RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Traductores EDT con ANTLR Ejemplo=(2-(4+5)). Ejemplo: a e ; a t e1 λ ft1 λ (e) λ t e1 f t1- te1 nº λ f t1 λ 2 ( e ) λ t e1 f t1+ t e1 nº λ f t1 λ 4nº
Advertisements

Función seno: f ( x ) = sen( x )
NOMINATIVO SINGULAR ORACIÓN COPULATIVA
Presentarsi παρουσιάζομαι
SINTAXIS FUNCIONES DE LOS CASOS. NOMINATIVO SUJETO Ο θεο ε σ ν ATRIBUTO Ο θεο θ νατο ε σιν COMPLEMENTO PREDICATIVO Ο τοι δ μ τοικοι καλο νται.
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 17: Εξοπλισμός ήχου και εικόνας
Από τη μεταφορά του ποιητικού λόγου στις πολυμεσικές μεταφορές των ΤΠΕ
Instructions: •Look at the map and identify all the places. •Maria is staying at the hotel and she is just going out of the door … but where to ??? •Double.
Ηλεκτρισμός-Μαγνητισμός
Serious Games Purposes
Μαγνητική ροή.
7. ΠΗΓΕΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ
Music: Nightengale Serenade
(Μαθητές της Ε’ Τάξης) Δασκάλα Αναστασία Τσίλη Ε΄τάξη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
κεφαλομετρική ανάλυση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ ’ ΤΑΞΗΣ 109 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ « ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ » ΟΝΟΜΑΤΑ : ΑΛΕΞ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΓΙΟΥ.
Διαδίκτυο και Διδακτική της Γλώσσας Δυνατότητες Αξιοποίησης στη Διδασκαλία του Γλωσσικού Μαθήματος Διονύσης Αρκαδιανός.
Εισαγωγή στην Ανάλυση Γλωσσικών Δεδομένων Ενότητα 1: Η ελληνική γλώσσα μέσα από αριθμούς: Μετρήσεις και στατιστική στην υπηρεσία της γλωσσολογίας Γεώργιος.
Η επικοινωνία στην εξ αποστάσεως Κ. Βασιλάκης & Μ. Καλογιαννάκης
Γάιος, Εισηγήσεις (Institutiones)
ΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΗΤΗΣ Ιωάννης Χαμπαίος
RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora.
Υπολογιστική Ανάλυση Λαθών και Συγκριτική Διαγλωσσική Ανάλυση
Litterae latinae Τι είναι;.
…..finalmente (o alla fine)
RICAPITOLAZIONE Della prima lezione.
Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT
1º E.S.O. Tema 2 : La materia. Áreas y Volúmenes.
Ηλεκτρομαγνητισμός Οι πρωταγωνιστές
Il Greco antico: una introduzione
Alessandro Volta (1745 – 1827) Η ΠΡΩΤΗ ΠΗΓΗ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΒΑΛΙΑ ΣΑΝΤΑ, ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΣΙΜΟΥ.
ΘΕΜΑ 1: Νομικές μορφές και Διακυβέρνηση:
European Incubator for Business Ideas (EIBI)
ΘΕΜΑ 4: Λογιστικά και Φορολογίες:
Ονοματεπώνυμο: Σαλβαρίδης Γεώργιος Ημερομηνία: 20/09/2017
Αντιστοιχία δεξιοτήτων – αγοράς εργασίας Η θεωρία συναντά την πράξη
Τι είναι η διαγλώσσα; Γιατί στρέφω το ενδιαφέρον μου στη γλώσσα του μαθητή; Ποιος μίλησε πρώτος για τη σημασία των λαθών στη Γ2;
Εκπαιδευτικές δράσεις σε προγράμματα πληροφοριακής παιδείας:
Γλωσσική ανάπτυξη στη Γ2
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ Οι ηλεκτρικές πηγές δημιουργούν στα άκρα τους την τάση που χρειάζεται για τη λειτουργία ενός ηλεκτρικού κυκλώματος ΕΚΦΕ Αλίμου 2016.
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ «Σήκω ψυχή μου δώσε ρεύμα…» Νίκη Μαματσή Φυσικός.
Ενημερωτική Συνάντηση Γονέων Μαθητών Α΄ Λυκείου Θέατρο Χωρέμη
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
Átomos, moléculas, iones
Ορτέγκα υ Γκασσέτ Ortega y Gasset (Μαδρίτη, 1883 – 1955)
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΗΣΚ
Beta Version.
Προσαρμοσμένη Άσκηση για Όλους – Κινητική Αναψυχή
Εισαγωγή στην Ανάλυση Γλωσσικών Δεδομένων Eνότητα 2: Αρχές Σχεδιασμού & Συγκρότησης Ηλεκτρονικών Σωμάτων Κειμένων (ΗΣΚ) Δρ Μαρία Καμηλάκη, Πανεπιστημιακή.
RETTE PARALLELE TAGLIATE DA UNA TRASVERSALE
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΗΣΚ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Katerina Florou National and Kapodistrian University of Athens, Greece
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ και ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ
Συμπεριφορισμός Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere un’immagine.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ ΑΙΤΙΕΣ ΛΑΘΟΥΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ
RICAPITOLAZIONE Della prima lezione.
Η θεωρία της Δημιουργικότητας (Creativity Theory)
Linguistic Annotation Framework
STRATEGIC GOALS STRATEGIC INITIATIVES BENCHMARKS DATA STRANDS
Δρ Μαρία Καμηλάκη, Διδάσκουσα Π.Δ. 407/80 Φιλοσοφική Σχολή
RETTE PARALLELE TAGLIATE DA UNA TRASVERSALE
Μεταγράφημα παρουσίασης:

RICAPITOLAZIONE ...una volta ancora

ΟΡΙΣΜΟΣ Τα ΗΣΚ γλωσσικής εκμάθησης είναι συλλογές κειμένων, γραπτών ή προφορικών, που έχουν παραχθεί από τους ίδιους τους μαθητές της ξένης γλώσσας. Τα ΗΣΚ γλωσσικής εκμάθησης είναι μεγάλες συλλογές προφορικών κειμένων που έχουν παραχθεί από τους μαθητές της ξένης γλώσσας στην μητρική τους.

Τα ΗΣΚ γλωσσικής εκμάθησης είναι απόδειξη: Της ικανότητας του μαθητή στην μητρική του γλώσσα Της ξένης γλώσσας Της διαγλώσσας

Η έρευνα των Learner Corpora απάντα: Πώς η παρεμβολή της μητρικής γλώσσας επηρεάζει τη μάθηση της Ξένης Γλώσσας; Πώς εμποδίζουν οι συνθήκες της τάξης τη γλωσσική παραγωγή του μαθητή; Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη; Ποιες στρατηγικές αποφυγής υιοθετούν οι μαθητές σε σχέση με τις δομές που δεν υπάρχουν στη μητρική τους γλώσσα ή υπάρχουν σε λανθάνουσα μορφή; Σε ποιες περιπτώσεις γίνεται υπερβολική χρήση δομών ή φαινομένων και σε ποιες ελλιπής; Ποια διδακτική προσέγγιση πρέπει να υιοθετηθεί για την διόρθωση των λαθών Το τελευταίο λάθος!

Επικρίσεις: Χρήσιμο για τους μαθητές είναι να βλέπουν δείγματα λόγου από «ειδικούς» σε κειμενικά είδη που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών και στα ενδιαφέροντά τους, ώστε να στοχεύουν πάντα στην απόκτηση της καλύτερης δυνατής δεξιότητας. Χρήσιμο για τους μαθητές είναι να αποφεύγουν την επαναλαμβανόμενη επαφή με τα λάθη τους γιατί δεν θα μπορέσουν να εμπεδώσουν τις σωστές δομές και θα τους εντυπωθούν οι λανθασμένες. Το δεύτερο λάθος.

Ελλείψεις στη μελέτη: του επιτονισμού της προφοράς της ορθογραφίας της πραγματολογίας ΕΞ’ ΑΙΤΙΑΣ:_ _ _ _

Η χρήση των ΗΣΚ γλωσσικής εκμάθησης ικανοποιεί: Εμπορικούς σκοπούς Προσωπικούς σκοπούς Ακαδημαϊκούς σκοπούς Πολιτικούς σκοπούς

Μαθητικό κοινό ως βάση των ΗΣΚ γλωσσικής εκμάθησης προς σύγκριση: Ίδια μητρική γλώσσα, ίδια ξένη γλώσσα Ίδια ξένη γλώσσα, διαφορετική μητρική γλώσσα Ίδια μητρική γλώσσα, διαφορετική ξένη γλώσσα Διαφορετική μητρική γλώσσα, διαφορετική ξένη γλώσσα Το τελευταίο λάθως