Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση Ελληνικών Στ΄ τάξη Ενότητα 10: A τ υ χ ή μ α τ α
Advertisements

ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εγγραμματισμός στην Εκπαίδευση Εισήγηση από την εκπαιδευτικό:
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Οι εννοιολογικοί χάρτες διδασκαλίας και μάθησης
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Ορισμός εννοιολογικού χάρτη
Παρουσίαση των ΝΑΠ Προσχολικής Εκπαίδευσης στους ΕΔΕ Δημοτικής
Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Εκπαιδευτικό Συνέδριο ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ Φεβρουάριος 2014
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) για ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης Παντελής Μακρής Επιθεωρητής Δημοτικής.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Σχεδιασμός και Τεχνολογία , ΝAΠ * ΕΝΕΡΓΕΙΑ*
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Πρόγραμμα Kidspiration
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Ταξίδι στο κέντρο της γης
Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Υποενότητα 5.5: Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα Γουλή Ευαγγελία Ενότητα 5: Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παρασκευή, 3 Απριλίου.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Οι φύλακες της μνήμης Μουσείο Λαϊκής Τέχνης Πατρών » Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αργυριάδου Ελένη Συνεργαζόμενοι:
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ Βασιλης Κολλιας
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Children games: Work plan with ICTs use
Μελέτη του Περιβάλλοντος Α’ Δημοτικού / Β’ Δημοτικού
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 09 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εννοιολογική Χαρτογράφηση- Εννοιολογικοί Χάρτες Βασίλειος.
Δράση: Teachers 4 Europe 2016
Ειρήνη Πετράκη Πυρήνας ΤΠΕ ΠΙ,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των Αγγλικών
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «Το νερό, πηγή ζωής»
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Bήματα για τη ζωή - Βήματα απ’ το Εγώ στο Εσύ»
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού

Περιεχόμενα Στάδια ένταξης στη διδασκαλία Θεωρητικό Παιδαγωγικό Υπόβαθρο Τρόποι ένταξης στη διδακτική πράξη Οργάνωση τάξης για τη χρήση Πληροφορικής

στη διαδικασία της Μάθησης ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Χαρτογράφηση εννοιών ΘΕΩΡΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ Οικοδομιτισμός ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Διερευνητική προσέγγιση Διαθεματική ΝΕΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΑΠ Διαχείριση πληροφορίας ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Χρήση Πληροφορικής στη διαδικασία της Μάθησης

ΣΤΑΔΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 1. Ιδεοθύελλα Καταγραφή κεντρικής έννοιας ΚΕ Καταγραφή περιφερειακών εννοιών ΠΕ Εντοπισμός σχέσεων ΚΕ-ΠΕ 2. Δημιουργία Σχεδιαγράμματος – Χαρτογράφηση έννοιας ΧΕ Τοποθέτηση Κ.Ε Σύνδεσμος- Λειτουργική σχέση ΚΕ και Π.Ε Υποκατηγοριοποίηση ομαδοποίηση Π.Ε Σύνδεσμος- Λειτουργική σχέση μεταξύ Π.Ε

3. Κατασκευή Σχεδιαγράμματος στο Kidspiration Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων Επισήμανση βασικών δεξιοτήτων Επεξήγηση –χρήση δεξιοτήτων βάση λειτουργικής ανάγκης Ανάπτυξη – αναβάθμιση σχεδιαγράμματος βάση ευελιξίας προγράμματος (Εικόνα –Ήχος, Χρώματα) 4. Παρουσίαση θέματος

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ - Kidspiration Ηλεκτρονική Χαρτογράφηση εννοιών Ανοικτό Λογισμικό Δημιουργικότητα Διαθεματικότητα Ηλικιακή ευελιξία Φιλικό στο χρήση Ευκολία χρήσης Δυνατότητα Χρώματος, εικόνας, ήχου Δυνατότητα φύλαξης με άλλες μορφές εγγράφων

ΤΡΟΠΟΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1. Αρχική αξιολόγηση Εντοπισμό των προυπάρχουσων γνώσεων Σχεδιασμός διδακτικής παρέμβασης Αφόρμηση Εντοπισμός παρερμηνειών – Θεραπευτική παρέμβαση 2. Τελική αξιολόγηση Αποτίμηση τελικού αποτελέσματος Αξιολόγηση Μαθητή, Δασκάλου, Προσέγγισης

3. Αρχική και Τελική αξιολόγηση Σύγκριση διάσταση Ποσοτική σύγκριση – Προσθήκη νέων εννοιών Ποιοτική σύγκριση- Διαφοροποίηση τρόπου σύνδεσης και ανάπτυξης εννοιών 4. Επεξεργασία μαθήματος Άγνωστο θέμα προς διερεύνηση Καθορισμός κεντρικού θέματος Κατάθεση πηγών (Βιβλίο, Φυλλάδιο, Εγκυκλοπαίδεια, Διαδίκτυο) Μελέτη πηγών και άντληση πληροφοριών Καταγραφή πληροφοριών Χαρτογράφηση

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΗΥ στη τάξη Σταθμός - Γωνιά ΗΥ Εργασία σε ομάδες (Τετράδιο, Βιβλίο, ΗΥ) Κυλιόμενη εκ-περιτροπής χρήση ΗΥ Ατομική Εντός μαθήματος Ζευγάρια ανά μάθημα Ομάδες ανά ενότητα Μέθοδος Πολλαπλασιαστών Εργαστήριο Πλ Γενική παρουσίαση βασικών στοιχείων προγράμματος Όλη τάξη ανά Ομάδες Διερευνητική