Хуваагдагчийг хуваагчийн урвуугаар үржүүлнэ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Tonelli-Shanks Algorithm
Advertisements

Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
Σπήλαια και φυσικό περιβάλλον, κύκλος νερού-οικοσύστημα
Λίστες παράλειψης (skip lists) TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Deutsch. Όπως βλέπετε τα Γερμανικά μοιάζουν με τα Αγγλικά Englisch ist ein muss, Deutsch ist ein plus.
Μια Σύγκριση στα Πλαίσια των Αναγκών του Εκπαιδευτικού.
Μάθημα : Βασικά Στοιχεία της Γλώσσας Java
 2003 Prentice Hall, Inc. All rights reserved. 1 Συναρτήσεις στη C++ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή Συστατικά προγράμματος στη C++ Μαθηματικές Συναρτήσεις ( Math.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
1 η Παρουσίαση 1. Ομάδα Μ Συμεωνίδης Πολυχρόνης Βουλγαράκης Δημήτρης Σουλίδης Άγγελος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης Νικόλαος Ζαφείρης Δημήτριος Ζαμίχος.
EXTEND5 LT 2 o Εργαστήριο Οργάνωση Παραγωγής I. Υπενθύμιση! Discrete Event Generators Generator Queues Queue, FIFO.
Ανάρτηση της εργασίας της Διδακτικής Μαθηματικών Ι στο E-class του μαθήματος.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
Ανάρτηση της εργασίας της Διδακτικής Μαθηματικών Ι στο E-class του μαθήματος.
EXTEND5 LT 3-4 o Εργαστήριο Οργάνωση Παραγωγής I.
ABCDEF $ 100 $200 $300 $400 $500 J ΣθPARδY ! Mαth math Mαth JΣθPARδY! was created by GradeAmathhelp.com Mαth JΣθPARδY!
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Έλεγχος Ροής - Παραδείγματα Χειμερινό Εξάμηνο 2015.
ΠΜΣ «Διδακτική των Μαθηματικών» ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ Χ. Λεμονίδης Καθηγητής ΠΔΜ Ακαδ. Έτος: Εφαρμογές (Apps) για Μαθηματικά.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 7: ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 13: Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή Θετικών επιστημών.
Η χρήση της αφήγησης στη διδασκαλία των μαθηματικών Ιωάννα Καϊάφα Υποψήφια Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ενότητα 2: Η Θεωρία Γνώσης στους αρχαίους και οι αντιλήψεις για την νοητική αφαίρεση ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Σχολή.
Ψηφιακά Αποθετήρια Συζήτηση, ορισμός, βασικά χαρακτηριστικά.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ Ενότητα 3: Η έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό.
Άσκηση μοντελοποίησης Χ. Λεμονίδης Μάιος Στόχοι Πρέπει να: Εργαστείτε σε διαφορετικά αυθεντικά έργα, τα οποία βασίζονται στην πραγματικότητα. Αναστοχαστείτε.
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Εργαστηριακό σεμινάριο Χειμερινό εξάμηνο
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Ο αριθμός e και ο νόμος της εκθετικής μεταβολής
Πόσο ψηλός είσαι; Εισάγοντας τις Συναρτήσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας;
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ JAVA
Τι είναι το γραφείοΝεολαίας;
ΤΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
2o Εργαστήριο Οργάνωση Παραγωγής I
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
Ημερίδα για τους Διαδραστικούς Δεκέμβριος 2010 Ειρήνη Περυσινάκη
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python, ΑΠΘ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python Εβδομάδα 1: Βασικά στοιχεία.
Susan Rodger Duke University June 2009
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία (Ενότητα 5 - Μορφολογία)
Ενότητα 2η: Εβδομαδιαίες εργασίες
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ, 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
EL Greek.
Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία (Ενότητα 5 - Μορφολογία)
Η φύση των Μαθηματικών: ο ρόλος και η επιρροή τους
Παρουσίαση 26/09/2005.
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
Classifying plants and animals
Steps Plus News February 26, 2018 Teacher Contact:
Το μπιλιάρδο, το Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο και ο Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης δύο ακεραίων αριθμών   Σωτήρης Γκιουλέας Επιβλέπων Καθηγητής: Ζήνων Λυγάτσικας.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
MATH 1310 Section 5.3.
WEEK ONE VOCABULARY SOCIAL STUDIES History: the study of past events Geography: the study of physical features of the earth Government: the governing body.
Then get out your agenda and fill in this week’s objectives.
I have to take the MAP again?
Curriculum Framework for ESD linked to SGDs Updated and extended version 2016 Reiner Mathar.
Ang Mo Kio Primary School
St. Viator Mathematics Curriculum
Σχετικά με τις βασικές δεξιότητες 18/10/2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Хуваагдагчийг хуваагчийн урвуугаар үржүүлнэ. Энгийн бутархайн Хуваах үйлдэл 7-р анги багш Ц.Дулмаа Хуваагдагчийг хуваагчийн урвуугаар үржүүлнэ. 21-р сургууль

Хуваах үйлдлийн орноор аялцгаая. Үлгэрийн ой Асуултын хотхон Дүрэм журам Мэдлэгийн гол Түүхийн хотхон Бие даалт

Түүхийн хотхон

Өмнөх мэдлэгээ шалгаарай. Н Й A С

Манай орон төдийгүй дэлхийн ихэнх оронд хэрэглэгддэг «математик» гэдэг үг нь эртний грек хэлний μάθημα (máthema, монголоор: сурах, судлах, шинжлэх) ба холбогдох тэмдэг нэр болох μαθηματικός (mathēmatikós, монголоор: сурах, судлахтай холбоотой) гэдгээс гаралтай.

Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх 2 1 Шийдвэрлэх Асуудал 6 3 4 5 Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх

ялга? Зөв бутархай Холимог бутархай Аравтын бутархай 1.7 0.8

Энгийн бутархай ба бүхэл тооны хуваах үйлдэл ? Энгийн бутархай ба бүхэл тооны хуваах үйлдэл ? Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх

Холимог бутархай оролцсон хуваах үйлдэл? Холимог бутархай оролцсон хуваах үйлдэл? Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх

Зөв бутархайг зөв бутархайд хуваах үйлдэл ? Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх

Энгийн ба аравтын бутархайн хуваах үйлдэл ? Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх

Тооны хэсгээр уг тоог яаж олох вэ? Тооны хэсгээр уг тоог яаж олох вэ? Бидний зорилго эдгээр асуудлыг шийдэх

Дүрэм журам

Энгийн бутархай ба бүхэл тооны хуваах үйлдэл? 1) Бүхэл тоог нэг гэсэн хуваарьтай бутархайд шилжүүлж үйлдлийг гүйцэтгэнэ. Холимог бутархай оролцсон хуваах үйлдэл 2) Холимог бутархайг засагдах бутархайд шилжүүлж үйлдлийг гүйцэтгэнэ. .

Энгийн бутархай ба аравтын бутархайн хуваах үйлдэл Аравтын бутархайг энгийн бутархайд шилжүүлж үйлдлийг гүйцэтгэнэ.

Зөв бутархайг зөв бутархайд хуваах? Энгийн бутархайг энгийн бутархайд хуваахдаа хуваагдагчийг хуваагчийн урвуу тоогоор үржүүлнэ. Хураагдахгүй Хураагдна

Мэдлэгийн гол

хариу хариу - - хариу

Үлгэрийн ой

a =? a

Хуваах үйлдлийг гүйцэтгэ? . 7.5

Сургуулийн сурагчдын хэсэг нь 120 бол нийт сурагчдын тоог ол. Сургуулийн сурагчдын хэсэг нь 120 бол нийт сурагчдын тоог ол. 500 576 400

Бие даалт

Сурах бичгийн 45-р хуудас дасгал №5 эхний 2 багана , №8а Сурах бичгийн 45-р хуудас дасгал №5 эхний 2 багана , №8а

Анхаарал тавьсанд баярлалаа