24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Στο κεφάλαιο αυτό θα μάθουμε: να αρχίζουμε το πρόγραμμα. να αναγνωρίζουμε τα μέρη της οθόνης του. να ξεχωρίζουμε τα πλήκτρα στο ποντίκι μας.
Advertisements

Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch. Σκηνή Η σκηνή είναι ο χώρος, που εκτυλίσσονται οι ιστορίες, τα παιχνίδια σου και τα animations. Τα αντικείμενα.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.
Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Εργαστήριο 10: Scratch (Μέρος 10ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ Μάθημα επιλογής.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΕ-ΗΠΕΙΡΟΥ για Εκτοξευόμενο σκυρόδεμα και Κονιάματα Σάββατο 2 Απριλίου 2005 Το νέο σχέδιο Ευρωπαϊκού προτύπου για το εκτοξευόμενο σκυρόδεμα prEN.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
T ECHNICIANS I N V IDEO G AMES “F I GHTER XP” ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΥ ΣΟΦΙΑ ΓΚΟΡΙΤΣΑ ΝΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟΣ.
به نام خدا نظریه زبان ها و اتوماتا
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
Οδηγός σύνδεσης στο περιβάλλον τηλεδιάσκεψης Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας ΠΜΣ Οπτικοακουστικές Τέχνες στη Ψηφιακή Εποχή.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα (Εργαστήριο)
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Διδακτική της Πληροφορικής
Επανασχεδιασμός Επιχειρηματικών Διαδικασιών
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Εργαστήριο 6 : Scratch (Μέρος 6ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΡΟΜΟΥ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
SCRATCH Ενότητα: Ταξινόμηση Καλλιρρόη Δογάνη Ιωάννης Στάης.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
Μαρία Σταυρινού Ιωάννης Παπαδόπουλος
Εργαστήριο 8 : Scratch (Μέρος 8ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Εργαστήριο 4 : Scratch (Μέρος 4ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
εισαγωγή στο SCRATCH μια περιήγηση στις βασικές εντολές
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Διδακτικές δραστηριότητες με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
Κίνηση στο Scratch.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Τίτλος: H Μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες και στα Μαθηματικά
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
ΟΥΡΑΙΜΙΚΟ ΑΙΜΟΛΥΤΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ
Αντικείμενα Συμπεριφορές Γεγονότα
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Μηχανουργικής Τεχνολογίας & Συστημάτων Παραγωγής ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΒΙΒΛΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σελίδες 2ο Κεφάλαιο - Παράγραφο 2.7 ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
Διαφάνειες 1-8 και 18,19,22,23 από: eclass. sch. gr/modules/video/file
Κλειστά πλαστικά κανάλια
Εποικισμός του Άρη.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
Ηλεκτρομαγνητικό Φάσμα
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
Παρουσίαση Περιβάλλοντος του Scratch
ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ-ΑΙΤΙΑ ΝΟΣΩΝ
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Επούλωση μετεξακτικού φατνίου
Ελευθερία Καραγιώργου
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Πολυπλοκοτητα - netlogo
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH “Reading without borders”
Бөлім 1. Электр барлау әдістерін жіктеу. Кедергі әдістері
Μεταγράφημα παρουσίασης:

24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για τον Υπολογιστή ) Ο Δάσκαλος

Ενότητα A7.2.M1-M2 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα και θα παρουσιάσει και θα εξηγήσει τους στόχους του σημερινού μαθήματος (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για εμπέδωση (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα αναφερθεί στο επόμενο μάθημα(1’)

Στόχοι Μαθήματος 33 (Προηγούμενο) Στόχοι Μαθήματος 33 (Προηγούμενο) 24/2/2019 Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα Να ενεργοποιούμε το λογισμικό Scratch Να δημιουργούμε ένα νέο σκηνικό Να διαγράφουμε και να εισάγουμε μορφές/αντικείμενα Να εφαρμόζουμε εντολές στα αντικείμενα Να εκτελούμε το έργο Να αποθηκεύουμε το έργο.

Στόχοι Μαθήματος 34 (Σημερινό) Στόχοι Μαθήματος 34 (Σημερινό) 24/2/2019 Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα Να ενεργοποιούμε το λογισμικό Scratch Να δημιουργούμε ένα νέο σκηνικό Να διαγράφουμε και να εισάγουμε μορφές/αντικείμενα Να εφαρμόζουμε εντολές στα αντικείμενα Να εκτελούμε το έργο Να αποθηκεύουμε το έργο.

24/2/2019 Βασικές έννοιες Ο Δάσκαλος

Βήματα για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα 24/2/2019 Καθορισμός του προβλήματος (δηλαδή τι πρέπει να γίνει) Περιγραφή των Βημάτων/εντολών που χρειάζονται για την επίλυση του προβλήματος (δηλαδή πώς θα γίνει) Μετατροπή των βημάτων/εντολών σε πρόγραμμα Έλεγχος εάν πράγματι το πρόγραμμα λειτουργεί ορθά και λύει το πρόβλημα που καθορίσαμε Ποια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθούμε για να κάνουμε αλλαγές σε ένα πρόγραμμα Ο Δάσκαλος

24/2/2019 Ο Δάσκαλος

24/2/2019 Ο Δάσκαλος

24/2/2019 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 163-168) 24/2/2019 Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 163-168) Ατομικά(25’) ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α.7.2.M1-Μ2 Δημιουργία απλής γραφικής εφαρμογής – Περιβάλλον Scratch (Λύση) Ασκήσεις 1-13 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 168-170 ) 24/2/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 168-170 ) Άσκηση 14,15 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 163-179) 24/2/2019 Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 163-179) Ο Δάσκαλος