ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Advertisements

ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΣΤΟΧΟΣ: ΟΔΗΓΗΜΑ ΚΑΙ ΣΟΥΤ
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
13ημέρα ώρα
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 5η: Ο Τεχνικοτακτικός παράγοντας στο Βόλεϊ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Ομάδα Άτομο Process, Διαδικασία Σωματικοί Παράγοντες Ψυχικές Βάσεις Απόδοσης Κοινωνικέ ς Βάσεις Απόδοσης Προπόνηση Τεχνική Τακτική Φυσ. Κατάσταση ΜΟΝΤΕΛΟ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ. Προγραμματισμός – προετοιμασία. Η περίοδος προετοιμασίας πρέπει να περιλαμβάνει βελτίωση: όλων των μορφών της αντοχής.
Ελευθεριάδης Θεόδωρος 9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ \ Ε.Π.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΜΥΝΑ
Διδακτική-Μεθοδολογία της Κολύμβησης
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΖΩΝΗ Χώροι υπευθυνότητας ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 1. Καλύπτει την κορυφή.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ N. Apostolidis Ph.D..
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
Οργανωση ακαδημιων μπασκετ
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΤΟΝΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΓΚΟΛ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΗΛΙΚΙΕΣ 13-16 ΕΤΩΝ Ελευθεριάδης Θεόδωρος

ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΤΑΚΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΤΑΚΤΙΚΗΣ Στην αρχική εκμάθηση τεχνικής το τεχνικό στοιχείο απαντάει στο ερώτημα ΠΩΣ . Στην επόμενη φάση (που προσδιορίζει πλέον και το πέρασμα στη Σύνθετη Τεχνική & στην Τακτική ) απαντάει στο ερώτημα ΓΙΑΤΙ Όταν αναφερόμαστε σε κινητική μάθηση στο ποδόσφαιρο στην προπόνηση τεχνικής εννοούμε συνοπτικά : - ρουτίνες σε τοποθετήσεις σώματος σε σχέση με την μπάλα , τον ή τους συμπαίκτες μου ,τον ή τους αντιπάλους ,την εστία και τις εξωτερικές γραμμές - ρουτίνες σε τρέξιμο σε σχέση με την μπάλα , τον ή τους συμπαίκτες μου , τον ή τους αντιπάλους , την εστία και τις εξωτερικές γραμμές Στην τεχνικοτακτική η κυκλική προπόνηση αποτελεί μια εναλλακτική μορφή οργάνωσης της προπονητικής μονάδας

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Για την πρακτική εξάσκηση της τεχνικής στο ασκησιολόγιο που προτείνουμε λάβαμε υπόψη όλες τις παρακάτω θεωρητικές φόρμες : ΤΕΧΝΙΚΗ Τεχνική είναι η ικανότητα των ποδοσφαιριστών να εκτελούν με επιτυχία όλες τις βασικές δεξιότητες με την μπάλα : - απομονωμένες από το παιχνίδι - σε καταστάσεις προπόνησης ή αγώνα όχι 100% ρεαλιστικές - σε εύκολες – απλοποιημένες συνθήκες προπόνησης ή αγώνα

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΑ Ο ποδοσφαιριστής κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού έχει να επιτελέσει - χωρίς να είναι κάτοχος της μπάλας - ορισμένες δεξιότητες και καθήκοντα. Οι δεξιότητες και τα καθήκοντα αυτά που συνδέουν συνήθως το τεχνικό με το τακτικό μέρος μιας κίνησης ορίζονται και ως τεχνική χωρίς μπάλα (τρέξιμο στο χώρο , ξεμαρκάρισμα , προσποίηση , γλίστρημα , μάχη για την μπάλα κλπ )

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ Επιδεξιότητα είναι η ικανότητα των ποδοσφαιριστών να εκτελούν με επιτυχία όλες τις βασικές δεξιότητες με την μπάλα : - μέσα στο παιχνίδι - σε ρεαλιστικές καταστάσεις προπόνησης ή αγώνα - σε δύσκολες – πολύπλοκες συνθήκες προπόνησης ή αγώνα

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΕΥΡΟΜΥΪΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Η Τεχνική έχει άμεση σχέση με την ιδιότητα του νευρομυϊκού συντονισμού (coordination ) όσον αφορά την βελτίωση των κάτωθι πολύ σημαντικών παραμέτρων :ικανότητα αντίδρασης , συνδυαστική ικανότητα ,ικανότητα προσανατολισμού , ικανότητα προσαρμογής , ικανότητα ισορροπίας , ικανότητα ρυθμού ,ικανότητα ρύθμισης , περιστροφικότητα , κινητική φαντασία . Εκτός των βασικών τεχνικών στοιχείων η προπόνηση νευρομυϊκού συντονισμού συνδέεται και με την υψηλή ταχύτητα ενεργειών σε μικρό χώρο , την τεχνική χωρίς μπάλα και με επιμέρους ικανότητες όπως η τεχνική στο τρέξιμο , η περιφερειακή όραση και η πρακτική νοημοσύνη (στοιχεία στις αθλοπαιδιές ).

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΕΥΡΟΜΥΪΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ Ο νευρομυϊκός συντονισμός ορίζεται ως μια κυλιόμενη ηλεκτρική σκάλα που χρησιμοποιεί ο ποδοσφαιριστής (είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω ) για να περνάει από την τεχνική στη φυσική κατάσταση και αντίστροφα κάνοντας οικονομία στα ενεργειακά του αποθέματα (θα κουραζόταν αν ανεβοκατέβαινε με τα πόδια τις σκάλες ) και απολαμβάνοντας τα πλεονεκτήματα των αυτοματισμών και της ‘’τεχνολογίας ‘’ του εγκεφάλου .

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Η προπόνηση τεχνικής υψηλού επιπέδου συνδέει την τεχνική : - με την τακτική (πχ ασκησιολόγιο σε θέσεις και σε σχηματισμό ) - τη φυσική κατάσταση (πχ μεγάλες ή μικρές διαστάσεις γηπέδου , συνεχόμενη επανάληψη μονομαχιών σε θέσεις κλπ ) Η τεχνική υψηλού επιπέδου (στην οποία εμπεριέχεται και η τεχνική θέσεων ) δίνει ρεαλισμό και πρακτικό αποτέλεσμα στις 4 βασικές λειτουργίες του ποδοσφαιρικού παιχνιδιού (άμυνα , επίθεση , μετάβαση ΑΜ\ΕΠ, μετάβαση ΕΠ\ΑΜ καθώς και στις καταστάσεις transition same situation).

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Υποδοχή (σταμάτημα – έλεγχος ) μπάλας Μεταβίβαση Μεταφορά-οδήγημα μπάλας Ντρίπλα ΑΠΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Κεφαλιά Σουτ Επιδεξιότητες Προσποίηση Απροσδόκητο Τάκλιν

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Με τον όρο ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ προσεγγίζουμε την προπόνηση τεχνικής σε ένα πιο σύνθετο επίπεδο . Αποκτώντας αρχικά ένας μικρός ή ένας αρχάριος ποδοσφαιριστής – ή ίσως και μια μέτρια ποιοτικά ομάδα συνολικά - κάποια βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά μέσα από απλοποιημένες ασκήσεις με συγκεκριμένο στόχο (πχ πάσα ή σουτ ) , στη συνέχεια οφείλει να ακολουθήσει ένα μοντέλο προπόνησης πιο αναβαθμισμένο , με περισσότερα ρεαλιστικά στοιχεία παιχνιδιού και πιο προσομοιωμένα σε δύσκολες καταστάσεις παιχνιδιού.

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ Μεταβάλλοντας λοιπόν το χώρο ή το χρόνο της άσκησης και συνδυάζοντας 2 ή 3 στοιχεία προχωρούμε στη ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ . Πιο αναλυτικά : συνδυασμός απλά 2 στοιχείων τεχνικής (πχ : πάσα & σουτ , οδήγημα & ντρίπλα ) προσέγγιση του όρου κινητική μάθηση στο ποδόσφαιρο υποδομής (οι λεγόμενες ΄΄ρουτίνες΄΄ σχετικά με τοποθετήσεις σώματος και άλλες τεχνικές παραμέτρους)

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ - μέσα από παιδαγωγικά - συναγωνιστικά παιχνίδια (σκυταλοδρομίες , ανταγωνιστικά παιχνίδια με συγκεκριμένο τεχνικό στόχο - ΄΄ καρχαρίες ΄΄ στους μικρούς ή σουτ με συναγωνισμό στους μεγάλους- , χειροσφαίριση κλπ ) που αφορά κυρίως τις ηλικίες 7-10 αλλά και όλες τις υπόλοιπες ηλικιακές βαθμίδες σε συνδυασμό με συντονιστικές ασκήσεις (ευρεία γκάμα επιλογών)

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ - στην προθέρμανση με ελεγχόμενη ένταση (κερδισμένος χρόνος προπόνησης στις μικρές ηλικίες\ για ποικιλία στο ξεκίνημα της προπόνησης στις μεγάλες ηλικίες \ passing games χωρίς ένταση \ επιδεξιότητες \ συνδυασμός τεχνικού στοιχείου και δρομικών ασκήσεων κλπ )

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ simple passing drills ( απλά παιχνίδια πασών με ή χωρίς τελειώματα που εξασκούν ως τεχνικά στοιχεία κυρίως την πάσα , τις προσποιήσεις και τις τοποθετήσεις συνδέοντάς τα μάλιστα και με τακτικά στοιχεία) συνδυασμός τεχνικής με δυναμικά στοιχεία προπόνησης (αντοχή με μπάλα \ ταχύτητες με μπάλα ή συνδυαστικές ταχύτητας \ τοπική μυϊκή αντοχή με χρήση και μπάλας \ λειτουργική δύναμη με χρήση μπάλας κλπ )

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ complex drills ( σύνθετα παιχνίδια πασών και οδηγήματος που εξασκούν σύνθετα τεχνικά στοιχεία με ή χωρίς τελειώματα σε σχέση και με την τακτική \ εξάσκηση τεχνικής σε αυτοματισμούς και συνοχή – κατοχή μπάλας σε διαφοροποιημένες καταστάσεις παιχνιδιού \ εξάσκηση και με 2η μπάλα)

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ τεχνική θέσεων (όλες οι προηγούμενες ασκήσεις αλλά και παραλλαγές που πραγματοποιούνται με τους ποδοσφαιριστές τοποθετημένους στις θέσεις παιχνιδιού ) τεχνική υψηλού επιπέδου ( παιχνίδια κατοχής , αγωνιστικά τετράγωνα ή έντονα συναγωνιστικά παιχνίδια , όλες οι ασκήσεις ή παιχνίδια τακτικής ) όπου σε ρεαλιστικές συνθήκες εξασκεί τα τεχνικά στοιχεία σε σχέση με την τακτική ή την φυσική κατάσταση

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Tips προπονητών από το 1:1 ως 11:11 – step by step & feedback (σχετικός πίνακας στο κεφάλαιο του μακροχρόνιου προγραμματισμού) συνδυαστικές ασκήσεις τεχνικοτακτικής

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Tips προπονητών ορισμός της έννοιας κινητική μάθηση - εφαρμογή συνδυαστικές ασκήσεις νευρομυϊκού συντονισμού & ταχύτητας ατομική βελτίωση & προπόνηση υποομάδων ορισμός της έννοιας ‘’ταχύτητα’’ στο ποδόσφαιρο ορισμός και ανάλυση του όρου ‘’αγωνιστική ευφυΐα’’

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Tips προπονητών ορισμός της έννοιας της ‘’πίεσης’’ του αθλητή (pressure) η προθέρμανση αποτελεί μέρος της προπονητικής διαδικασίας (ζητούμενο και ο ρυθμός της προθέρμανσης στις ηλικίες 9-12) ο διαχωρισμός των γκρουπ ανάλογα με την ποιότητα με διακριτικό τρόπο

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Tips προπονητών η απλή εφαρμογή του passing game είναι απλώς το πρώτο σκαλί στην προπόνηση . Συνδυαστικά στοιχεία οδηγήματος, προσποιήσεων ,τελειωμάτων, τελειωμάτων με ενεργητικούς αντίπαλους κλπ. πρέπει να μπουν στη διαδικασία της προπόνησης στη συνέχεια η προπόνηση passing game επίσης σε προχωρημένο στάδιο πρέπει να έχει το στοιχείο των 2 επιλογών για έναν παίκτη ή των 2 επιλογών για ζευγάρι παικτών καθημερινό φαινόμενο η χρήση 2 ποδιών στην προπόνηση και των 2 πλευρών εκτέλεσης των ασκήσεων

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Tips προπονητών οι 3 Χάριτες μιας άσκησης είναι η επίδειξη, η υπόδειξη και η επανάληψη η παραλλαγή στους κανόνες των εκπαιδευτικών διπλών αποτελεί πάγια αρχή της προπονητικής διαδικασίας (αριθμός παικτών, διαστάσεις γηπέδου ,αριθμός εστιών , αριθμός επαφών κλπ ) ή και εξάσκηση σε 2 παιχνίδια εναλλάξ διαφορετικά το σημαντικό σε κάθε άσκηση είναι η λεπτομέρεια της άσκησης . Η προσαρμογή της άσκησης (αν υπάρχει δυσκολία εφαρμογής) καθώς και η ακρίβεια στην καθοδήγηση αποτελούν επίσης πολύ βασικές αρχές

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Tips προπονητών αίσθηση της αντίθετης κατεύθυνσης με – χωρίς την μπάλα έντονος και ταχύς ρυθμός προπόνησης- εκτέλεσης ασκήσεων παράλληλα με την κατηγοριοποίηση της προπόνησης σε σχέση με τη βιολογική ηλικία λαμβάνεται σοβαρά υπόψη και η προπονητική ηλικία ( ειδικά στην προπόνηση τεχνικής –τακτικής )

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τακτική σκέψη - Επίθεση διαγώνια θέση των παικτών προς την αντίπαλη εστία- εξαιρείται συχνά ο Φορ (όταν λειτουργεί ως στήριγμα ) απροσδόκητη ενέργεια σε καταστάσεις συναγερμού της αντίπαλης άμυνας γρήγορο οδήγημα της μπάλας όταν υπάρχει πρόσφορο έδαφος ( από κεντρικούς αμυντικούς και μεσαία χαφ κάθετα ,από πλάγιους παίκτες διαγώνιες κινήσεις προς τα μέσα κλπ ) οι αποκρούσεις των αμυντικών να είναι στοχευόμενες

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τακτική σκέψη - Επίθεση οι περισσότερες ασκήσεις αναχαίτισης έχουν αυτόματα και επιθετικό στόχο για τους αμυντικούς ( γκολ ,πέρασμα, κατοχή ,κράτημα μπάλας ατομικά, πάσα στον κόουτς κλπ) εκπαίδευση στη χρήση της πίσω πάσας

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τακτική σκέψη - Επίθεση το ξεμαρκάρισμα ως μόνιμη τακτική σκέψη – η ωφελιμότητα του 3ου παίκτη να εκπαιδεύεται ο αμυντικός στην ήρεμη ντρίπλα όταν τον πιέζει ο επιθετικός ειδικά πάνω στις πλάγιες γραμμές τοποθέτηση σώματος ανάλογα με τον προσωπικό αντίπαλο ή την αντίστοιχη ζώνη όπου βρίσκεται επιδίωξη να λειτουργεί ο ποδοσφαιριστής με κατάλληλες κινήσεις στην πλάτη των αντιπάλων παικτών και ζωνών επιμένουμε: αλλαγή ρυθμού - αλλαγή ποδιού - αλλαγή κατεύθυνσης

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τακτική σκέψη - Επίθεση μικρές αγωνιστικές συμβουλές (πχ : μετά την ντρίπλα προωθούμε την μπάλα 3 μέτρα μακριά ή τοποθέτηση ποδιού στήριξης σε μικρούς χώρους μονομαχιών ανάμεσα σε μπάλα και αντίπαλο για κέρδος φάουλ ) τα σουτ ( αφού στατιστικά τα γκολ μπαίνουν από την περιοχή ) πρέπει να γίνονται και μέσα από την περιοχή. Αυτό δεν αφορά την γενική φιλοσοφία της εκπαίδευσης των ποδοσφαιριστών να σουτάρουν χωρίς φόβο (για τα σκοπό αυτό τα σουτ πραγματοποιούνται και από μακρινές αποστάσεις).

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τακτική σκέψη - Άμυνα όχι άσκοπα φάουλ ειδικά σε επικίνδυνες ζώνες δικές μας και του αντιπάλου και σε οριακά χρονικά σημεία εγρήγορση σε κοντινά χτυπήματα στημένων φάσεων τοποθετήσεις για τις συρτές – επιστρεφόμενες σέντρες επανατοποθετήσεις σε άμυνα και επίθεση εκπαίδευση στην χαρακτηριστική στιγμή έντασης και πρέσσινγκ του παίκτη να μην δέχεται προσποίηση ( προσοχή : αμυντικοί & επιθετικοί )

Μακροχρόνιος σχεδιασμός

ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Σας ευχαριστώ … Ελευθεριάδης Θεόδωρος, Πτυχιούχος Καθηγητής Φ.Α. ,Προπονητής Ποδοσφαίρου UEFA Α ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ