Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Advertisements

CULT-RURAL Η κοινωνικό-πολιτισμική συγκρότηση της ταυτότητας των αγροτικών κοινωνιών: από το υλικό στο συμβολισμό.
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Νεαπόλεως
Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ Βασικές έννοιες: μητρική γλώσσα Μητρική γλώσσα Η γλωσσική μορφή με την οποία έρχεται σε επαφή το παιδί.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝ Συνεργατική Δημιουργία Τέχνης για την Μείωση της Περιθωριοποίησης.
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου
ΑΓΩΓΗ ΖΩΗΣ Διαπολιτισμική εκπαίδευση
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Cultural awareness and expression Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα. Jean-Pierre Vernant.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
5 η διάλεξη: 30/3/2015 Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 37. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΥΜΝΟΠΟΥΛΟΥ 3122 ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟ 2014 ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ Δ. (2004). ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Η κριτική του Ορθού Λόγου
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
Νεοελληνική μεταπολεμική ποίηση: α΄ και β΄ μεταπολεμική γενιά ΕΥ, VIII
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ο ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Το φαινόμενο της έκλειψης Σελήνης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΕΜΑ: «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ.
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Σ.Ηλιάδου-Τάχου, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Φλώρινας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ/ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Debate μεταξύ ομάδων μαθητών με θέμα: ‘Κοινωνικές και Hθικές Διαστάσεις της Αειφόρου Ανάπτυξης: Εγκατάσταση Μεταλλείου στο Εθνικό Πάρκο Kakadu – Αυστραλία.’
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ κ. Αυδίκος Γρ. Ευάγγελος
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Ταυτότητες: Ατομική, Συλλογική, Εθνική, Πολιτισμική
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Εκπαίδευση και μειονότητες
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου bit.ly/maliaras3237

www. youtube. com/watch. v=SyLKP0zUAbc https://www. youtube. com/watch

Ενότητα 1 Η Ελλάδα στον κόσμο σελ.27 Διαβάζω και γράφω- θέμα 4 Ενότητα 1 Η Ελλάδα στον κόσμο σελ.27 Διαβάζω και γράφω- θέμα 4 Πού οφείλονται οι αντιφατικές όψεις της Ελλάδας; Η ιδιαιτερότητα της φυσιογνωμίας της χώρας μας συνδέεται τόσο με τη μακραίωνη ιστορία της όσο και με τις ποικίλες επιδράσεις που δέχτηκε λόγω της ιδιαίτερης γεωγραφικής της θέσης, στο σταυροδρόμι Ανατολής και Δύσης, στο μεταίχμιο (το μέρος ανάμεσα σε δύο αντίπαλα στρατόπεδα) δύο διαφορετικών κόσμων.

Αντιφατικές όψεις της Ελλάδας φιλοξενία-εγκαρδιότητα προς τους ξένους (Ξένιος Ζευς) 2. φυσικές ομορφιές 3. υπερηφάνεια για ιστορικό παρελθόν +παράδοση (αρχαιολογικοί χώροι- μουσεία- πανηγύρια με παραδοσιακή μουσική και χορούς 1. εκμετάλλευση τουριστών ξενοφοβία, εχθρική στάση προς τους μετανάστες, απόρριψη αρμονικής συμβίωσης με διαφορετικές πολιτισμικές ομάδες 2. μόλυνση του περιβάλλοντος ξενομανία-μίμηση ξενόφερτων τρόπων ζωής(ξενόγλωσσες επιγραφές, ξένη μουσική) με κίνδυνο την απώλεια της εθνικής ταυτότητας

4. σεβασμός προς τις αξίες και τις τελετουργίες της ορθοδοξίας (εγκράτεια, λιτή ζωή) 5. ολυμπιακό ιδεώδες 6. ισότιμο κράτος μέλος της ΕΕ 4. αγάπη προς τις υλικές απολαύσεις (καλό φαγητό, γλέντι, έρωτα), ικανοποίηση των αισθήσεων 5. εμπορευματοποίηση αθλητισμού 6. οικονομική κρίση, μείωση παραγωγικότητας- επιχειρηματικότητας, καθυστέρηση εκσυγχρονισμού

Με ποιο τρόπο θα περιορισθούν οι αντιφάσεις; Οι αντιφάσεις που παρατηρούνται στη χώρα μας και έχουν σχέση είτε με την οικονομική ανάπτυξη είτε με αναχρονιστικές αντιλήψεις και αποτελούν παράγοντα στασιμότητας και οπισθοδρόμησης είναι δυνατόν να εξαλειφθούν με τη βοήθεια της παιδείας. Με τη σωστή παιδεία θα καλλιεργηθούν τα στοιχεία εκείνα που προάγουν και ισχυροποιούν τον πολιτισμό.