύγ. – Σεπτ. 2012) 17 Ερωτήσεις Απαντήσεις 12 Εθνικότητες Αγοραστική Συμπεριφορά Επιβάτη Εμπειρία Επιβάτη από την Κέρκυρα Γνώση Επιβάτη για την Κέρκυρα 16 Κρουαζιερόπλοια
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα Α. Γενική Πληροφόρηση των Επιβατών για την Κέρκυρα 81% • 81% επισκέπτεται πρώτη φορά τη Κέρκυρα • 16% έχει επισκεφθεί το νησί με κρουαζιέρα 16% 44% 30% 25% • 74% πολύ καλά έως καλά ενημερωμένοι • 25 % καθόλου καλά ενημερωμένοι
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα Προτίμηση για ενημέρωση από: • 60% Internet & Website • 29% Mouth to Mouth • 7,6% Τοπικά Info-Kiosks • 3,2% Mobile Applications 60% 29% 7,6% 3,2% Η κρουαζιέρα έδωσε κίνητρα για επίσκεψη στο Νησί • 55% Όχι • 45 % Ναι 45% 55%
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα • 63% των επιβατών επισκέπτεται το ιστορικό-εμπορικό κέντρο 19%19%17%17% 63% • 47% επέλεξε τις οργανωμένες εκδρομές • 22% επέλεξε το ταξί • 14% επέλεξε το αστικό ΚΤΕΛ • 16% κινήθηκε στη πόλη με τα πόδια 47% 22% 14% 16% Β. Εμπειρία Επιβάτη από την Κέρκυρα
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL Εμπειρία σχετικά με την Κέρκυρα : • 95,5% ικανοποιημένο από τον Λιμένα • 92% ικανοποιημένοι από τη φιλοξενία • 91% ικανοποιημένο από τα μεταφορικά μέσα • 88% ικανοποιημένο από την Κερκυραϊκή αγορά (shopping experience) • 81% ικανοποιημένοι από τις τιμές αγοράς • 96% ικανοποιημένο από την Ασφάλεια στο νησί • 16% μη ικανοποιημένο από την καθαριότητα • 5% μη ικανοποιημένο από τη χρήση ταξί II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα 70% 30% • 70% ήθελε περισσότερο χρόνο στο νησί 90% 3%3%6%6% • 90% θέλει να επισκεφθεί ξανά τη Κέρκυρα 71% 29% • 71% ήθελε περισσότερο χρόνο για αγορές
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέμσατα • 98% θα συστήσει τη Κέρκυρα σε γνωστούς και φίλους ως προορισμό 98% Εμπειρία Κέρκυρα (Branding): •90% επιθυμεί να επισκεφθεί ξανά τo Nησί 90% 3%3% 7%7%
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL • 63% γνωρίζει τα τοπικά προϊόντα, όμως … 63% 37% • 91% γνωρίζει το λάδι • 9% γνωρίζει άλλα προϊόντα, όπως το... II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα Γ. Αγοραστική Συμπεριφορά Επιβατών & Τοπικά Προϊόντα 91% 9%9%
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα Τοπικά Προϊόντα: • 68% επιθυμεί να γνωρίσει περισσότερα 68% 31% • 79% υπέρ της προώθησης των προϊόντων εντός πλοίου • 17.5% επιθυμεί να εξερευνήσει την τοπική αγορά • 3% να βρει τα τοπικά προϊόντα στα καταστήματα του Λιμένα 79% 17,5% 3%3%
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL 40% 23% 17% 11% 8,7% Καταναλωτική συμπεριφορά στην Κέρκυρα: •63% των επιβατών καταναλώνει κάτω από 30 Ευρώ (!) •M.O 61,50 ευρώ (!) •Ευρωπαϊκός Μ.Ο. 2011: 65 Ευρώ (για μη home ports) II. ΟΙ Άξονες της Έρευνας-Αποτελέσματα
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL Προοπτικές Αύξηση διελεύσεων Κρουαζιέρας Αύξηση Επισκεπτών στη Κέρκυρα ( πόλη ) Προσδοκία Επισκέπτη να ξανάρθει στη Κέρκυρα Αύξηση Μ. Ο. κατανάλωσης στη Κέρκυρα III. Άξονες Ανάπτυξης Πολιτικών
NEXT GENERATION SERVICES SMART TECHNOLOGY SPECIALIST SERVICE PERSONNEL ΙV. Σύνοψη Αναγκαίων Ενεργειών Vision Πληροφόρηση Επιβάτη (website, τουριστική οδηγοί, Ιnfokiosks κ.α.) Εμπειρία (Προσόψεις, Κίνηση, AMEA κ.α.) Καταναλωτική Συμπεριφορά (Χρόνος Παραμονής, Διαφήμιση για τοπικά προϊόντα και αγορά, high end επιβάτες κ.α.) … Benchmarking