Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
ΑΠΌ ΤΗΝ Γ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΑΣΟΥ. Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.
Η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και η καλλιέργεια του γραπτού και του προφορικού επιχειρηματολογικού λόγου Δ΄Δημοτικό Σχολείο Λατσιών.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Σχολικό έτος Δημοτικό σχολείο Τέμενης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Επιχειρήματα κατά της Αστρολογίας Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.. Το ηλιακό σύστημα Από αριστερά Ήλιος, Σελήνη, Δίας. Ο Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του ηλιακού μας.
Επιχειρήματα κατά της Αστρολογίας Ομάδα ΔΙ.ΑΣ.. Πλανήτες.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Επιχειρηματικός Λόγος
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
EIKONOMAXIA( ) Γκεντζογλάνη Μαρία 02/12/2014.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Μάθημα 6: Η Γεωλογική ιστορία της Ευρώπης και η ορογένεση
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
SAVE THE PLANET Βοηθήστε να σωθεί το περιβάλλον είναι στο χέρι σας!!!
Physics Partizani Μήπως το χρειάζεται να παρακολουθήσει εντατικά μαθήματα Φυσικής;
Μίτωση Μοντέλο Driver. Φάση προσανατολισμού Η συνέχιση της ζωής στηρίζεται στο γεγονός ότι τα κύτταρα διαιρούνται. Για το λόγο αυτό η μελέτη της διαίρεσης.
Αντιλήψεις Γονέων για τη Σχολική Φοίτηση των Διδύμων
’’Καιρός’’ για σωστή διατροφή!! 1 Παρακάτω ακολουθεί η μορφοποιημένη ενότητα «Ισορροπημένη διατροφή», (Φυσική Ε’ Δημοτικού, σελ 38-39).«Ισορροπημένη διατροφή»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Γεννήθηκεστην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του έτους 1452 μ.Χ. Πλήρες όνομα: Leonardo di ser Piero da Vinci Υπέγραφε τα.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
Eποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΗΛΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥΛΗ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ.
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Πατάω ελαφρά στη γη Μειώνω το οικολογικό μου Αποτύπωμα
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιχειρηματολογούμε… Από τους μαθητές της Γ’2

Ο πλανήτης Γη,τελικά, θα σωθεί ή θα καταστραφεί; Ο πλανήτης Γη,τελικά, θα σωθεί ή θα καταστραφεί; Τρόπος εργασίας Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες ανάλογα με το ποια ήταν η θέση μας στον προβληματισμό που έθεσε η δασκάλα.

επιχειρηματολογήσουμε σωστά!!! Χρησιμοποιήσαμε το ανάλογο λεξιλόγιο για να επιχειρηματολογήσουμε σωστά!!!

Ο πλανήτης Γη θα καταστραφεί στο μέλλον! Άποψη ομάδας 1 Ο πλανήτης Γη θα καταστραφεί στο μέλλον! Τα παιδιά εργάστηκαν ομαδικά, συζήτησαν και κατέγραψαν τα επιχειρήματά τους, για να στηρίξουν την άποψή τους!

Άποψη ομάδας 2 Ο πλανήτης Γη δεν θα καταστραφεί! Οι υποστηρικτές της θέσης αυτής συνεργάστηκαν και κατέγραψαν 3 δικά τους επιχειρήματα για να στηρίξουν την άποψή τους!

ανακοίνωσαν τα επιχειρήματά τους Στο τέλος τα παιδιά των 2 ομάδων ανακοίνωσαν τα επιχειρήματά τους και στήριξαν, επιτυχώς, την άποψή τους!