Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ραφαήλ Μωυσής Sc.D. Αντιπρόεδρος ΙΟΒΕ
Advertisements

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Θεόδωρος Κοκκάλας Πρόεδρος Επιτροπής Αστικής Ευθύνης & Επαγγελματικών Ευθυνών Ε.Α.Ε.Ε. Συνοπτική ενημέρωση για τις.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
MARKETING Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Μέχρι χθες • Η Τεχνολογία αφορούσε μια μειονότητα • Η Επικοινωνία ήταν ένας μονόλογος (TV, Radio, Print, s, websites) • Η Εικόνα.
themediabusiness.blogspot.com Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο χώρο
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ « ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ » ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΓΕΤ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013 (
Δυνατότητες Χρηματοδότησης στην Ανατολική Ευρώπη Αρης Ικκος JBR Hellas.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Η αγορά της Ουκρανίας και οι προοπτικές ανάπτυξης των διμερών οικονομικών και εμπορικών σχέσεών της με την Ελλάδα.
Η συνεισφορά των μικρομεσαίων υπαίθριων αθλητικών διοργανώσεων στην τοπική τουριστική ανάπτυξη Κ. Αλεξανδρής, PhD Επίκουρος Καθηγητής, ΑΠΘ, ΤΕΦΑΑ Μέλος.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΝΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ & « ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ » ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ « ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ & LOGISTICS» 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.
Μιχάλης Λαμπρινός Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων 8ο Εξάμηνο - Τμήμα Οργάνωσης και Διοιήκησης Επιχειρήσεων.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Στρατηγική διοίκησης προϊόντος, γραμμής προϊόντος και μάρκας
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Στόχευση - Τοποθέτηση.
Στρατηγικό Μάρκετινγκ Εισαγωγή
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κοστολόγηση Ενότητα 3: Ροή εργασιών γραφικών τεχνών – Χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Στρατηγικές συμμαχίες και δίκτυα Dr. Γεώργιος Μιχαήλ Κλήμης.
ΜΑΘΗΜΑ 4 Ο – 5 Ο. Η Ανάλυση SWOT εξετάζει τα Ισχυρά (Strengths) και Αδύναμα σημεία (Weaknesses) μιας επιχείρησης, τις Ευκαιρίες (Opportunities) και.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΑΙΜΟΠΟΙΗΣΗ Έλενα Σολωμού Αιματολόγος Λέκτορας Παθολογίας
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Ορισμός τουρισμού ● Πολλές είναι οι προσπάθειες που έχουν γίνει για να δoθεί ένας επακριβής ορισμός του Τουρισμού. Από τα κύρια χαρακτηριστικά.
Διάλεξη 4 η (2013 – 14) Στρατηγικες Καινοτομιας και Αναπτυξη Καινοτομων Προιοντων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Γιώργος Μαυρομμάτης.  In 2015, 244 million people, or 3.3 per cent of the world's population, lived outside their country of origin. The majority of.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Δρ Φώτης Κιλιπίρης, καθηγητής Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Φιλοξενίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 2: Διάλεξη 2 Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής.
Κοστολόγηση Ενότητα 2: Δομή επιχειρήσεων γραφικών τεχνών και χαρακτηριστικά σύγχρονων τεχνολογιών Δρ. Αναστάσιος Ε. Πολίτης, Αναπληρωτής Καθηγητής Τεχνολογία.
Διάλεξη 3 η (2014– 15) Θεωρητικά Μοντέλα Ανάπτυξης Καινοτομίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης & Τμήμα Οικονομικών ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ‘ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Τμηματοποίηση – Στόχευση - Τοποθέτηση
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 3: Στρατηγική & Marketing Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικότητα. Διάλεξη 2: Επιχειρηματικό Περιβάλλον Εμπεριέχει αποσπάσματα από διαλέξεις των: Ειρήνη Βουδούρη, Eric Soderquist, Παύλου Δημητράτου.
Ανάλυση Ανταγωνισμού. Ανάλυση Ανταγωνισμού: τύποι ΠΟΛΛΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΛΙΓΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣΕΝΑΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ Μονοπωλιακός Ανταγωνισμός Διαφοροποιημένο.
Δημιουργια ανταγωνιστικων πλεονεκτηματων
Υπευθ. μαθήματος : Ιωάννης Οικονομόπουλος Συνδιδάσκων: Ιωάννης Μπόσης
Διάλεξη 3η Προσανατολισμός Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα «Γιατί Αποτυγχάνουν οι Εταιρίες/επιχειρήσεις;» Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Γιαννάκης Θεοδούλου Φυσικός - Επιχειρηματίας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία.
Διάλεξη11η: Επαναληπτική Διάλεξη
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης ΕΠ «Βόρειο Αιγαίο»
ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ & ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ
Louis plc Presentation
10. Πολιτικές της ΕΕ για την προώθηση της ΚτΠ
Ευαγγελία Παρίση PhD Διοίκηση επιχειρήσεων
Φιλίππα Χατζησταύρου 8/11/2018
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία

Ορισμός Είναι οτιδήποτε διακρίνει –διαφοροποιεί με ευνοϊκό τρόπο μια επιχείρηση ή τα προϊόντα της από τους ανταγωνιστές της στα μάτια των καταναλωτών Βασικά χαρακτηριστικά Να είναι σημαντικό ώστε να κάνει τη διαφορά μεταξύ των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων Να αξιολογούνται & να εκτιμώνται σωστά από τους πελάτες Να είναι σπάνια & σύνθετα Να αντιγράφονται δύσκολα & να μην υπάρχουν ικανοποιητικά υποκατάστατα τους Να είναι διατηρήσιμα ώστε η επιχείρηση να αντιμετωπίζει με επιτυχία τις αλλαγές στο περιβάλλον Ανάπτυξη διατηρήσιμου και βιώσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος 2

Εντοπισμός πηγών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Ποιες είναι οι επιτυχημένες επιχειρήσεις διαχρονικά? Ποια είναι τα στοιχεία που συνεισφέρουν στην επιτυχία τους? Ποια είναι τα πιο σημαντικά καθοριστικά κίνητρα του πελάτη? Τι είναι πραγματικά σημαντικό για τον πελάτη? Ποιες είναι οι κύριες δραστηριότητες που παρέχουν αξία στον πελάτη? Ποια είναι τα σημαντικά συστατικά στοιχεία του κόστους? Ποια είναι τα εμπόδια κινητικότητας στη βιομηχανία? 3

Ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πρέπει να βασίζεται : Κάτι που κατέχει η επιχείρηση και το οποίο υπερτερεί του ανταγωνισμού Περιουσιακά στοιχεία Η δυνατότητα της επιχείρησης να κάνει κάτι καλύτερα από ότι οι ανταγωνιστές της Ικανότητες

Περιουσιακά στοιχεία Ικανότητες Παραδείγματα Όνομα μάρκας Κατοχή πρώτων υλών Πρόσβαση σε αποτελεσματικά δίκτυα διανομής ή χαμηλού κόστους Χρηματοοικονομική δομή Τοποθεσία λιανεμπορίου Περιουσιακά στοιχεία Εξειδικευμένη γνώση Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη Ικανότητες χρήσης τεχνολογίας Ταχύτητα ανταπόκριση στις αλλαγές Εμπειρία στον σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων Ικανότητες

Ο σωστός σχεδιασμός περιουσιακών στοιχείων και ικανοτήτων και ο τρόπος με τον οποίο η εταιρία χρησιμοποιεί αυτούς τους συνδυασμούς χαράζουν το δρόμο για την απόκτηση και τη διατήρηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

Πιθανά διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα Φήμη για ποιότητα Εξυπηρέτηση πελάτη – υποστήριξη προϊόντος Αναγνώριση ονόματος – υψηλό προφίλ Διατήρηση ικανού μάνατζμεντ Παραγωγή χαμηλού κόστους Χρηματοοικονομικοί πόροι Προσανατολισμός στον πελάτη – ανατροφοδότηση- έρευνα αγοράς Εύρος προιοντικής γραμμής Τεχνική υπεροχή Εγκαταστημένη βάση ικανοποιημένων πελατών Τμηματοποίηση – εστίαση Χαρακτηριστικά προϊόντος – διαφοροποίηση Συνεχιζόμενη καινοτομία παραγωγής Μερίδιο αγοράς 7

Πιθανά διατηρήσιμα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα 15. Μέγεθος- τοποθεσία διανομής 16. Προιοντική προσφορά χαμηλής τιμής –υψηλής αξίας 17. Γνώση της επιχείρησης 18. Πρωτοπορία- πρώιμη είσοδος στη βιομηχανία 19. Αποδοτική – ευέλικτη παραγωγή 20. Αποτελεσματικό ανθρώπινο δυναμικό πωλήσεων 21. Γενικές ικανότητες μάρκετινγκ 22. Κοινό όραμα- κουλτούρα 23. Στρατηγικοί στόχοι 24. Πολύ γνωστή μητρική επιχείρηση 25. Τοποθεσία 26. Αποτελεσματική διαφήμιση – εικόνα 27. Επιχειρηματικότητα 28. Καλός συντονισμός 8

Ρόλος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Προκειμένου η επιχείρηση να ανταγωνιστεί με επιτυχία απαιτούνται πολλαπλές δυνάμεις υποστήριξης Οι επιχειρήσεις αναφέρουν πολλά διατηρήσιμα πλεονεκτήματα και όχι μόνο ένα

Ρόλος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα παρέχει σε μια επιχείρηση τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια βιώσιμη κατάσταση στην αγορά στην οποία δραστηριοποιείται Θα έχει περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες από τους ανταγωνιστές της, οι οποίοι θα είναι λιγότερο ευαίσθητοι στις ανταγωνιστικές προσφορές Θα κερδίσει επιπλέον μερίδιο αγοράς το μερίδιο αγοράς θα μεταφραστεί σε περισσότερα κέρδη τα οποία θα χρηματοδοτήσουν την Ε&Α για βελτίωση προϊόντων, να επενδυθούν σε μηχανολογικό εξοπλισμό, να βελτιώσουν ανθρώπινες ή οργανωσιακές δεξιότητες

Προσανατολισμός στην αγορά Δημιουργία κουλτούρας προσανατολισμού στην αγορά, η οποία διαμορφώνει την κατάλληλη συμπεριφορά της εταιρίας που συνεπάγεται απόδοση μεγάλης αξίας προς αυτήν από τους αγοραστές Συνιστώσες τρόπου συμπεριφοράς Προσανατολισμός στον πελάτη Επαρκής κατανόηση των αγορών στόχων για τη δημιουργία υπερέχουσας αξίας. Δημιουργία αξίας αυξάνοντας τα οφέλη ή μειώνοντασ το κόστος για τον πελάτη Προσανατολισμός στους ανταγωνιστές Κατανόηση των βραχυπρόθεσμων δυνατοτήτων και αδυναμιών και των μακροπρόθεσμων στρατηγικών Λειτουργικός συντονισμός Συντονισμένη χρησιμοποίηση των εταιρικών πόρων για τη δημιουργία υπερέχουσας αξίας για τους πελάτες στόχους

Στρατηγικές για διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Στρατηγικές για διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Βάσεις ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Παράγοντες που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Διαφοροποίηση μάρκετινγκ Ιδιαιτερότητα προϊόντος Υποστήριξη μετά την πώληση Ποιότητα Όνομα μάρκας Διανομή Τεχνολογία Γραμμή προϊόντος Ηγεσία κόστους Αποτελέσματα κλίμακας Αποτελέσματα εμπειρίας Έλεγχος κόστους Παραγωγικότητα Εστίαση Τμήμα πελατών Γεωγραφική π[περιοχή Τιμή τεχνολογία

Προσανατολισμένη στην αγορά Προσανατολισμένη στον ανταγωνισμό Θέση (αγορά) με κριτήριο την ανταγωνιστική θέση & τους στόχους Προσανατολισμένη στην αγορά Προσανατολισμένη στον ανταγωνισμό Σπρώχνει τα όρια Ηγέτης Διεκδικητής Παραμένει εντός ορίων Αποφεύγει τον ανταγωνισμό Ακόλουθος

Κατηγορίες επιχειρήσεων ΗΓΕΤΕΣ Προσπαθούν να προστατεύσουν και να διατηρήσουν τη θέση τους στην αγορά, πιέζουν τα όρια για διεύρυνση της αγοράς ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ Παρακολουθούν στενά και συστηματικά ότι κάνει ο ηγέτης, διατηρούν συγκεκριμένη σειρά δράσεων, πιέζουν τα όρια για διεύρυνση της αγοράς ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ Παρακολουθούν στενά και συστηματικά ότι κάνει ο ηγέτης και ο διεκδικητής, προσπαθούν να περιορίσουν ή να αντιγράψουν τισ δράσεις τους μερικές φορές, παραμένουν στα ασφαλή όρια τους στην αγορά ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΤΓΩΝΙΣΜΌ Έχουν επίγνωση των ισχυρών σημείων και των αδυναμιών τους έναντι του ανταγωνισμού και τον αποφεύγουν, παραμένουν στην γωνία της αγοράς (niche) και ενίοτε γίνονται ηγέτες του περιορισμένου τρήματος όταν είναι αυτό αρκετά μεγάλο

Στρατηγικές για ηγέτες Σκοπός : να παραμείνουν μακροπρόθεσμα πρώτες σε κερδοφορία Επίτευξη σκοπού : Με την αύξηση της ζήτησης για τα προϊόντα τους – προσέλκυση νέων χρηστών , εφαρμογή νέων χρήσεων, αυξημένος βαθμός χρήσης του προϊόντος Με την προστασία του μεριδίου αγοράς που κατέχουν – συνεχής καινοτομία, ικανοποίηση των πελατών με το μέγεθος, τη συσκευασία, την τιμή, χαμηλές τιμές και ισχυρή προβολή του προϊόντος Με την αύξηση του μεριδίου αγοράς που κατέχουν – νέα προϊόντα, χαμηλές τιμές και ισχυρή προβολή του προϊόντος

Στρατηγικές για διεκδικητές – ακολούθους Επίτευξη σκοπού : Καινοτομία στην ανάπτυξη νέων προϊόντων ή τον επανασχεδιασμό υπαρχόντων προϊόντων Προβολή – χρήση δημιουργικής και αποτελεσματικής διαφήμισης και προσωπικής πώλησης Πλεονέκτημα τιμής- προσφορά εξίσου καλού αλλά χαμηλότερης τιμής προϊόντος από τον ηγέτη, κατοχύρωση της θέσης στην αγορά και στη συνέχεια αύξηση της τιμής αντανακλώντας πλήρως την αξία του προϊόντος

Στρατηγικές για niche αγοράς Σκοπός : ανάπτυξη εξειδικευμένης εμπειρίας σε ένα μικρό τμήμα της αγοράς Αναγκαίες συνθήκες : Μικρό τμήμα αγοράς ώστε να μην χτυπηθεί από μεγάλες επιχειρήσεις πλευρικά Αρκετά μεγάλο τμήμα αγορά ώστε να εγγυάται στην επιχείρηση οικονομικά οφέλη και ανάπτυξη Ειδίκευση στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης, στην παραγωγή προϊόντων γοήτρου, κλπ.