Unit Circle.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Advertisements

Unit 18 – Indirect Question. Direct Question: Unit 18 – Indirect Question Direct Question: He asks, “What are they doing?”
Μετατροπή Εκφράσεων σε C
Δοκιμασίες αξιολόγησης τεχνικών ικανοτήτων στις αθλοπαιδιές (test and evaluation) N. Apostolidis Phd.
Αυτοκίνητο – Τρένο - Μοτοσικλέτα Άνθρωποι που τρέχουν - Πιγκουίνοι Ψησταριά Ηλιακοί συλλέκτες Ανεμόμυλος - Ιστιοφόρο Γκαζάκι-Νερό-Δοχείο-Φουρφούρι Νερόμυλος.
Ερωτηματολόγιο: α. Πόσο σημαντική είναι η διαφήμιση ώστε να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζεστε; Απάντηση φίλου: αρκετά.
Εργαστήριο Υδραυλικής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών Μπογκντάν Πέτρου Ποπέσκου ΑΜ Νικόλαος Καλλιοντζής ΑΜ Δημήτριος Μαρούγας ΑΜ
Βασικές αρχές Νοσηλευτικής Ενότητα 1: Μετεγχειρητική Φροντίδα Μάρθα Κελέση Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται.
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού - Κλάσεις ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ - ΗΜΜΥ Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων & Εφαρμογών Δομημένος Προγραμματισμός (ΠΛΗ 102) 7 ο Εργαστήριο.
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘ (762) Δρ. Στέλλα Ζέττα-επιστημονικός συνεργάτης.
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εισαγωγή στην Στατιστική
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
Κουίζ για τις χώρες της Ευρωπαϊκή Ενωση
Αλγόριθμος κατασκευής ψηφιακών IIR φίλτρων από αντίστοιχα αναλογικά
Βασικές έννοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού ΙΙ
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Α
Βασικές έννοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού ΙΙ
Σχολικό Έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Μαυροματάκη
6ο Συνέδριο Αθηροσκληρώσεως Τοιχωματική Διατμητική Τάση και Δείκτης Παλμικής Διατμήσεως σε Ανθρώπινο Aρτηριακό Σύστημα Ιωάννης Β. Σούλης^
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα Kατασκευής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 6ο: Tα έσοδα του Δημοσίου
Αντιπολεμικά Τραγούδια
Ριζοσπαστική δεξιά - φροντίδα στην κοινότητα (1/5)
Verb to be (am / is / are):
Πως μπορούν να μάθουν καλύτερα
Τίνα Μπιρμπίλη Δημόσια Διαβούλευση και Συμμετοχή
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι & ΙΙ
Στης Ζωής τη Θάλασσα Ταξιδεύοντας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
©G Dear2008 – Not to be sold/Free to use
Example Rotary Motion Problems
Μπορεί οι λανθασμένες ιδέες να είναι παραγωγικές?
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Λιπίδια και κυτταρικές μεμβράνες Οι βιολογικές μεμβράνες μέσω της επιλεκτικής τους διαπερατότητας ρυθμίζουν την επαφή του κυττάρου με το εξωτερικό.
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
Ο φεμινισμός της «Εφημερίδος των Κυριών»
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
The area formula is related the size of the RADIUS of the circle
Passenger Air Tariff.
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
الطاقة الحراريـة الفصل الخامس فيزيـــــــــاء 2 الصف الثاني ثانوي
GLY 326 Structural Geology
Find: angle of failure, α
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ
Ηλεκτρομαγνητικά Κύματα – Κεραίες
Unit 15 Interrogative Pronouns/Adjectives, Indefinite Pronouns/Adjectives, Enclitics, εἰμί, Dative of the Possessor, Adverbial Accusative, Personal/Reflexive.
THE END 1.
Προσέλκυση ξένων επιχειρηματιών και επενδυτών στην Κυπριακή Δημοκρατία
راهسازي قوس اسپایرال Spiral curve.
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
Έσοδα Κρατικού Προϋπολογισμού
Solutions All-in-one 112 Ω Word NEAT Box Dig Dig
Αλγόριθμος κατασκευής ψηφιακών IIR φίλτρων από αντίστοιχα αναλογικά
Deriving the equations of
Εθισμός Ηλιάνα Πούλου.
Διάλεξη #3: Υλοποίηση μεθόδων.
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ: Ο Συμβουλευτικός Σταθμός για
Erasmus+Czech Republic
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Unit Circle

(0, 1) 90o = π 2 ( −1 2 , 3 2 ) 120o = 2π 3 ( 1 2 , 3 2 ) 60o = π 3 ( − 2 2 , 2 2 ) 135o = 3π 4 ( 2 2 , 2 2 ) 45o = π 4 ( − 3 2 , 1 2 ) ( 3 2 , 1 2 ) 30o = π 6 150o = 5π 6 (-1, 0) (1, 0) 0o = 0 360o = 2π 180o = π ( 3 2 , −1 2 ) ( − 3 2 , −1 2 ) 210o = 5π 6 330o = 11π 6 ( 2 2 , − 2 2 ) 315o = 7π 4 ( − 2 2 , − 2 2 ) 225o = 5π 4 ( 1 2 , − 3 2 ) 300o = 5π 3 ( −1 2 , − 3 2 ) 240o = 4π 3 (0, -1) 270o = 3π 2

(0, 1) 90o = π 2 In the unit circle, the radius is one ( −1 2 , 3 2 ) 120o = 2π 3 ( 1 2 , 3 2 ) 60o = π 3 ( − 2 2 , 2 2 ) 135o = 3π 4 ( 2 2 , 2 2 ) 45o = π 4 ( − 3 2 , 1 2 ) ( 3 2 , 1 2 ) 30o = π 6 150o = 5π 6 1 2 2 45o = π 4 (-1, 0) (1, 0) 180o = π 2 2 0o = 0 360o = 2π ( 3 2 , −1 2 ) ( − 3 2 , −1 2 ) 210o = 5π 6 330o = 11π 6 ( 2 2 , − 2 2 ) 315o = 7π 4 ( − 2 2 , − 2 2 ) 225o = 5π 4 ( 1 2 , − 3 2 ) 300o = 5π 3 ( −1 2 , − 3 2 ) 240o = 4π 3 (0, -1) 270o = 3π 2

(0, 1) 90o = π 2 ( −1 2 , 3 2 ) 120o = 2π 3 ( 1 2 , 3 2 ) 60o = π 3 ( − 2 2 , 2 2 ) 135o = 3π 4 ( 2 2 , 2 2 ) 45o = π 4 ( − 3 2 , 1 2 ) ( 3 2 , 1 2 ) 30o = π 6 150o = 5π 6 (-1, 0) (1, 0) 0o = 0 360o = 2π 180o = π ( 3 2 , −1 2 ) ( − 3 2 , −1 2 ) 210o = 5π 6 330o = 11π 6 ( 2 2 , − 2 2 ) 315o = 7π 4 ( − 2 2 , − 2 2 ) 225o = 5π 4 ( 1 2 , − 3 2 ) 300o = 5π 3 ( −1 2 , − 3 2 ) 240o = 4π 3 (0, -1) 270o = 3π 2