ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ» ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
HTML.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
«Les saveurs de l’ Europe» Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius Partenariat scolaire multilatéral Année scolaire Συμμετέχουν: Ισπανία, Γερμανία, Ουγγαρία.
ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ Ι, Α. Λαχανάς17 / 10 / :53:21 AM 1 Από τις διαλέξεις του ακ. έτους
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο Το ταξίδι του 11oυ γυμνασίου στο e-twinning.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Seite 16  Was machen die Hamster gern?  Sie spielen gern.  Was für eine Katze ist Mieze?  Sie ist eine Siam-Katze.  Was sagt der Papagei?  Er sagt.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Friedrich Wilhelm Nietzsche. Wichtige Informationen über Nietsche Nietzsche ( ) war ein klassischer Philologe. Sein Werk enthält scharfe Kritiken.
En moins de 5’ Les examens de langues auxquels nous préparons nos élèves évaluent souvent « autre chose » Fani KARAGIANNI (Université Aristote de Thessaloniki,
Partageons nos valeurs dans l'effort
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ» ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Διαμόρφωση υγιούς συμπεριφοράς ενεργών πολιτών 70ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΑΣ 2012-2013

Οι Στόχοι μας: Ανάπτυξη ομαδοσυνεργατικού πνεύματος Απόκτηση δεξιοτήτων μέσα από τη δημιουργία - παρουσίαση υλικού Κατανόηση «συστατικών» μερών ενός ιστότοπου Επικοινωνία με εφήβους Ευρωπαϊκών χωρών και ενημέρωση για τις δικές τους δράσεις σε θέματα σωστής διατροφής εφήβων – ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο και αντιμετώπισης προβλημάτων βίας Πρακτική εξάσκηση στις ξένες γλώσσες που διδάσκονται οι μαθητές στο σχολείο Διαμόρφωση υγιούς στάσης και συμπεριφοράς στο χώρο του σχολείου Ανάπτυξη σχέσεων αμοιβαίου σεβασμού

Μεθοδολογία δράσης Οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο «Ηλεκτρονικό» παράθυρο στον κόσμο εργάστηκαν σε ομάδες

Γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία Μεσογειακή τριάδα (σιτάρι, λάδι, κρασί) Δόθηκε στους μαθητές το υλικό που προέκυψε από τις περσινές δράσεις των παιδιών που συμμετείχαν στο πρόγραμμα: «Γαλλικές και Γερμανικές Διατροφικές Συνήθειες στα βήματα των Δειπνοσοφιστών» Διατροφικές Συνήθειες των Αρχαίων Ελλήνων Λιτότητα Γεωργία, αλιεία, κτηνοτροφία Μεσογειακή τριάδα (σιτάρι, λάδι, κρασί) Πολλά δημητριακά, ζυμαρικά και μπαχαρικά Κρέας και ψάρι (ανάλογα την οικονομική κατάσταση) Λάτρευαν τα γαλακτοκομικά και το κρασί

ΓΑΛΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Ζητήθηκε να γίνει περαιτέρω ατομική διερεύνηση στο διαδίκτυο

χρησιμοποιώντας τις ιστοσελίδες που τους προτάθηκαν από τους καθηγητές των ξένων γλωσσών. Αγγλικών

Γαλλικών Γερμανικών

Αντάλλαξαν πληροφορίες

ενημέρωσαν τους συμμαθητές τους για το καινούριο υλικό που συνέλεξαν,

ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τη σωστή διατροφή και ομαδικά απέδωσαν στις τρεις ξένες γλώσσες, με την υποστήριξη των υπεύθυνων καθηγητών τους, το υλικό που τους ενδιέφερε.

70 High School of Athens 70.Gymnasium Athen Welcome! Bienvenue 70e collège d΄Athènes 70 High School of Athens 70.Gymnasium Athen Welcome! Bienvenue Willkommen

Αντιπροσωπευτικά κείμενα Αντιπροσωπευτικά κείμενα που επεξεργάστηκαν οι μαθητές και απέδωσαν στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά σχετικά με τη διατροφή

The “Deipnosofistes” of Athenaeus, a Greek from Egypt, lived during the 3rd century, A.D. The “Deipnosofistes” is a piece of work that consists of 15 books, through which the narrator, Athenaeus, quotes the conversations which took place during the time of a very famous dinner in Rome. It is a valuable tool about what has to do with the literature and the life in antiquity. This work is also a good source, which refers to the symposiums, the dishes served there and the spectacles that were suggested. It is a real book about gastronomy which includes information related to the customs of the table (dining), food, menu and wine.

Les «Deipnosophistes » d’ Athénée – un grec d’ Egypte vécu au début du IIIe siècle. C’est un ouvrage qui comprend quinze (15) livres, au cours desquels, Athénée, le narrateur, raconte les conversations tenues lors d’ un fameux dîner à Rome. C’est un outil précieux pour tout ce qui touche à la littérature et à la vie dans la Grèce Antique. Cet ouvrage est également une bonne source concernant les banquets grecs (symposiums), les plats qui y étaient servis et les spectacles qui y étaient proposés. C’est donc un véritable traité de gastronomie qui contient des informations sur les coutumes de table, les aliments, les menus et le vin.

“Deipnosofisten“ Die “Deipnosofisten” von Athinaios, einem Griechen aus Ägypten, der Anfang des 3. Jahrhunderts lebte, ist ein Werk, das 15 Bücher umfasst, in denen die Diskussionen dargestellt werden, die während eines berühmten Abendessens (“deipno“ auf Griechisch) in Rom geführt wurden. Es ist ein wertvolles Werkzeug über das Leben und die Literatur in der Antike. Außerdem ist es eine gute Informationsquelle über die “ Symposien“ (Festmahle), die Gerichte, die da serviert wurden und die Spektakel, die empfohlen wurden. Es ist also ein wahres gastronomisches Buch, das Informationen über die kulinarischen Sitten, die Menüs, die Lebensmittel und den Wein beinhaltet.

The Eating Habits a Teenager should follow: Following, we were informed on the French and German eating habits of teenagers. The Eating Habits a Teenager should follow: We should eat five meals per day We should avoid sugary drinks, industrialized snacks, rich in sugar, salt and fats Say yes to whole grain cereals rich in fiber, vitamins B, E and magnesium We should eat four or five fruits everyday and plenty of vegetables, raw or boiled We should drink milk, especially goat milk We should prefer non-fat meat, chicken and fish Say yes to dry nuts and dried fruits We should always take breakfast We should buy from the school canteen something healthy, if there is any , or bring something we have already prepared at home.

L’ alimentation de l’ado : Ensuite, nous avons été informés des habitudes alimentaires des français et des allemands adolescents L’ alimentation de l’ado : 5 repas par jour Eviter les boissons sucrées, les snacks riches en sucre, sel et graisses Dire oui aux céréales complètes de mouture totale riches en des fibres végétales et en vitamines B et E Manger quatre ou cinq fruits par jour ainsi que beaucoup de crudités Boire du lait et surtout du lait de chèvre Préférer le poulet et le poisson Dire oui aux fruits secs et aux fruits séchés Prendre un petit déjeuner tous les matins Acheter à la cantine de l’ école quelque chose de sain ou bien manger à l’ école quelque chose de préparé à la maison..

Jugendlichen - Ernährung Dann haben wir uns mit den französischen und deutschen Essgewohnheiten und besonders mit der Ernährung der Jugendlichen beschäftigt. Jugendlichen - Ernährung Man sollte fünf Mahlzeiten pro Tag zu sich nehmen süße Getränke, süße, salzige und fette Snacks meiden 4-5 Früchte pro Tag und viel rohes oder gekochtes Gemüse essen Viel Milch – besonders Ziegenmilch trinken Mageres Fleisch, Hühnchen und Fisch Nüsse und getrocknete Früchte essen Morgens sollte man IMMER frühstücken! Am Schulkiosk sollte man etwas Gesundes kaufen, oder man sollte etwas von zu Hause mitnehmen.

If, “what we eat is what we are”, is valid, we should be very careful with our nutrition, as this is what will give us good health which will either heal us or sicken us !!

Si «nous sommes ce que nous mangeons» est vrai, nous devons faire très attention à notre alimentation puisqu’ elle peut nous rendre malades ou nous guérir !!

Wenn die Aussage gilt «wir sind, was wir essen», dann sollten wir auf unsere Ernährung achten, da diese uns gesund halten, heilen, oder krank machen kann !!

Οι πρόβες μας !!

Το θεατρικό μας !!

„Safe Internet – Ein Lern- und Kontaktmittel “Sécurité en ligne et Internet comme moyen d’apprentissage et de communication des élèves en Grèce et en Europe” „Safe Internet – Ein Lern- und Kontaktmittel der Schüler in Griechenland und Europa“ “Safe internet, a means of learning and communication of students in Greece and Europe”

La directrice de l’établissement me Kolovou Ekaterini informe les parents et les enseignants au sujet de la dite sécurité en ligne

The headmistress of the School Unit, Mrs Kolovou Ekaterini informed parents and tutors about the Safe Internet Surfing

Die Schulleiterin, Frau Ekaterini Kolowou, klärt die Eltern und die Lehrkräfte der Schule über das Safe Internet auf. Eltern Jugendliche …und Kinder

Le jeudi 7-2-2013 vingt élèves de notre école On 7-2-2013 twenty students of our school Le jeudi 7-2-2013 vingt élèves de notre école Am 7.2.2013 nahmen zwanzig Schüler unserer Schule

took part in the second Panhellenic Conference on the Safe Internet - Surfing ont assisté au 2e Congrès Panhéllenique pour la sécurité dans le réseau internet an der 2 panhellenischen Konferenz für das sichere Internetsurfen teil,

organisé par le Cyber Crime Unit which was organised by the Cyber Crime Unit organisé par le Cyber Crime Unit die vom Cyber Crime Unit organisiert wurde

Für unsere Teilnahme am panhellenischen Tag (6.3.2013) gegen die Gewalt Le mercredi 6-03-2013 afin de participer à la “Journée Panhéllenique contre la violence” On Wednesday 6-3-2013 for our participation in the Panhellenic Day against Violence

Bastelten wir Poster mit eigenen Mottos gegen die Gewalt Nous avons créé nos propres affiches concernant les messages contre la violence We created posters with our own messages against violence

Gewalt? Nein, danke! 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 70 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 70 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Gewalt? Nein, danke! En ligne connectez- vous à la magie… pas aux risques

Στα πλαίσια της κατασκευής ιστοσελίδας οι μαθητές ασχολήθηκαν με: Σχεδιασμό της δομής και εμφάνισης του site Σχεδιασμό και υλοποίηση της αρχικής σελίδας Ενημέρωση ρυθμίσεων και παραμέτρων της ιστοσελίδας Σχεδιασμό και υλοποίηση των μενού Δημιουργία των σελίδων Παραγωγή και δημοσίευση κειμένων Παραγωγή και δημοσίευση εικόνων και βίντεο Παραγωγή και δημοσίευση ήχου Παραγωγή και δημοσίευση PowerPoint Εισαγωγή συνδέσμου στο site του σχολείου

Οι μαθητές του προγράμματος κατασκεύασαν την ιστοσελίδα http://engactions.wordpress.com όπου απέδωσαν στα αγγλικά το υλικό που επεξεργάστηκαν,

την ιστοσελίδα http://freactions.wordpress.com την ιστοσελίδα http://freactions.wordpress.com όπου απέδωσαν στα γαλλικά το υλικό που επεξεργάστηκαν,

και την http://geractions.wordpress.com με την γερμανική απόδοση

για τις οποίες κατασκεύασαν και σύνδεσμο στην κεντρική ιστοσελίδα του σχολείου μας, που είναι η: http://70gym-athin.att.sch.gr

και στην ιστοσελίδα των Δράσεων του 70ου Γυμνασίου http://action70.wordpress.com

Οι μαθητές αξιολογούν την προσπάθειά μας

«Ηλεκτρονικό» Παράθυρο στον Κόσμο Ευχαριστούμε τους μαθητές του 70ου Γυμνασίου Αθήνας που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : «Ηλεκτρονικό» Παράθυρο στον Κόσμο Διαμόρφωση Υγιούς Συμπεριφοράς Ενεργών Πολιτών για την συνεργασία τους, την προσπάθεια τους και το ακούραστο ενδιαφέρον που έδειξαν καθ’όλη τη διάρκεια υλοποίησης του, καθώς και τους καθηγητές που τους καθοδήγησαν και τους υποστήριξαν.

Η ομάδα εκπόνησης του προγράμματος: Μαθητές Καθηγητές ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΑΡΜΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΤΣΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΖΑΝΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΖΗΣΗ ΜΑΡΙΑ – ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΚΑΜΠΕΡΟΓΛΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΑΝΔΡΕΚΑ ΜΑΡΙΝΑ ΜΕΤΑΪ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΕΚΙΡΗ ΑΡΤΕΝΙΣΑ ΜΠΙΦΣΑ ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΓΚΑΡΑΛΙΑΚΟΥ ΣΟΦΙΑ ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΙΟΥΚΟΥ ΑΛΤΙΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΝΑΡΙΤΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΡΕΓΙΑ ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΡΑΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΤΑΤΟ ΕΥΔΟΚΙΑ ΤΣΙΡΩΝΑΣ ΠΑΝΑΓΗΣ ΦΟΥΝΤΑ ΕΥΑΝΘΙΑ ΝΙΚΟΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΕ19 ΖΩΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ06 ΚΑΝΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ05 ΠΑΥΛΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ07 ΚΟΛΟΒΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ05 Ευχαριστούμε το μαθητή του σχολείου μας ΚΑΡΑΠΕΤΙΑΝ ΤΙΓΚΡΑΝ για την επιμέλεια των σκηνικών.