ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποσοτική Έρευνα: Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης στις Επιχειρήσεις
Advertisements

© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρόβλεψη αποτελεσμάτων ποδοσφαιρικών αγώνων
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Αναστασία Ψάλτη, Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙΘ
1 ΤΑ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. 2 - Από τον Ιούλιο ψηφίστηκαν τρεις νόμοι που περιέχουν σημαντικές αλλαγές στην φορολογική νομοθεσία και επιβάλλουν νέους φόρους.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ Αγορά Ν. Κορινθίας: Αγορά ανερχόμενη, στάσιμη ή φθίνουσα;
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
1 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Παρουσίαση ερευνητικού προγράμματος για το Υπουργείο.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ξένια Κούρτογλου Πρόεδρος & Ceo Focus Bari A.E.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
1 Θρασύβουλος Κων. Μαχαίρας Θρασύβουλος Κων. ΜαχαίραςΠροβληματισμοί κατά τη διδασκαλία της σύνθεσης κινήσεων (α΄ μέρος) (α΄ μέρος)
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ LOYALTY Νομός Κορινθίας Truly LoyalAccessible TrappedHigh Risk 57%11% 20%12% Loyalty Matrix Τμηματοποίηση Πιστότητας Ν. Αργολίδας.
Καλώς ήρθατε στις Οικονομικές Επιστήμες
Εξάσκηση στην προπαίδεια
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
4 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Αξιολόγηση έργου Κυβέρνησης & Αξιωματικής Αντιπολίτευσης 1 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ EΡΓΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΟΡΥΚΤΩΝ ΤΗΣ 1ης ΚΑΙ 2ης ΟΜΑΔΑΣ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 23  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 9 (39%) και Μη Ικανοποιητικά 14 (61%)  Μη Συμμορφώσεις : 290  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ Απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις Σύνολο ερωτηθέντων Αν βρω ένα κατάστημα που μου αρέσει δεν το αλλάζω καθόλου εύκολα Συμφωνώ απόλυτα 60% Συμφωνώ απόλυτα 53% Συμφωνώ απόλυτα 47,1%

Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ Απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις Σύνολο ερωτηθέντων Επιλέγω να ψωνίζω όπου έχω την ευκαιρία να το συνδυάζω και με ψυχαγωγία Συμφωνώ απόλυτα 31% Συμφωνώ απόλυτα 17,7% Συμφωνώ απόλυτα 21,7%

Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ Απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις Σύνολο ερωτηθέντων Είναι σημαντικό για εμένα να γνωρίζω όλες τις εναλλακτικές πριν αγοράσω ένα ακριβό προϊόν Συμφωνώ απόλυτα 62,9% Συμφωνώ απόλυτα 54,9% Συμφωνώ απόλυτα 62,7%

Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ Απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις Σύνολο ερωτηθέντων Ψάχνω προσεκτικά για να βρω την καλύτερη σχέση αξίας- τιμής Συμφωνώ απόλυτα 63,2% Συμφωνώ απόλυτα 49,9% Συμφωνώ απόλυτα 53,8%

Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ Απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις Σύνολο ερωτηθέντων Πάντα εξαντλώ τα περιθώρια και ψάχνω για να βρω την καλύτερη δυνατή τιμή Συμφωνώ απόλυτα 44,4% Συμφωνώ απόλυτα 45,5% Συμφωνώ απόλυτα 43,9%

Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ Απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις Σύνολο ερωτηθέντων Συνήθως προτιμώ να ψωνίζω μάρκες που είναι επώνυμες Συμφωνώ απόλυτα 27,9% Συμφωνώ απόλυτα 19,1% Συμφωνώ απόλυτα 20,6%

ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΓΟΡΑ ΝΟΜΟΥ/ΠΕΡΙΟΧΗΣ

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την αγορά του Νομού Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Σύνολο ερωτηθέντων Ψωνίζω όσο συχνότερα μου δίνεται η ευκαιρία στην αγορά του Νομού μου Συμφωνώ απόλυτα 55,8% Συμφωνώ απόλυτα 63% Συμφωνώ απόλυτα 58,1%

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την αγορά του Νομού Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Προτιμώ την αγορά του Νομού/περιοχής μου σε σχέση με άλλες αγορές Συμφωνώ απόλυτα 52,6% Συμφωνώ απόλυτα 59% Συμφωνώ απόλυτα 62,2%

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την αγορά του Νομού Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Θεωρώ τον εαυτό μου πιστό πελάτη της αγοράς του νομού μου Συμφωνώ απόλυτα 52,5% Συμφωνώ απόλυτα 62,4% Συμφωνώ απόλυτα 61,7%

ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την τοπική αγορά Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Σύνολο ερωτηθέντων Πάντα εξαντλώ τα περιθώρια της τοπικής αγοράς πριν αρχίσω να ψάχνω εκτός Συμφωνώ απόλυτα 60,2% Συμφωνώ απόλυτα 56,9% Συμφωνώ απόλυτα 52%

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την τοπική αγορά Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Σύνολο ερωτηθέντων Τα καταστήματα της τοπικής μου αγοράς είναι υψηλών προδιαγραφών Συμφωνώ απόλυτα 27,7% Συμφωνώ απόλυτα 27,4% Συμφωνώ απόλυτα 23,4%

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την τοπική αγορά Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Σύνολο ερωτηθέντων Οι γειτονικές αγορές είναι πιο ελκυστικές για ψώνια και ψυχαγωγία από την δική μου αγορά Συμφωνώ απόλυτα 9,4% Συμφωνώ απόλυτα 23,7% Συμφωνώ απόλυτα 19,4%

Βαθμός συμφωνίας με απόψεις αναφορικά με την τοπική αγορά Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις που θα μπορούσαν να περιγράψουν την σχέση σας με την αγορά του περιοχής σας/ νομού σας. Με την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 5, όπου 1= Διαφωνώ απόλυτα και 5= Συμφωνώ Απόλυτα θα ήθελα να μου πείτε σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε εσείς προσωπικά με κάθε μια από τις παρακάτω προτάσεις. Σύνολο ερωτηθέντων Το ενδιαφέρον μου για τα τοπικά μαγαζιά της περιοχής μου θα υπάρξει μόνο αν αυτά αρχίζουν και διαθέτουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες και εκσυγχρονιστούν Συμφωνώ απόλυτα 36,4% Συμφωνώ απόλυτα 23,5% Συμφωνώ απόλυτα 40,2%