& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Καταγραφή Βαθμού Ικανοποίησης των μεταφορών (Ανθρώπων – πραγμάτων – δεδομένων) στα Ελληνικά Μικρά Νησιά. Ύδρα Οκτώβριος 2013.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική Έρευνα Ικανοποίησης Τουριστών & Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική Νοέμβριος 2013 Dr. Άρης Ίκκος consulting

Χαρακτηριστικά έρευνας Μέθοδος: ερωτηματολόγιο Δείγμα: ~1.450 ερωτηματολόγια Περίοδος Ιούλιος - Σεπτέμβριος Με την υποστήριξη του: Από Μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής ξενοδοχεία 5 * - 3* & 1*

Προφίλ: 30 – 40 ετών, ταξιδεύει με τον σύντροφό του στην Αθήνα για πρώτη φορά, αεροπορικώς για αναψυχή και μένει 4,5 νύχτες 7,8 συνολική αξιολόγηση 56% χρησιμοποιεί sites με σχόλια για ξενοδοχεία 42% επηρεάστηκε από συγγενείς / φίλους 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από τις προσδοκίες του 65% κράτηση online 91% επισκέφθηκε την Ακρόπολη 70% έρχεται στην Αθήνα για αρχαιολογικούς χώρους 92% Θα σύστηνε την Αθήνα 71% χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα, κυρίως Facebook

Ταξιδεύει με… Ηλικιακές ομάδες Δεν απάντησε: 3%

4,5 ημέρες μέση διάρκεια διαμονής Συχνότητα επισκεψιμότητας Δεν απάντησε: 6% 4,5 ημέρες μέση διάρκεια διαμονής

48% 27% 3% 6% 2% 3% 9% Γεωγραφική ανάλυση Ευρώπη Β. Αμερική Μέση Ανατολή 6% Ασία 2% Αφρική 3% Ν. Αμερική 9% Αυστραλία Δεν απάντησε: 3%

Γιατί η Αθήνα ως προορισμός αναψυχής; Σκοπός ταξιδιού Γιατί η Αθήνα ως προορισμός αναψυχής;

Τι επηρέασε την επιλογή για την Αθήνα Πρόταση συγγενών φίλων Internet Sites Ταξιδιωτικό Γραφείο Άλλο Τηλεόραση/ Ραδιόφωνο Τύπος Διαφήμιση

78% Προετοιμασία Ταξιδιού Online Offline Οδηγός πόλης (έντυπος) Sites όπως το (Tripadvisor κτλ) Ταξιδιωτικό Γραφείο Web site ξενοδοχείου Sites μουσείων, αρχαιολογικών χώρων κτλ. Άλλο Κοινωνικά δίκτυα 78% βρήκε τις πληροφορίες επαρκείς ΕΟΤ www.gnto.gr Smart phone app για την Αθήνα www.breathtakingathens.gr

Κράτηση 65% online 16% Offline 19% άγνωστο Απευθείας ξενοδοχείο Απευθείας ξενοδοχείο Μέσω τρίτου Δ/Α 65% online 26% 28% 46% 16% Offline 23% 72% 5% 19% άγνωστο

71% 83% 45% 39% 29% 25% 14% blogs Κύρια Κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα (28% δεν χρησιμοποιεί) 39% 29% 25% 14% blogs

90% Αξιολόγηση ήρθε στην Αθήνα αεροπορικώς Συχνότητα πτήσεων Ώρες πτήσεων Κόστος πτήσεων Αεροδρόμιο Πρόσβαση από αεροδρόμιο Κλίμακα 1 - 10

Δαπάνες εκτός ξενοδοχείου ανά άτομο / μέρα Αξιοθέατα & Διασκέδαση € 24.64 Εστιατόρια & cafes € 39.74 Αγορές (Shopping) € 35.15 Άλλο € 57.56 Σύνολο € 157.10

Επίσης συχνά αναφέρθηκαν η Αρχαία Αγορά και οι Στήλες Ολυμπίου Διός Αξιοθέατα που επισκέφθηκαν ή πρόκειται να επισκεφθούν Επίσης συχνά αναφέρθηκαν η Αρχαία Αγορά και οι Στήλες Ολυμπίου Διός

20% έκανε Walking Tour 21% συμμετείχε σε city bus tour Επίσης αναφέρθηκαν τα: happy train, happy bus, tours με ταξί & ιδιωτικά tours

Γνωρίζετε ότι τα νησιά του Αργοσαρωνικού είναι εύκολα επισκέψιμα από την Αθήνα;

Παραλίες 61% γνωρίζει τις παραλίες της Αθήνας Σχεδόν οι μισοί από αυτούς που γνωρίζουν τις έχουν επισκεφθεί

59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη Διαχείριση Προσδοκιών 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από τις προσδοκίες του

59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από ότι περίμενε Διαχείριση Προσδοκιών 59% είχε καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία από ότι περίμενε -------------------------------------------------------- “καλύτερα από την περασμένη φορά” “φθηνότερα” “όχι απεργίες, διαδηλώσεις” “ασφαλέστερη από το αναμενόμενο” “ανησυχία ότι οι εξελίξεις στην Ελλάδα θα μπορούσαν να επηρεάσουν το ταξίδι τους, δεν ίσχυσε” “τα ΜΜΕ κάναν λάθος” “ωραίοι, φιλικοί άνθρωποι”

Αξιολόγηση διαφόρων πτυχών κουλτούρα συμπεριφορά κατοίκων διασκέδαση & αναψυχή μέσα μαζικής μεταφοράς σήματα & πληροφόρηση πάρκα, «πράσινο» 7,8 ο βαθμός της συνολικής εκτίμησης ασφάλεια στην πόλη Πληρ/ρίες για ειδικές εκδηλώσεις ατμοσφαιρική ρύπανση πλατείες, πεζοδρόμια δημόσια καθαριότητα ηχορύπανση Κλίμακα 1 - 10

Αξιολόγηση διαφόρων πτυχών 8.4 Ξενοδοχεία 7.5 8.0 Εστιατόρια 7.4 8.1 Bars / cafes 7.3 7.5 7.5 Αγορές Εγκαταστάσεις 7.0 Σχέση τιμής/ποιότητας 7.4 Ταξί 7.2 Κλίμακα 1 - 10

92% θα προτείνει Ναι! “ωραία, όμορφη πόλη” “φιλικοί, καλοί άνθρωποι” “αξιοθέατα: πολιτιστική κληρονομιά” “εξαιρετικοί αρχαιολογικοί χώροι” “για ένα μικρό διάλλειμα” αλλά και ... “όχι το καλοκαίρι” “πολύ ακριβά, ιδίως για οικογένεια” “προσοχή στην καθαριότητα, γκράφιτι” 92% θα προτείνει την Αθήνα σε άλλους (6% όχι)

Συγκρίσεις consulting

Συγκρίσεις μεταξύ επισκεπτών σε ξενοδοχεία 5*, 4* και 3* Οι Αμερικανοί και οι ταξιδιώτες για δουλειά χρησιμοποιούν σχετικά περισσότερο τα ξενοδοχεία 5* Οι επισκέπτες ξενοδοχείων 4* αξιολογούν την συχνότητα και τις ώρες πτήσεων σημαντικά χαμηλότερα από αυτούς των 5* και 3* Οι επισκέπτες ξενοδοχείων 3* είναι λιγότερο ενήμεροι σχετικά με τα νησιά και τις παραλίες Οι ταξιδιώτες σε ξενοδοχεία 4* χρησιμοποιούν τα διάφορα εργαλεία του διαδικτύου (πάρα πολύ τα κοινωνικά δίκτυα) κατά την προετοιμασία του ταξιδιού τους Οι ταξιδιώτες σε 4* ξενοδοχεία κάνουν πιο πολύ online κράτηση Οι επισκέπτες ξενοδοχείων 3* μένουν το λιγότερο (3,1 νύχτες), των 4* το περισσότερο (5,2 νύχτες), ενώ των 5* 4,4 μέρες Οι επισκέπτες σε ξενοδοχεία 3* δίνουν την μεγαλύτερη βαθμολογία (8,0) στη συνολική εκτίμηση και είχαν καλύτερη εμπειρία σε σύγκριση με τις προσδοκίες τους από ταξιδιώτες άλλων κατηγοριών.

Συγκρίσεις μεταξύ ξενοδοχείων 5*, 4* και 3* δαπάνες τουριστών ανά άτομο / ημέρα σε € 191.85 133.77 105.00

Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση) Συγκρίσεις μεταξύ τριών γεωγραφικών περιοχών Αξιολόγηση Εγκαταστάσεων Ξενοδοχεία Εστιατόρια Εγκαταστάσεις Β. Αμερική (8,0) Ευρώπη (7,7) Ασία (7,7) Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση) Bars / cafes Αγορές Ταξί Κλίμακα 1 - 10

Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση) Συγκρίσεις μεταξύ τριών γεωγραφικών περιοχών Αξιολόγηση Σχέσης τιμής / ποιότητας Ξενοδοχεία Εστιατόρια Σχέση τιμής / ποιότητας Bars / cafes Β. Αμερική (8,0) Ευρώπη (7,7) Ασία (7,7) Γεωγραφικές περιοχές (συνολική εκτίμηση) Αγορές Ταξί Κλίμακα 1 - 10

Προετοιμασία ταξιδιού μέσω... % κράτηση online Προετοιμασία ταξιδιού μέσω... «Από στόμα σε στόμα» Κοινωνικά Δίκτυα

% που θα σύστηνε την Αθήνα Αξιολόγηση % που θα σύστηνε την Αθήνα Ξενοδοχειακές Εγκαταστάσεις Συνολική Εκτίμηση Ξενοδοχείο Σχέση Τιμής / Ποιότητας Κλίμακα 1 - 10

Απόδοση Ξενοδοχείων consulting

Ανάκαμψη Αθήνας μετά τον Μάρτιο 2013 % Δ 2013 / 2012 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στα κύρια αεροδρόμια YTD Νοέ 2012 / 2013 +10% +13% 2%

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις σε Αθήνα και Κρήτη (Ηράκλειο & Χανιά) 2008 - 2013 Αθήνα Ηράκλειο Χανιά * υπολογισμένο βάσει του YTD Νοέ Πηγή: ΣΕΤΕ

Μέση Τιμή Δωματίου, (ARR, €) Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου, (ARR, €) * υπολογισμένο βάσει του YTD Νοέ Πηγή: ΕΞΑΑΑ βάσει 22 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

RevPAR (€) * υπολογισμένο βάσει του YTD Νοέ Πηγή: ΕΞΑΑΑ βάσει 22 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

RevPAR 2004 – 2013* Αττική, Μεσόγειος, Ευρώπη Πηγή: STR Global 17 πόλεις Β. Ευρώπης & 6 πόλεις Ν. Ευρώπης, ΞΕΕ, ΕΞΑΑΑ βάσει 37 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

Απώλεια εσόδων στα ξενοδοχεία της Αττικής (1*–5*) εξαιτίας της διεθνούς εικόνας της Αθήνας RevPAR (€) Απώλεια: € 630 εκατ. Πηγή: STR Global 17 πόλεις Β. Ευρώπης & 6 πόλεις Ν. Ευρώπης, ΞΕΕ, ΕΞΑΑΑ βάσει 37 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

Σύνολο εσόδου ξενοδοχείου € 820 εκατ. Συνολική επίδραση της απαξίωσης της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, κατά την περίοδο 2010 - 2013 Έσοδα δωματίου € 630 εκατ. Σύνολο εσόδου ξενοδοχείου € 820 εκατ. Εκτός ξενοδοχείου € 1.730 εκατ. Συνολική δαπάνη* € 2.550 εκατ. + πολλαπλασιαστικό φαινόμενο * Βάσει των Ερευνών Ικανοποίησης Πελατών 2010 – 2013, η μέση ποσοστιαία δαπάνη του τουρίστα για ξενοδοχείο σε σχέση με τις συνολικές δαπάνες του στην πόλη είναι ~32%. Πηγή: STR Global 17 πόλεις Β. Ευρώπης & 6 πόλεις Μεσογείου, ΞΕΕ, ΕΞΑΑΑ βάσει 37 ξενοδοχείων, ανάλυση από GBR Consulting

Αξιοθέατα & Διασκέδαση € 335 εκατ. Απώλειες εκτός ξενοδοχείων, λόγω της μείωσης του τουρισμού της Αθήνας, κατά την περίοδο 2010 - 2013 Αξιοθέατα & Διασκέδαση € 335 εκατ. Εστιατόρια & cafes € 555 εκατ. Αγορές (Shopping) € 493 εκατ. Άλλο € 348 εκατ. Σύνολο € 1,730 εκατ. Πηγή: ΕΞΑΑΑ Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών 2010 - 2013, ανάλυση από την GBR Consulting

Πληρότητα και Μέση Τιμή Δωματίου (ARR) των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών πόλεων YTD Οκτώβριος 2013 Πηγή: STR Global, EΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

YTD Οκτώβριος μεταβολή 2013/2012 Πληρότητα και Μέση Τιμή Δωματίου (ARR) των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών πόλεων YTD Οκτώβριος μεταβολή 2013/2012 Πηγή: STR Global, EΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

Πληρότητα - τάσεις πόλεων της Μεσογείου YTD Οκτώβριος 2013 % 2012 2013 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

ARR - τάσεις πόλεων της Μεσογείου YTD Οκτώβριος 2013 € 2012 2013 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

RevPAR - τάσεις πόλεων της Μεσογείου YTD Οκτώβριος 2013 € 2012 2013 Πηγή: STR Global, ΕΞΑΑΑ επεξεργασία από GBR Consulting

23 ξενοδοχεία ανήκουν σε διεθνή brand % των συνολικών ξενοδοχείων / δωματίων στην Αττική φέρουν διεθνή, εθνικά ή τοπικά brand, ή συμμετέχουν σε a marketing consortium 10% των ξενοδοχείων της Αττικής ανήκουν σε brand 30% των δωματίων ξενοδοχείων Αττικής είναι branded 23 ξενοδοχεία ανήκουν σε διεθνή brand 10 διεθνή brands Πηγή: GBR Consulting, Hotel Brands Report – Σεπτέμβριος 2013

Συζήτηση Dr. Άρης Ίκκος consulting