24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για τον Υπολογιστή ) Ο Δάσκαλος
Ενότητα A7.2.M1-M2 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα και θα παρουσιάσει και θα εξηγήσει τους στόχους του σημερινού μαθήματος (10’) Θα λύσουν ασκήσεις ατομικά για εμπέδωση (25’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα αναφερθεί στο επόμενο μάθημα(1’)
Στόχοι Μαθήματος 33 (Προηγούμενο) Στόχοι Μαθήματος 33 (Προηγούμενο) 24/2/2019 Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα Να ενεργοποιούμε το λογισμικό Scratch Να δημιουργούμε ένα νέο σκηνικό Να διαγράφουμε και να εισάγουμε μορφές/αντικείμενα Να εφαρμόζουμε εντολές στα αντικείμενα Να εκτελούμε το έργο Να αποθηκεύουμε το έργο.
Στόχοι Μαθήματος 34 (Σημερινό) Στόχοι Μαθήματος 34 (Σημερινό) 24/2/2019 Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα Να ενεργοποιούμε το λογισμικό Scratch Να δημιουργούμε ένα νέο σκηνικό Να διαγράφουμε και να εισάγουμε μορφές/αντικείμενα Να εφαρμόζουμε εντολές στα αντικείμενα Να εκτελούμε το έργο Να αποθηκεύουμε το έργο.
24/2/2019 Βασικές έννοιες Ο Δάσκαλος
Βήματα για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα 24/2/2019 Καθορισμός του προβλήματος (δηλαδή τι πρέπει να γίνει) Περιγραφή των Βημάτων/εντολών που χρειάζονται για την επίλυση του προβλήματος (δηλαδή πώς θα γίνει) Μετατροπή των βημάτων/εντολών σε πρόγραμμα Έλεγχος εάν πράγματι το πρόγραμμα λειτουργεί ορθά και λύει το πρόβλημα που καθορίσαμε Ποια διαδικασία θα πρέπει να ακολουθούμε για να κάνουμε αλλαγές σε ένα πρόγραμμα Ο Δάσκαλος
24/2/2019 Ο Δάσκαλος
24/2/2019 Ο Δάσκαλος
24/2/2019 Ο Δάσκαλος
Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 163-168) 24/2/2019 Ασκήσεις στην τάξη (Φύλλα Εργασίας σελ 163-168) Ατομικά(25’) ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Α.7.2.M1-Μ2 Δημιουργία απλής γραφικής εφαρμογής – Περιβάλλον Scratch (Λύση) Ασκήσεις 1-13 Ο Δάσκαλος
Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 168-170 ) 24/2/2019 Ασκήσεις στο σπίτι (Φύλλα Εργασίας σελ 168-170 ) Άσκηση 14,15 Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος
Πηγές Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 163-179) 24/2/2019 Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 163-179) Ο Δάσκαλος