To Φωτόδεντρο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Advertisements

Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (WIKI) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (WIKI) ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1o Πανελλήνιο.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η διαδικασία κατα μάθημα. 1ο μάθημα: Ερωτηματολόγια γραπτά + προφορικά  Εισαγωγή στο θέμα με video (βιοκλιματικό σπίτι) και p.point Γενικές πληροφορίες.
«Ποιος είναι αυτός που…»
Γιάννης Ρίτσος.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
Στην Κύπρο για διακοπές ΤΑΞΗ Δ΄ Ενότητα 1 3 η Παρουσίαση (Διεθνή Αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου)
6 ο Γυμνάσιο Πατρών Καλώς ήρθατε στη wiki τάξη του Γ 2.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ 15. Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα Και πατάμε το sign in.
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Γίνε μέλος ενός wiki Για να μπορέσεις να δουλέψεις στο δικό μας wiki της Οικιακής Οικονομίας (υπάρχουν και άλλα) πρέπει.
ΜΠΟΡΝΤΟ-ΓΑΛΛΙΑ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ – ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Σμαράγδα Φαρίδου, Θεολόγος Φίλιππος Βοϊδομάτης, Γεωλόγος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Γιατί θέλω τον OLPC XO. Γιατί είναι οικολογικός ● Καταναλώνει ελάχιστο ή καθόλου ρεύμα ● Μειώνει τη χρήση χαρτιού ● Προωθεί την ανάγκη για ψηφιοποίηση.
Η πλατφόρμα Moodle στο Βαρβάκειο: δημιουργία, συντήρηση και διδακτική αξιοποίηση Διονύσης Λαμπρινίδης Μαθηματικός.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
 Ένα δίκτυο διασυνδεμένων δικτύων παγκόσμιας κλίμακας που επιτρέπει την επικοινωνία εκατομμυρίων χρηστών κάθε στιγμή και από κάθε μεριά του πλανήτη.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΡΟΥΣ Οι νέες διαστάσεις του διαδικτύου web 2.0 Μαρία Β. Χατζή Δασκάλα, Δρ. Διδακτικής των Φ.Ε. Επιμορφούμενη ΠΑΚΕ.
E RASMUS E RASMUS + Το Erasmus+ είναι το Πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που καλύπτει τους τομείς της Εκπαίδευσης, της Κατάρτισης, της.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
WEB 2.
Προτάσεις για τη δημιουργία προϊόντων προώθησης εκπαιδευτικών ιστολογίων στα πλαίσια της μαθησιακής κοινότητας ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Κατεύθυνση Παιδαγωγική.
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Ε΄ ΤΑΞΗ: ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ:
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΝΔΡΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
AudioTool – podcasting, sound
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου,
Πως ηταν τοτε και πως ειναι τωρα
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
1)Αφού ακολουθήσουμε τον σύνδεσμο βρισκόμαστε εδώ
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Δημιουργώ με το Animoto ένα μήνυμα για την Ιστορία
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ π. Χ. ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
Το εκπαιδευτικο λογιςμικο
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση
Από τον Web 1.0 στον Web X
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Πολιτιστικών Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Σχ. Έτους Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Π.Θ. Γ΄ Δ.Δ.Ε. Αθήνας.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΗΜΑΝΣΗΣ HTML 5
πολιτιστικό πρόγραμμα
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Ομήρου Ιλιάδα Ζ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Πρόσβαση και Περαιτέρω Χρήση Δημόσιας Πληροφορίας Η πλευρά του Χρήστη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

To Φωτόδεντρο

Εισαγωγή Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ» Το Φωτόδεντρο είναι το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αποτελεί τον Εθνικό Συσσωρευτή Εκπαιδευτικού Περιεχομένου με μεταδεδομένα από : συλλογές ψηφιακών πόρων ψηφιακές βιβλιοθήκες αποθετήρια άλλων φορέων και τα οποία θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στη διαδικασία μάθησης. Στοχεύει να αποτελέσει την υποδομή πάνω στην οποία, διάφορων τύπων υπηρεσίες (όπως θεματικά ή γεωγραφικά portals), θα μπορούν να αναπτυχθούν με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Σχεδιάστηκε και αναπτύσσεται από το ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ στο πλαίσιο του «Ψηφιακού Σχολείου» για να αποτελέσει το κεντρικό σημείο πρόσβασης στο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

Χαρακτηριστικά του Φωτόδεντρου Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ» Αποθηκεύει επαναχρησιμοποιήσιμα μαθησιακά αντικείμενα που: είτε αναπτύσσονται από εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο του εμπλουτισμού των σχολικών βιβλίων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είτε έχουν δημιουργηθεί στο πλαίσιο άλλων έργων που χρηματοδοτήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) είτε έχουν επιλεγεί από άλλες πηγές. Σύνδεσή του με Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του «Ψηφιακού Σχολείου», διευκολύνοντας στην εύρεση εκπαιδευτικού υλικού στην ένταξη και αξιοποίησή σε εκπαιδευτικά σενάρια και μαθήματα. Είναι ανοιχτό σε όλους.

Απλά Μαθησιακά Αντικείμενα Σύνθετα Μαθησιακά Αντικείμενα Μαθησιακά Αντικείμενα του Φωτόδεντρου Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ» Απλά Μαθησιακά Αντικείμενα Εικόνα Αναπαραστάσεις δεδομένων Ήχος Βίντεο Κείμενο Μοντέλο Σύνθετα Μαθησιακά Αντικείμενα Προσομοίωση Έργο Εκπαιδευτικό Σενάριο - Σχέδιο μαθήματος Πείραμα Οδηγός Παιχνίδι ρόλων Εφαρμογή Διδακτικό εγχειρίδιο Εκπαιδευτικό παιχνίδι Αξιολόγηση Παρτιτούρα Ιστοσελίδα Ασκήσεις πρακτικής Χάρτης Webblog Μελέτη περίπτωσης Πηγή-Αναφορά Wiki Ανοιχτή δραστηριότητα Παρουσίαση Webcasts Διερεύνηση Επίδειξη Μέσο κοινωνικής δικτύωσης Ερευνητική δραστηριότητα Μάθημα Γλωσσάρι

http://photodentro.edu.gr

Παράδειγμα μαθησιακού αντικειμένου

http://photodentro.edu.gr/oep/