N ∆ x H = ε* ∂E/∂t.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Advertisements

Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Ε Ν Σ Ω Μ Α Τ Ω Σ Η Σ Φ Ω Τ Ο Β Ο Λ Τ Α Ϊ Κ Ω Ν Σ Ε Κ Τ Ι Ρ Ι Α.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Επιμέλεια Π. Τσάκωνας. 1. Ποια από τα ακόλουθα αποσπάσματα αλγόριθμων πραγματοποιούν σωστά την ταξινόμηση του πίνακα Α; ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ Ν ΓΙΑ j ΑΠΟ.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Α Ρ Χ Α Ι Α Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α μ ι ν ω ι κ η κ ρ η τ η γ ρ α μ μ ι κ η α
« Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ »
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Τα σύμφωνα.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ - ΕΝΟΦΘΑΛΜΙΣΜΟΣ ΜΟΥΡΙΑΣ Αλεξανδρίδου.
Πρακτική εξάσκηση στο κύκλωμα του γλυκού νερού ΒΕΝΕΤΗ ΝΑΤΑΣΑ.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Where do you think our word “alphabet” comes from?
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Le Grec ancien Χαιρε. L’alphabet Τα γραμματα Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω.
ΔΕΛΤΙΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ Καθ Αθηνά Μαυρίδου Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΤΕΙ Αθήνας.
ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ Αποστολίδου Ευτέρπη ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2011, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ.
Δημόσιες σχέσεις – Συμπεριφορά, δεοντολογία Διονύσης Ανανιάδης Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος 11 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δερματολογίας Αφροδισιολογίας
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 8: Mυϊκή ενδυνάμωση κοιλιακών και ποδιών Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Χαρακτηριστικά Αποθήκευτρων Πετρωμάτων
ορισμοσ χαρακτηριστικα επισημανση
Δομή και λειτουργία νευρικών
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Κλιματολογικές συνθήκες ελιάς
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
ΑΝΑΕΡΟΒΙΑ ΧΩΝΕΥΣΗ.
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
Κρέατα ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ:
Greek 0 - EMA Charis Karagianni, King’s College London
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
Χαρακτηριστικά Αποθήκευτρων Πετρωμάτων
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τροφική αλυσίδα: Με τον όρο τροφική αλυσίδα χαρακτηρίζεται γενικά η ακολουθία της μεταφοράς ύλης και ενέργειας από οργανισμό σε οργανισμό με τη μορφή τροφής.
Μάθημα 12: Οι θάλασσες της Ευρώπης
Β Ι Ο Λ Ο ΓΙ Κ Ο Σ Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Μ Ο Σ
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Χρήση οργάνων μέτρησης
Οικονομικός Απολογισμός για την περίοδο από 01/06/2012 έως 31/05/2013
...things we need to know Σύναψη είναι η λειτουργική σύνδεση μεταξύ των νευρώνων -συναπτικό κενό (synaptic cleft), Οι νευρώνες μεταδίδουν σήματα, λαμβάνουν.
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
για να σχηματίσω τη λέξη
النسبة الذهبية العدد الإلهي
By Toshimi Taki, July 15, ’ ° 0° +10° -10° +5°
ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Α) ορισμός Β) αιτίες διαταραχών της ομοιόστασης
У циљу обезбеђења полазног момента статори једнофазних асинхроних мотора увек су снабдевени са двофазним намотајима. Принципијелна шема извођења једнофазних.
המצגת נעשתה ע"י מלכה יאיון
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
Let’s see where we are going
Εργαστήριο Χημείας Εργαστηριακά Όργανα.
P = h/λ.
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
ΕιΣαγωγη ΣτιΣ ΒιοϊατρικεΣ ΕπιΣτημεΣ- ΑΣφαλεια Βιοϊατρικων ΕργαΣτηριων
Find the total resistance of this network
Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
5S 20h 17h 16h 19h 18h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 12h 14h 13h
4S 16h 13h 12h 15h 14h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 8h 10h 9h 11h
5N 20h 17h 16h 19h 18h -20° -10° 0° +10° +20o +30° +40° 15h 14h 13h
6S 0h 21h 20h 23h 22h -50° +10° 0° -40° -10o -20° +20° 16h 18h 17h 19h
Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΩΣΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

N ∆ x H = ε* ∂E/∂t

N

N S ∆ x E = - μo ∂H/∂t

εo = dielectric constant or pemittivity μo = permeability

1 μoεo = c2

∆ ∆ ∆ ∆ x H = ε* ∂E/∂t x E = - μ* ∂H/∂t 2 x E = ε*μ* ∂E2/∂t2 2 x H = ε*μ* ∂H2/∂t2

E = Eo e iωt-γx ν = ω/2π E = Eo e iωt-γx E = Eo e iωt

∆ ∆ 2 x E = ε*μ* ∂E2/∂t2 2 x E = k ∂E2/∂t2 E = Eo e iωt Ψ = ψo e iωt 2π ν = ω p = h/ ν

∆ ∆ ∆ 2 E = k ∂E2/∂t2 2 E = k ∂E2/∂t2 E = Eo e iωt ψo ∂(e iωt )2/∂t2 = - ω2 ψo e iωt 2 ∆ Ψ = ψo e iωt = ∂2/∂x2 + ∂2/∂y2 + ∂2/∂z2 4π2ν = ω2 2π ν = ω p = h/ ν 4π2ν = ω2 p/h = ν 4π2p/h2 = ω2 p2/ħ2 = ω2

∆ ∆ 2 E = k ∂E2/∂t2 E = Eo e iωt ψo ∂(e iωt )2/∂t2 = - ω2 ψo e iωt 2 = ∂2/∂x2 + ∂2/∂y2 + ∂2/∂z2

4π2ν = ω2 2π ν = ω p = h/ λ 4π2ν = ω2 p= hν ν = 1/ λ 4π2p/h2 = ω2 p2/ħ2 = ω2 p = hω/2π E = T + V ½ mv2 = p2/2m E = p2/2m + V p2 = 2m(E-V) ω2 = 2 ħ-2m (E-V) p = ħω p2/ħ2 = ω2 p2/ħ2 = ω2

∆ ∆ ∆ ∆ ∆ E = Eo e iωt = ∂2/∂x2 + ∂2/∂y2 + ∂2/∂z2 2 ψo e iωt = - ω2 ψo e iωt Ψ = ψo e iωt 2 ∆ ψo = - ω2 ψo 2 ∆ ψo + ω2 ψo = 0 ω2 = 2 ħ-2m (E-V) 2 ∆ ψo + 2 ħ-2m (E-V) ψo = 0 2 8π2h2 ψo + (E-V) ψo = 0 ∆ m

E = T + V ½ mv2 = p2/2m E = p2/2m + V p2 = 2m(E-V)

N

N S