«Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
ΑΠΌ ΤΗΝ Γ΄ΤΑΞΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΘΑΣΟΥ. Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν.
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου 2013 Γ2 – 3 ου ΔΣ Πόλεως Ρόδου.
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΗΕ. Μια παγκόσμια έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον ΟΗΕ. Η μόνη ερώτηση που υποβλήθηκε ήταν:
1 Το Έργο Και Η Πρόταση Των Ελλήνων Φροντιστών … Γιατί Είμαστε Ενεργοί Έλληνες Πολίτες… …Γιατί Είμαστε Άξιοι Δάσκαλοι…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Διεθνής Αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων Διεθνής Αμνηστία και παραβίαση των δικαιωμάτων των γυναικών.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
ΕΡΓΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΛΑΚΑΤΑΜΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΟΣΜΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΑΡΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Εργαστήρι Ονείρων Τ’ αστέρια είναι όμορφα, είναι πολλά, είναι ψηλά, σαν τα όνειρα και τις ελπίδες μου είναι τ’ αστέρια. ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Ομάδα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Ένα Επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων και……ευαισθητοποίησης
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
Όλοι ίσοι – όλοι διαφορετικοί:
Πληροφορική Γ’ Γυμνασίου
Εκπαίδευση και μειονότητες
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών» «Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών» Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Αγίας Παρασκευής και για κωφούς - βαρήκοους μαθητές

«ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ» Στο πλαίσιο του προγράμματος της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ οι μαθητές της γ΄ και δ2΄ Γυμνασίου συμμετείχαν στο παιχνίδι ρόλων με θέμα: «ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ» Τα παιδιά μελέτησαν το υποθετικό σενάριο, χωρίστηκαν σε ομάδες, όσες είναι εμπλεκόμενες στο κείμενο (παιδιά από τις αναπτυγμένες βιομηχανικά χώρες, παιδιά από την Αφρική, την Ινδία, τις χώρες της Λατινικής Αμερικής και μια ομάδα του ΟΗΕ).

Κάθε ομάδα σχεδίασε το ρόλο που θα υποδυθεί και προετοίμασε την παρουσίαση. Τα παιδιά συγκέντρωσαν υλικό σχετικό με την παρουσίαση, παρακολούθησαν βιντεάκια στο youtube σχετικά με το θέμα (φτωχά παιδιά – πλούσια παιδιά, παιδιά που εργάζονται στη Λατινική Αμερική, την Αφρική και την Ασία). Εντόπισαν στο χάρτη και την υδρόγειο σφαίρα τις περιοχές, στις οποίες ζουν παιδιά αναπτυγμένων χωρών και υποανάπτυκτων περιοχών.

Οι μαθητές υποδύθηκαν τους ρόλους τους με πειστικότητα κάνοντας την τελική παρουσίαση, με σκοπό να δοθεί λύση στο πρόβλημα της παραβίασης των δικαιωμάτων των παιδιών. Προβληματίστηκαν για τις συνθήκες διαβίωσης των παιδιών από τις φτωχές χώρες του τρίτου κόσμου και ευαισθητοποιήθηκαν, αντάλλαξαν ιδέες και σκέψεις. Οι σκέψεις τους έγιναν συνθήματα που καταγράφηκαν και ζωγραφίστηκαν.

Στη συνέχεια όλα τα συνθήματα συγκεντρώθηκαν σε μια αφίσα.

Οι μαθητές διάβασαν τα συνθήματα και εξέφρασαν την ελπίδα τους ο κόσμος μας να γίνει δικαιότερος για όλα τα παιδιά του κόσμου, δημοκρατικότερος και να παρέχει ευκαιρίες σε όλους.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ποιοτική Εκπαίδευση Ισότητα των φύλων Λιγότερες ανισότητες Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί θεσμοί

«Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών» «Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών» Συνεργάστηκαν οι μαθητές Βουδούρη Ιόλη Ηλιόπουλος Αναστάσιος Μάνεσης Ιάσονας Σαμοθράκης Μιχάλης Διαμαντοπούλου Νικολέτα Μαυρογιαννάκης Μιχάλης Νεκταρίδης Μάριος Παναγιωτοπούλου Δέσποινα Τσαγκαράκη Μαρία και η μαθήτρια της Α΄ Λυκείου Καλή Χριστίνα Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Τετριμέλη Χριστίνα Μπακούλα Μάρθα