ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Advertisements

Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΞΑΠΛΑΝΤΕΡΗ, M.D., PhD. ΔΕΡΜΑ. Είναι το βαρύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος Αποτελεί το 16% περίπου του σωματικού βάρους Στον ενήλικα η ελεύθερη.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ N. Apostolidis Ph.D.. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ οι βασικές θέσεις & στάσεις οι μετατοπίσεις η αλλαγή κατεύθυνσης τα σταματήματα.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ Αιφνιδιασμός (πρωτεύων - δευτερεύων)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Ετήσια & Ολυμπιακή Προετοιμασία
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Αναπλ. Καθηγητής.
Ειδικη εκπαιδευση ιι Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
Κυτταρική διαίρεση (μίτωση, κυτταρικός κύκλος) Βιολογία
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ η Συνάντηση Έγινε αναλυτική ενημέρωση των μαθητριών και μαθητών που συμμετέχουν στον Όμιλο για.
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΚΤΩΝ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Οδυσσέας Κοψιδάς Ελευθέριος Σαχινίδης
Project τμηματοσ γυναικων
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση 1η Διάλεξη: Εισαγωγή, Δίκαιο & Έγκλημα, Θεωρητικές Προσεγγίσεις/Έννοιες Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος, MSc στις.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ “Η συστηματική διαδικασία της προετοιμασίας των αθλητών για τα ανώτατα επίπεδα της αθλητικής απόδοσης” (Harre, 1987) “Η φυσική, τεχνική, διανοητική, ψυχολογική και ηθική προετοιμασία του αθλητή, με μέσο τη σωματική άσκηση, δηλαδή την επιφόρτιση του οργανισμού” (Κλεισούρας, 1989) N. Apostolidis PhD

ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση του ομαδικού παιχνιδιού η γνώση και εφαρμογή της ομαδικής τακτικής η τελειοποίηση της κινητικής συμπεριφοράς

ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Αερόβια ικανότητα Αναερόβια ικανότητα αναερόβια αγαλακτική αναερόβια γαλακτική Δύναμη αντοχή στη δύναμη μέγιστη δύναμη εκρηκτική δύναμη Ταχύτητα ταχύτητα αντίδρασης ταχύτητα εκτέλεσης ταχύτητα εκκίνησης επιτάχυνση Ευκινησία

ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ειδική ταχύτητα ειδική ταχύτητα αντίδρασης ειδική ταχύτητα εκτέλεσης ειδική ταχύτητα εκκίνησης Ειδική αντοχή Ειδική εκρηκτική δύναμη Ειδική μυϊκή αντοχή

Είναι κληρονομική φυσική ικανότητα ΤΑΧΥΤΗΤΑ Η ικανότητα των μυών να εργάζονται πολύ γρήγορα και με επαναλαμβανόμενο ρυθμό Είναι κληρονομική φυσική ικανότητα Έχει σχέση με το είδος των μυϊκών ινών ταχείας συστολής (λευκές): ταχύτητα βραδείας συστολής (κόκκινες): αντοχή δεν είναι ανεξάρτητη ικανότητα, εξαρτάται από: την εκρηκτική δύναμη την ελαστικότητα των μυών την κινητικότητα των αρθρώσεων το χρόνο αντίδρασης την τεχνική του αθλήματος το βαθμό νευρομυϊκής συναρμογής την ικανότητα χαλάρωσης

χαρακτηριστικά είδη προπόνησης για τη βελτίωσή της: ΤΑΧΥΤΗΤΑ 2 χαρακτηριστικά είδη προπόνησης για τη βελτίωσή της: ταχύτητες μικρών αποστάσεων (20 - 30m) ταχύτητες μ’ εναλλασσόμενο ρυθμό (γρήγορα - σιγά) ταχύτητες με υπερφαλαγγίσεις ταχύτητες 10 - 30m σε κίνηση  ένταση μεγάλη μέχρι οριακή  μεγάλα διαλείμματα μεταξύ των επαναλήψεων στην καλαθοσφαίριση σημασία έχει: - η ικανότητα επιτάχυνσης - η ταχύτητα αντίδρασης - η ταχύτητα εκτέλεσης

ΤΑΧΥΤΗΤΑ 3 Επιτάχυνση είναι η ικανότητα του ατόμου να πετύχει την μέγιστη ταχύτητα στο μικρότερο χρόνο έχει άμεση σχέση με: - την εκρηκτική δύναμη - την τεχνική ικανότητα σε πολλά αθλήματα όπου δεν υπάρχει εκκίνηση από στατική θέση, σπάνια φτάνει στη μέγιστη εκδηλώνεται ενώ ο παίκτης βρίσκεται σε κίνηση κι αυτή η ικανότητα πρέπει να καλλιεργείται

ΤΑΧΥΤΗΤΑ 4 Ταχύτητα εκτέλεσης είναι η ικανότητα της ταχύτατης εκτέλεσης μιας συγκεκριμένης κίνησης βασίζεται στην: - δομή των μυϊκών ινών - ελαστικότητα των μυών - ευκινησία των αρθρώσεων - εκρηκτική δύναμη - νευρομυϊκή συναρμογή - τεχνική επιδεξιότητα

ΤΑΧΥΤΗΤΑ 5 Ταχύτητα αντίδρασης είναι η ικανότητα του ατόμου να αντιδρά σωστά και γρήγορα σε εναλλασσόμενα ερεθίσματα έχει άμεση σχέση με την ικανότητα του νευρικού συστήματος στη λήψη, μεταφορά και διεργασία των ερεθισμάτων

ΤΑΧΥΤΗΤΑ 6 Η ταχύτητα στην καλαθοσφαίριση παρουσιάζεται ως: ταχύτητα χωρίς τη μπάλα ταχύτητα με τη μπάλα (ντρίμπλα) ταχύτητα με τη μπάλα στην εκτέλεση τεχνικών επιδεξιοτήτων ταχύτητα με τη μπάλα στα πλαίσια συνεργασιών με συμπαίκτες ταχύτητα με μπάλα με παρεμβολή ή αντιμετώπιση αντιπάλων ταχύτητα με μπάλα στα πλαίσια ομαδικών κινήσεων και τακτικής

Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Υπάρχει η άποψη ότι, για καλύτερη τεχνική και τακτική απόδοση στην προπόνηση, η έντασή της πρέπει να κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα (60%-80%) και η μέγιστη προσπάθεια να αναπληρώνεται με διαλειμματική προπόνηση χωρίς μπάλα στο γήπεδο ή στο στίβο, όπου το έργο και τα διαλείμματα είναι πιο ελεγχόμενα Αυτό όμως δεν είναι αρκετό, απαιτείται και εξειδικευμένη προπόνηση, δια της οποίας να βελτιώνεται η ειδική φυσική κατάσταση των παικτών Στις αθλοπαιδιές οι φυσικές δυνατότητες των αθλητών εκδηλώνονται στον αγώνα κατά μεγάλο ποσοστό μέσω της τεχνικής και τακτικής τους, άρα η προπόνηση στον τομέα αυτό πρέπει να γίνεται και εξειδικευμένα  Έλεγχος της έντασης της εξειδικευμένης προπόνησης

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (1) Κατά τον προγραμματισμό να λαμβάνονται υπόψη: 1. Οι ενεργειακές απαιτήσεις του αθλήματος 2. Οι φυσικές ικανότητες, που χαρακτηρίζουν τον αθλητή και ο βαθμός συμβολής τους στην απόδοσή του 3. Οι ιδιαιτερότητες του αθλήματος 4. Η έναρξη και η διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (2) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (2) ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ αποκατάσταση από τη συσσωρευμένη φόρτιση της αγωνιστικής περιόδου βελτίωση των βασικών φυσικών ικανοτήτων του αθλητή αερόβια ικανότητα αντοχή στη δύναμη ευκινησία

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (3) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (3) ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ βελτίωση της ειδικής φυσικής κατάστασης του αθλητή αερόβια, αναερόβια ικανότητα γαλακτική αγαλακτική * μέγιστη δύναμη, εκρηκτική δύναμη * ευκινησία με την εξειδικευμένη προπόνηση του αθλήματος ειδική αντοχή ειδική ταχύτητα εκτέλεσης ειδική ταχύτητα αντίδρασης ειδική εκρηκτική δύναμη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (4) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ (4) ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ διατήρηση της φυσικής κατάστασης των αθλητών βελτίωση της τεχνικής ικανότητας των αθλητών βελτίωση των συνεργασιών (ομαδικά) αλλαγές και τελειοποίηση της τακτικής (ομαδικά)  συχνότητα των αγώνων

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Διδασκαλία 15΄ Προθέρμανση 10´ Προθέρμανση 10´ Προθέρμανση 10´ Διδασκαλία 10΄ Προθέρμανση 10΄ Ατομ. Άμυνα 10΄ Β. Τ. 5΄ Β. Τ. 5΄ Προθέρμανση10´ Β. Τ. 10΄ Ατ. Επ. 10΄ Ατομική επίθεση Θεμελίωση Ατομ. Επ. Αμ. 5΄ Αιφνιδιασμός 5΄ και άμυνα 30΄ Ομ. Επ. 15΄ Σουτ 20΄ Θεμελίωση Σουτ 15΄ Θεμελίωση Θεμελίωση Ομ. Αμ. 15΄ Ομ. Επ. & Αμ. 20΄ Ομ. Επ. & Αμ. 15΄ Φ.Κ. 40΄ Ομ. Επ. & Ομ. Αμ. 30΄ Σουτ 15΄ Σουτ 20΄ Σουτ 15΄ Αποθεραπεία 10΄ Ομ. Επ. & Αμ. 20΄ Ομαδική τακτ.20΄ Ομ. Επ. & Κατευθ. διπλό 30΄ Ομ. Αμ. 25΄ Κατευθ. διπλό 25΄ Διπλό 30΄ Κατευθ. διπλό 30΄ Αποθεραπεία 5΄ Φ.Κ. 15΄ Αποθεραπεία Αποθεραπεία 5΄ Αποθεραπεία 5΄ και βολές 10΄