Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της αφίσας (ΙΙ) Σημαντικοί σταθμοί στην εξέλιξη της αφίσας (ΙΙ) ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ TMHMA ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Αμερική Mεγάλος αριθμος αφισών Στρατολόγηση, συλλογή χρημάτων, κάλεσμα εθελοντών
Σοβιετική ένωση Η avant-garde απορρίπτει καλές τέχνες. Σε μια νέα κομμουνιστική κοινωνία "τέχνη για χρήση" ήταν στην υπηρεσία του κράτους. Κλειδί στην εξέλιξη της αφίσας ήταν η διαφήμιση. Οι αφίσες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ιδεολογική προπαγάνδα από οποιαδήποτε κυβέρνηση.
Κονστρουκτιβισμός Σκοπός για μια “τεχνολογική” κοινωνία Stenberg Brothers El Lissitzky Alexander Roschenko Gustav Klutsis
Παραμόργωση προοπτικής, στοιχεία φωτομοντάζ (Dada), υπερβολή, αίσθηση κίνησης, δυναμική χρήση χρώματος και τυπογραφίας Stenberg Brothers
Τεχνική φωτομοντάζ John Heartfield, German ex-patriot
Cappiello Leonetto, Cachou Lajaunie, 1900
Herbert Matter Ταξιδιωτικές αφίσες. Πρωτοπόρος στη χρήση photomontage για εμπορικούς σκοπούς. Καθιέρωσε νέα οπτική αφήγηση που εξελίχθηκε σε: α. επιτύπωση-όταν μια εικόνα εκτείνεται πέρα από το πλαίσιο. β. την τολμηρή χρήση των χρωμάτων, του μεγέθους, και την τυπογραφία.
Χρήση μαθηματικού πλέγματος Γραμματοσειρές χωρίς πατούρα (Helvetica) Ασπρόμαυρη φωτογραφία στον χώρο εικονογραφήσεων. Το γενικό αποτέλεσμα ήταν απλό και λογικό, καλά δομημένο και σοβαρό, σαφές και αντικειμενικό, αρμονικό.
The Swiss International Style Ελβετία στη δεκαετία του 1950 για να γίνει το κυρίαρχο στυλ στον κόσμο από το '70. Εξαιτίας της έντονης εξάρτησής της από τυπογραφικά στοιχεία, το νέο στυλ έγινε γνωστό ως το Διεθνές Στυλ Τυπογραφίας
Armando Testa of Italy, Gunter Rambow of Germany, and Nicolas Troxler of Switzerland.
Armin Hofmann
Joseph Muller Brockmann
Armando Testa
Niklaus Troxler