ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΥΡΕΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. 8 ο Μάθημα – 08/01/2016 Πρώτες βοήθειες σε καθημερινές καταστάσεις ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΙΟΥΤΑ Α. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ.
Advertisements

1 «Η ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
Κεφαλαιακός Προϋπολογισμός 2 Σαριαννίδης Νικόλαος Πτυχίο Στατιστικής, MSc in Investments, PhD in Finance.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Παπαδόπουλος Κω/νος, MSc Καθηγητής φυσικής αγωγής.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
Kάλλη Καρβέλη, M.Sc. Δικηγόρος – Ειδικός επιστήμονας ΑΠΔΠΧ Πρόσβαση στα Δημόσια Έγγραφα.
ΚΕΝΤΡΟ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ (ΚΗΦΗ) ΜΙΧΑΕΛΑ ΦΟΥΚΑΚΗ, MsC Κοινωνική Λειτουργός, Υπεύθυνη ΚΗΦΗ Δήμου Γόρτυνας.
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Αθηνά Πατελάρου, RN, MSc, PhD
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
Εταιρική Διακυβέρνηση
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 6: Ατομικές διαφορές και ικανότητες κίνησης
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ζωγραφίζοντας την αυλή του σχολείου
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Μαθηματικα στην κουζινα
Η Ένωση Συνεταιρισμών Νήσων Κυκλάδων και Αργοσαρωνικού
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής
Αργυρόπουλος Θεόδωρος Νοσηλευτής Τ.Ε. MSc PhD ©
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Βιολογία Α΄ Γυμνασίου Ανθή Αποστολίδου Φυσικός, MSc
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας Τμήμα Ανατολικής Κρήτης
Οδυσσέας Κοψιδάς Ελευθέριος Σαχινίδης
Σχολικός εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Καραβόλτσου Α
Project τμηματοσ γυναικων
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (12 ωρών)
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (CT, MRI) ΣΕ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ Μοδινού Όλγα1, Σκαραφίγκα Ιουλία2,
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Πρόσκληση Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ  Πίγκου Κωνσταντίνα1, Ζυγά Σοφία2, Αλικάρη Βικτωρία3, Θεοφίλου Παρασκευή4, Λαβδανίτη Μαρία5,
Ημερίδα στη Μνήμη του Επίκουρου Καθηγητή Ηρακλή Χαλκίδη
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση 1η Διάλεξη: Εισαγωγή, Δίκαιο & Έγκλημα, Θεωρητικές Προσεγγίσεις/Έννοιες Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος, MSc στις.
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
6η Επιμορφωτική Διημερίδα Ζ’ ΕΝΩΣΗΣ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
«ΑΣΤΕΓΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ» ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ
Διασφαλίζουμε την πρόσβαση σε οικονομική, αξιόπιστη, βιώσιμη και σύγχρονη ενέργεια για όλους Υποομάδα Στόχου 7   Σαββάκης Ηλίας, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ,
ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Φ.Π.Ψ. Τομέας Παιδαγωγικής Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου, MSc, PhD Εντεταλμένη Διδασκαλίας Πανεπιστημίου Αθηνών

ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Talcott Parsons Αξιοκρατικό Μοντέλο Το αξιοκρατικό μοντέλο βρίσκεται σε στενή σχέση με τη φονξιοναλιστική (δομολειτουργική) θεωρία και θεωρεί ως αίτιο της άνισης σχολικής επιτυχίας τις έμφυτες, γενετικά καθορισμένες, ικανότητες των ατόμων Με την είσοδό τους στο σχολείο όλοι οι μαθητές είναι λίγο-πολύ ίσοι. Αυτό που τους διαφοροποιεί είναι το επίπεδο ΄΄ανεξαρτησίας΄΄ φύλο και ικανότητα για ανάληψη ευθυνών, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί από την οικογένεια

ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Βασική θέση του Parsons είναι ότι το σχολείο είναι αξιοκρατικό αλλά και επιλεκτικό καθώς αξιολογεί και ανταποκρίνεται με αυτόν τον τρόπο στον κοινωνικό καταμερισμό της εργασίας Οι μαθητές, ενώ λειτουργούν σε ένα σύστημα ίσων ευκαιριών, διαφοροποιούνται ανάλογα με τις γνώσεις που αποκτούν και την ανταμοιβή τους για αυτές από τον δάσκαλο (αξιολόγηση)

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Συγκρότηση και μεταβολή των εκπαιδευτικών συστημάτων Η βασική αλλαγή στην ιστορία της εκπαίδευσης σημειώνε-ται με τη μετάβαση από το ιδιωτικό σχολείο εκκλησιαστικού τύπου στο κρατικό σχολείο ( 17oς-19ος αιώνας) Γαλλική Επανάσταση – Αλλαγή στοχοθεσίας της Εκπαίδευσης Με την ανάδυση του έθνους-κράτους στόχος της κρατικής εξουσίας έγινε και ο έλεγχος της δημόσιας εκπαίδευσης Η Εκπαίδευση αποτέλεσε σημαντικό στοιχείο της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας των μελών του έθνους-κράτους

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Κοινά στοιχεία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη: αποτελούν ειδική μέριμνα του Κράτους και προστατεύονται από αυτό δίνουν έμφαση στον κοσμικό χαρακτήρα της Εκπαίδευσης οργανώνονται με τρόπο που να απευθύνονται σε όλο και ευρύτερα στρώματα της κοινωνίας

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γαλλία (τέλος 19ου αιώνα): δωρεάν εκπαίδευση ως απότοκος των αιτημάτων της γαλλικής επανάστασης επίσημο πρόγραμμα του γαλλικού υπουργείου παιδείας για όλα τα σχολεία διδασκαλία των μαθημάτων από τα ίδια βιβλία αναγνωρισμένα από το υπουργείο τα διδακτικά προσόντα των διδασκόντων

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Πρωσία-Γερμανία (τέλος 19ου αιώνα): καταλυτικός ο ρόλος της εκπαίδευσης στην αφύπνιση της εθνικής συνείδησης ελεύθερη και δωρεάν πρόσβαση όλων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση έμφαση στην επαγγελματική κατάρτιση και στη συνύπαρξη εκπαίδευσης και εργασίας ουσιαστική μόρφωση διδασκόντων – Επιστήμη στα Πανεπιστήμια

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Βρεττανία (τέλος 19ου αιώνα): ενίσχυση εθνικής συνείδησης μέσα από την οικονομία και όχι την εκπαίδευση τρία ανεξάρτητα εκπαιδευτική δίκτυα: Αγγλικανική Εκκλησία, αστικά στρώματα, εργατικά στρώματα χρηματοδότηση των πανεπιστημίων από βιομήχανους

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Δομή και λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων Ανάλογα με τον ρόλο του κράτους στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας τους διακρίνονται σε: α. συγκεντρωτικά β. αποκεντρωτικά (αποκεντρωμένα) κρατικά ελεγχόμενη και παρεχόμενη εκπαίδευση, υποχρεωτικές εκπαιδευτικές βαθμίδες χρηματοδότηση, οργάνωση, εκπαιδευτική πολιτική περιορισμένος κρατικός έλεγχος αυτονομία οργάνωσης, λειτουργίας και διδασκόντων Καινοτομίες και Μεταρρυθμίσεις

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Επιχειρήματα υπές της αυτονομίας των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων: ελάφρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, εξασφάλιση της αυτοδιάθεσης και της ευελιξίας στους σχολικούς θεσμούς αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, έξοδος από τη λογική του δημοσίου τομέα αυξημένοι πόροι μέσα από τις συνεισφορές των οικογενειών και τις δωρεές της τοπικής κοινωνίας Η Ε.Ε. προωθεί μια σύγκλιση των δύο μορφών σε ένα μοντέλο με κύριο χαρακτηριστικό του την αυτονομία μεμονωμένων σχολικών ιδρυμάτων με κοινά όμως προγράμματα, ώστε να είναι δυνατή η αξιολόγησή τους

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Πώς και γιατί αλλάζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα; Σύμφωνα με την Μ. Archer τη σύγκρουση διαθέχτηκε η διαπραγμάτευση Εσωτερική Πρωτοβουλία Εξωτερική Συναλλαγή Πολιτική Χειραγώγηση Ποια τα βασικά χαρακτηριστικά του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος; κρατικός έλεγχος χρήση κατασκευασμένου γλωσσικού κώδικα προσανατολισμός στις κλασσικές σπουδές έλλειψη ειδίκευσης