Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος nikpanous@sch.gr 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου mail@3gym-korinth.kor.sch.gr.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Advertisements

Διονύσης Λαμπρινίδης & Μαρία Νέζη. Στο Βαρβάκειο Πειραματικό Γυμνάσιο τα τελευταία 3 χρόνια επιχειρούμε να εισάγουμε τεχνολογίες του web2 στην σχολική.
1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
ΑΝΑΓΚΕΣ Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας.
Το Πάσχα στην Κάλυμνο Τ άξη:A’5 Τ άξη:A’5 Έτος: Έτος: Ονόματα μαθητών: Σιδερούλα Μύτικα,Πόπη Σαμάρκου,Μικέλα Σαμάρκου,Καλλιόπη Τρικοίλη.
Κουκούλης Παράσχος (parkouk) 1 ο Δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου Η Μεγάλη Εβδομάδα αρχίζει από την Κυριακή των Βαΐων το βράδυ, όπου τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου,
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Διδακτική της Πληροφορικής Γιώργος Σούλτης 2009.
ΠΥΡΙΤΙΟ ΟΠΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ Τα είναι οπτικές ίνες; Οι οπτικές ίνες είναι πολύ λεπτά νήματα φτιαγμένα από πλαστικό ή γυαλί, με διάμετρο μικρότερη των 8μm μέσα.
Ομάδα Έργου Μάθηση 2.0 Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μιχάλης Μεϊμάρης Αθήνα, Ιούνιος 2011 έργο Μάθηση 2.0 αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων και κοινοτήτων.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Η 4 Η ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ ΚΟΡΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Β1 ΤΑΞΗ 1.
ΜΠΑΣΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ 1ο Π.Δ.Σ.Θ.-ΑΠ.Θ ΣΤ΄2.  Το Έβερεστ είναι το ψηλότερο βουνό πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, αλλά αν λάβουμε υπόψη την επιφάνεια.
Μακρόχρονη Διατήρηση Βάσεων Δεδομένων: Προβλήματα και Τεχνικές Γιάννης Κωτίδης Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
Αρριανού, Αλεξάνδρου Ανάβαση Ο Αρριανός - με πρότυπο τον Ξενοφώντα – σε 7 βιβλία εξιστόρησε την εκστρατεία του μεγάλου Αλεξάνδρου από την αρχή (336 π.Χ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Ανάλυση ΘΕΜΑ:
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α’ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Ποιοι είμαστε Northwind traders
Bασιλεία Μαυρίδου, ΑΕΜ: 620 Βασιλική Τσολοπούλου, ΑΕΜ: 529
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
WEB 2.
επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν επιδιωκόμενο παραγόμενο προϊόν
Σημείωση: Πρέπει να κάνετε μια δοκιμαστική εκτύπωση αυτών των καρτών σε κανονικό χαρτί, για να εξασφαλίσετε τη σωστή τοποθέτηση πριν από την.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 ΜΑΘΗΤΗΣ:ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΠΡΕΚΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ: Κα ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΘΕΜΑ: ΕΙΔΗ ΓΡΑΦΗΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Α – ΓΡΑΜΜΙΚΗ Β.
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’
ΛΙΜΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης
Ινδιάνοι.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Εργασία Βιολογίας β’ Γυμνασίου
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
Από τον Web 1.0 στον Web X
Αρχιεπισκοπος πασησ Αλβανιας
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός, Δ/ντρια 3ου Γυμνασίου Τρικάλων
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς 9ος διαγωνισμός πρωτοπόρων εκπαιδευτικών microsoft Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
πολιτιστικό πρόγραμμα
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Το ηφαίστειο της Αίτνας
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Northwind traders Ποιοι είμαστε
Η φοίτηση στο ….
Τίτλος παρουσίασης εκπαίδευσης
Οπτικές Ίνες Μαθητές που εργάστηκαν : Γαλακτίδης Παναγιώτης
Εργασία για το μάθημα της Φυσικής Β’ Λυκείου
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς Νίκος Πανουσόπουλος nikpanous@sch.gr 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου mail@3gym-korinth.kor.sch.gr

Λίγα λόγια Η Κίνα αποτελεί την πιο πολυπληθή χώρα του κόσμου. Η γνώση Κινέζικων αποτελεί σημαντικό παράγοντα γνωριμίας της κουλτούρας αυτού του Μεγάλου λαού. Είναι γνωστές οι επιδόσεις των Κινέζων στα μαθηματικά. Παλαιότερα αλλά και τώρα χρησιμοποιούν ειδική συμβολολογία γεωμετρικών σχημάτων για να παρουσιάσουν τους αριθμούς. Τα γεωμετρικά σχήματα γραμμές, κύκλοι τρίγωνα, γωνίες και άλλα χρησιμοποιούνται για την παράσταση των αριθμών.

Διδακτική πρακτική Χρήση της web2.0 ρουλέτας στην εκμάθηση των Κινέζικων αριθμών. Οι μαθητές ποντάρουν σε έναν αριθμό (1-12), που αλλάζει το χρώμα του, και μαθαίνουν αν είναι ο τυχερός. Το τυχερό νούμερο παρουσιάζεται στα Κινέζικα από τον δείκτη της ρουλέτας. Αν έχουν κερδίσει αλλάζει το χρώμα μόνο του τυχερού αριθμού. Χρήση του web 2.0 μετατροπέα για την μετατροπή των αραβικών ψηφίων (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9) σε Κινέζικους αριθμούς. Μια πολύ μεγαλύτερη γκάμα Κινέζικων αριθμών παρουσιάζεται από τον μετατροπέα αριθμών. Γίνεται εύκολη μετατροπή στον αριθμό της προτίμησης τους. Παρουσίαση του μηχανισμού παραγωγής των Κινέζικων αριθμών ή εναλλακτικά επίσκεψη του συνδέσμου στην wikipedia για πληροφορίες σχετικές με τους Κινέζικους αριθμούς. Οι μαθητές μαθαίνουν τους μηχανισμούς παραγωγής κινέζικων αριθμών (δεκάδες, εκατοντάδες, κλπ) και την αντιστοιχία τους με τα Αραβικά ψηφία Επίσης μαθαίνουν στοιχεία για τους ίδιους τους αριθμούς. Φύλλο αξιολόγησης.

Ρουλέτα με ΚιΝέΖιΚοΥς αριθμούς

Μετατροπέας κινέζικων αριθμών

Μηχανισμός Παραγωγής Κινέζικων Αριθμών - Wikipedia

Διαδικασία μάθησης

Στόχοι – Τι θα γνωρίζουν οι μαθητές μετά το πέρας της Γνωριμία με τους κινέζικους αριθμούς και των μηχανισμών παραγωγής τους. Εύκολη χρήση των εργαλείων μάθησης από μικρότερες ηλικίες. Διερεύνηση χρήσης των εφαρμογών από ΑΜΕΑ. Διερεύνηση της προσφοράς των παιχνιδιών στην εκπαίδευση. Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας και της ευχρηστίας των διαδικτυακών πολυμεσικών εφαρμογών μάθησης. Δημιουργία εργαλείων για μάθηση από απόσταση.

Συμπεράσματα – Διαδικτυακά εργαλεία μάθησης Τα web2.0 μαθησιακά εργαλεία αποτελούν ικανές πλατφόρμες μετάδοσης γνώσης. Η μάθηση γίνεται πιο διασκεδαστική με web 2.0 παιχνίδια. Τα καλά σχεδιασμένα γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας ανταποκρίνονται στην μάθηση μικρών ηλικιών. Η διαδικασία μάθησης ΑΜΕΑ γίνεται πιο εύκολη μέσα από διαδραστικές web 2.0 εφαρμογές με υψηλό δείκτη ευχρηστίας. Υψηλός δείκτης ευχρηστίας μιας διαδικτυακής πολυμεσικής εφαρμογής σημαίνει και καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα web2.0 εργαλεία συντελούν στην μάθηση από απόσταση.

Αποτίμηση πρακτικής Τα παιδιά ανταποκρίνονται θετικά στην χρήση των διαδικτυακών εφαρμογών κατά την διαδικασία της μάθησης και επίσης ανταποκρίνονται θετικά σε ότι έχει σχέση με τις ΤΠΕ.

Το υλικό αναπτύχθηκε με προγράμματα που υπάρχουν σε οποιονδήποτε Η/Υ με βάση την wikipedia.

ΤΕΛΟΣ