Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
LET’S DO IT GREECE ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΚΡΙΝΗΣ.
Advertisements

Social Media: Option or Necessity? Dr. Xenia Ziouvelou Athens Information Technology eThemis, Nov. 2014, Athens, Greece.
Our civic actions October 2014 Οι εθελοντικές μας δράσεις Οκτώβριος 2014.
What time is it? Όταν η ώρα είναι ακριβώς μία, πέντε, δέκα κλπ., χρησιμοποιούμε τη φράση o’clock. For example: it’s one o’clock Aκριβώς - o’clock.
KAΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ (KALLITEHNIKO GYMNASIO GERAKA)
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Ταμείο Ευημερίας Υπαλλήλων ΑΤΗΚ Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση 29 Οκτωβρίου 2015 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗ ΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ή ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ Exh. 2.2.
BOHEMIA & GREECE VIP’S GROUP ... ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟΣ & ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΛΟΣ INTERNATIONAL REAL ESTATE & INVESTMENT GROUP.
Day 45: I want a new computer JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Τεχνογνωσία εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας Ώρα 19:00 46η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012 Περίπτερο Α΄ Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου 2012 Ημερίδα Σάββατο,19 Μαϊου.
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ TOPIKH ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ ΑΓΑΠΗΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (ΠΕ02) 4 o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΑΛΕΩ.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου. Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ): μια γνώση αποκλειστική των εκπαιδευτικών Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου (ΠΓΠ):
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ 2η
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ψίθυροι παιδιών – Ψίθυροι Ελλάδας Murmors of children – Murmors of Greece Συνεργάστηκαν: Γιαπιτζάκη Μαρία, εκπαιδευτικός Α/θμιας, Κολλιάς Σπυρίδων,
SURVIVOR GREECE 2017.
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ & ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ
ΘΕ 4 ΑΞΙΕΣ/1.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Α΄Λυκείου
Ο ΚΗΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
QUESTIONNAIRE RESULTS – ALL COUNTRIES
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΑΝ ΘΕΣ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
BOCA SPORT ΑΘΗΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ BOCA CUP ΔΙΕΘΝΕΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ 2017
Dick Hebdige «Υπο-κουλτούρα: το νόημα του στυλ» Κεφ. 7ο & Κεφ. 8ο
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Μεταναστευτικό Αιγαίο
judo Γιώργος Πατάπης Στέφανος Τσιμής Έλενα Καραδήμου Ανέστης Ανδριανός
Ενέργεια και περιβάλλον
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 40 ΓΕΛ Πατρας Σχ. Έτος
Εθελοντικό Σωματείο WEBSITE: GROUP: PROFILE:
Κλειστά πλαστικά κανάλια
Διγενης ακριτας Έπος ή μυθιστόρημα;.
Thessaloniki ' th National Selection Conference of EYP Greece
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Επιτροπή Αγώνων σε Δημόσιο Δρόμο και Βουνό
1o Δημοτικό Σχολείο Χίου
Θέμα: «Young reporters of our local community»
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
מעגלי זרם ישר המורה: גיא טמיר *מבוסס על המצגת של אמיר ברבר
ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ Σχολικό έτος
ΑΠΟΣΤΑΞΗ Distillation.
A Junior Achievement Company
c’ est la vie 8th Junior highschool of kalamaria, greece
ATHANASIOS SAVVAKIS President Federation of Industries
Φυσική για Μηχανικούς Ενέργεια Συστήματος
3Ω 17 V A3 V3.
Σ.Ε.Γ.Α.Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Σχέδιο Δράσης Διάδοσης και Ενημέρωσης ΣΔΑΕ Δήμου Κηφισιάς
Δημοτικό Σχολείο Λυκαβηττού (Κ.Α’ )
Πολιτική για τη δημιουργία Φιλικών Πόλεων για τα άτομα με Άνοια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Θέλετε διαφορετική εικόνα σε αυτή τη διαφάνεια; Επιλέξτε.
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιστημονική Συνάντηση για τον Εθελοντισμό και την Αλληλεγγύη

52ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παρουσίαση: Σχωρτσανίτης Βασίλειος Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Κουνάδη Όλγα Παλούκου Γεωργία Πανούτσου Ουρανία

Τάξεις που συμμετείχαν Β΄ Τάξη Γ΄ Τάξη Δ΄ Τάξη

Πλαίσιο υλοποίησης Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων της Δ/νσης Π/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας Τμήματα Αγωγής Υγείας – Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Στόχευση δράσεων Κεντρικός άξονας του προγράμματος: Περιβάλλον – Ανακύκλωση Ωφελούμενη ομάδα / αντικείμενο: Προστασία φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος Άλλοι ωφελούμενοι: Διαφορετικές ομάδες πληθυσμού μέσω δράσεων όπως η αιμοδοσία και το φιλανθρωπικό παζάρι.

Δράσεις Εθελοντική αιμοδοσία Συμμετοχή στο φιλανθρωπικό παζάρι για τη «Φλόγα» Παζάρι για την «Κιβωτό της Αγάπης». Δράσεις για ανακύκλωση: «Το χαρτί του μέλλοντός μας» – «Ευέλικτα καπάκια» - «Γωνιές ανακύκλωσης: χαρτί – γυαλί – αλουμίνιο - μπαταρίες».

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Φιλανθρωπικό παζάρι στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Συνεργασία με τους «Patrinistas» με δράση για τα οφέλη της ανακύκλωσης

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Γωνιές ανακύκλωσης

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Γωνιές ανακύκλωσης

Δράσεις Δράση ευαισθητοποίησης τοπικής κοινωνίας στο πλαίσιο της εβδομάδας εθελοντισμού με αφίσα 10μ στην περίφραξη του σχολείου Επίσκεψη στο Δήμο Πατρέων: Αίτημα για διαμόρφωση ακάλυπτου χώρου απέναντι από το σχολείο και καθαρισμό της κοίτης του Γλαύκου.

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Εβδομάδα εθελοντισμού

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Συνάντηση με τον δήμαρχο:

Δράσεις Συμμετοχή στη δράση “Let’s do it Greece”- Καθαρισμός της παραλίας Κάστρου Ρίου σε συνδυασμό με πρόγραμμα της Helmepa Junior. Συμμετοχή στην έκθεση «Αναδημιουργώ ανακυκλώνοντας».

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Let’s do it Greece

Στιγμιότυπα από τις δράσεις μας Συμμετοχή στην έκθεση «Αναδημιουργώ ανακυκλώνοντας»

Διασύνδεση δράσεων Κοινά στοιχεία των διαφορετικών δράσεων: Με τις δράσεις προσπαθήσαμε να καλύψουμε όλες τις συνιστώσες της έννοιας της ενεργού πολιτειότητας. Από τη φιλανθρωπία και την αλληλεγγύη έως τον εθελοντισμό και την έννοια του ενεργού πολίτη που νοιάζεται για τα κοινά .

Συνεργασίες - Συνέργειες Φορείς που συμμετείχαν στις δράσεις μας: Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου. Σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών Καραμανδάνειου Νοσοκομείου Παίδων Τμήμα αιμοδοσίας Π.Γ.Ν. Ρίου Σύλλογος παιδιών με καρκίνο «Φλόγα» «Κιβωτός της αγάπης»: Φιλανθρωπικό σωματείο παιδιών με αναπηρία.

Συνεργασίες - Συνέργειες Φορείς που συμμετείχαν στις δράσεις μας: ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ – Το χαρτί του μέλλοντός μας «Patrinistas» - «Gefyristas» - «6ο Σύστημα Ναυτοπροσκόπων Ρίου» - 15ο Γυμνάσιο Πατρών «Helmepa Junior». - Λιμενικό Σώμα Δήμος Πατρέων - Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας Τμήμα Αγωγής Υγείας, Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Τμήμα Πολιτιστικών Ν. Αχαϊας

Επίδραση του προγράμματος στους μαθητές Επίδραση του προγράμματος στους μαθητές Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν στην έννοια του εθελοντισμού και του ενεργού πολίτη. Ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στις δράσεις που είχαν θέμα την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος Παράλληλα ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα προσφοράς στο συνάνθρωπο (αιμοδοσία – παζάρι για Φλόγα – Κιβωτό της αγάπης

Συνέχιση – συνέπεια στην εθελοντική δραστηριότητα Συνέχιση – συνέπεια στην εθελοντική δραστηριότητα Προκειμένου να γίνει η εθελοντική κοινωνική προσφορά στάση ζωής για τους μαθητές, στο μέλλον θα... Συνεχιστούν όλες οι δράσεις που αφορούν την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος Θα συνεχιστούν οι εθελοντικές δράσεις προσφοράς στον συνάνθρωπο

Το μεγαλύτερο όφελος από την ανάπτυξη του προγράμματος ήταν Το μεγαλύτερο όφελος από την ανάπτυξη του προγράμματος ήταν Η ευαισθητοποίηση και η μεγάλη ανταπόκριση των μαθητών στο μεγάλο ζητούμενο της εποχής μας, την προστασία του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα στο ευαίσθητο θέμα της ανακύκλωσης και της διαχείρισης των απορριμμάτων. Η εμπλοκή του συνόλου της σχολικής κοινότητας με το πρόγραμμα (υπόλοιποι εκπ/κοί - γονείς – τοπική κοινωνία)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΓΑΛΟΙ ΔΩΡΗΤΕΣ - ΔΩΡΗΤΕΣ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ